: 2014-02-01, 17:28
No ''Taka sytuacja'' 

Forum miłośników marki Audi
https://www.sportaudi.pl/
Adam nie zmieniles może zdania ?aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.
SID pisze:Adam nie zmieniles może zdania ?aw69 pisze:dokladnie tak Ajax.....Dlatego ciągle upieram sie ze smic i obojetnie jakie czy AWE czy Wagener czy ER.....nigdy nie beda spelniac swojego zadania jak nalezy mimo ze moga miec jakies super hiper wydajne rdzenie. Ich umiejscowienie jest totalnie z dupy i komora silnika je ciągle nagrzewa....a co mowa o chlodzeniu powietrza doladowanego jak one nie mają d
obrego przeplywu w tych nadkolach.
czyli tak jak forach amerykanskich i niemieckich piszą, że sprawdza się w rs4, a w rs6 nie... hm...aw69 pisze:wagner w RS4 robi robotę i do tej pory jestem zaskoczony. Ale z drugiej strony wagner w RS6 C5 nie dziala wogoleee. Także na dwoje babka wróżyła
Ale IC jest za turbinamiHoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?
Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.peacenotwar pisze:Ale IC jest za turbinamiHoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?Chyba że u Ciebie jest na odwrót
emay pisze:Chodziło mu o to że jeden pas FMIC jest zasłonięty i jeśli jego budowa jest podzielona na dwie komory to ta druga komora co jest zasłonięta przez zderzak będzie się gorzej wychładzać.peacenotwar pisze:Ale IC jest za turbinamiHoLeK pisze:Czyli jedna turbina dostaje zimniejsze powietrze a druga cieplejsze czy się mylę?Chyba że u Ciebie jest na odwrót