Dlaczego klapy mają nie działać wiecznie?michall2107 pisze:Sam nie wiem na co sie zdecydowac :D Zachowuje sie jak Kobieta ale tak to jest jak ka się ograniczone fundusze :D
Wiecie bo z jednej strony nir zawsze chcialbym jezdzic z głosnym wydechem a z drugiej strony wiem, ze wiecznie klapa działać nie bedzie :)
Układy wydechowe do 2.7 biturbo
- michall2107
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Kontakt:
Pierwszy raz słyszę o czymś takim, mam w związku z tym pytanie, czy mając na myśli "klapke" mówicie o przepustnicy wydechu? Jeśli tak, to jaka to była przepustnica? Bo jeśli elektryczna, to sie nie dziwie ale jesli pneumatyczna, czyli taka która ja stosuje i która działa w rozwiazaniach fabrycznych układów wydechowych od ponad 20 lat, to nic sie z nimi nie dzieje, bo nie ma prawa :)
Wiec poprosze o zdjecia i ew dokladny opis, poniewaz ja stosuje rozwiazanie przepustnicy pneumatycznej od wielu lat i nic sie z tym nie dzieje, podobnie u mojej konkurencji-nic takiego niezaobserwowali.
U siebie w rs4 mam zamiast tlumika srodkowego przepustnice zamontowaną w tlumiku koncowym i ma to takie plusy:
- efekt glosniej ciszej przepustnica vs. tlumik srodkowy jest podobna, znika buczenie
- zawsze mamy mozliwosc jesli chcemy zwiekszenia lub zmniejszenia glosnosci
- waga przepustnicy vs tlumik srodkowy jest znaczna, wiec uklad wydechowy jest 5kg lzejszy
Wiec poprosze o zdjecia i ew dokladny opis, poniewaz ja stosuje rozwiazanie przepustnicy pneumatycznej od wielu lat i nic sie z tym nie dzieje, podobnie u mojej konkurencji-nic takiego niezaobserwowali.
U siebie w rs4 mam zamiast tlumika srodkowego przepustnice zamontowaną w tlumiku koncowym i ma to takie plusy:
- efekt glosniej ciszej przepustnica vs. tlumik srodkowy jest podobna, znika buczenie
- zawsze mamy mozliwosc jesli chcemy zwiekszenia lub zmniejszenia glosnosci
- waga przepustnicy vs tlumik srodkowy jest znaczna, wiec uklad wydechowy jest 5kg lzejszy
- michall2107
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Napisze na głównym jaka są mniej więcej koszty:
- Same DPx2 od 1500, plus ew. katalizator 400/szt (flansze k03/k04)
- Cat-back na jednym tłumiku - od 2000, na dwóch od 2400 (S4 B5)
- Kompletny układ od 3500 na dwóch tłumikach (S4 B5 lub od 4000 A6C5 lub A4B6)
- Przepustnica wydechu 1200-1500 za komplet czyli przepustnica, montaż, sterowanie (zawór/pilot).
W przypadku montażu kompletnego wydechu z przepustnica nie musimy zakładać środkowego tłumika w związku z tym mamy taniej o ponad 400, w dodatku rabat 200 przy całości
Jak będzie czas, to wrzucę zdjęcia jak to wygląda w całości i filmik z przepustnicą :)
Dzięki za zainteresowanie :)
- Same DPx2 od 1500, plus ew. katalizator 400/szt (flansze k03/k04)
- Cat-back na jednym tłumiku - od 2000, na dwóch od 2400 (S4 B5)
- Kompletny układ od 3500 na dwóch tłumikach (S4 B5 lub od 4000 A6C5 lub A4B6)
- Przepustnica wydechu 1200-1500 za komplet czyli przepustnica, montaż, sterowanie (zawór/pilot).
W przypadku montażu kompletnego wydechu z przepustnica nie musimy zakładać środkowego tłumika w związku z tym mamy taniej o ponad 400, w dodatku rabat 200 przy całości
Jak będzie czas, to wrzucę zdjęcia jak to wygląda w całości i filmik z przepustnicą :)
Dzięki za zainteresowanie :)
- michall2107
- Posty: 43
- Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
- Lokalizacja: Białystok
- Płeć:
- Kontakt:
sid ma ma uniwersalne flansze pod k04 rs4/rs6
http://sidmotorsport.pl/pl/w/1090-flans ... 4-rs6.html
http://sidmotorsport.pl/pl/w/1090-flans ... 4-rs6.html
właśnie miałem na myśli te flanszeMaDmAx pisze:sid ma ma uniwersalne flansze pod k04 rs4/rs6
http://sidmotorsport.pl/pl/w/1090-flans ... 4-rs6.html