Strona 6 z 10

: 2016-02-22, 09:24
autor: Rydel
też się nad tym zastanawiałem czy po prostu buda znosi takie hamulce kiedy były one dedykowane do samochodu, który waży chyba z 2300 kg. Porsche, które przy małej masie mają te zaciski, mają trochę bardziej zaawansowany proces budowy niż wjebać silnik przed przednią oś i niech jeździ szybko :D

: 2016-02-22, 09:32
autor: pawelosinski83
2 worki cementu do bagażnika i będzie OK :-D

A na poważnie to 3 rzeczy mi się nasuwają na myśl:
1. tył jest za słaby w porównaniu do przodu seryjnie
2. seryjne auto dość mocno nurkuje przy hamowaniu i bardzo odciąża tył, na lepszym zawieszeniu to zjawisko jest mocno ograniczone, więc dodatkowa siła hamowania z tyłu się przyda. Zakładają ludzie 300 do seryjnego przodu i nie wypadają z drogi co chwilę ;-)
3. ABS i tak nie dopuści on do zablokowania tyłu i wyrzuceniu go z zakrętu, jedyne co może się stać to odhamowanie przodu jak zacznie pedał podrzucać

: 2016-02-22, 17:26
autor: emyl
dokladnie tak :) dupa nie wyrzuci po za tym to autem na glebie przy naciagach ładuje sie w jakies zakrety z dohamowaniem itd :D chociaz mysle ze nie byloby problemu :) korektor sil hamowania w tym aucie jest z reszta jak w kazdym , mozna go tez reguowac

[ Dodano: 2016-02-22, 17:26 ]
Obrazek

przód gotowy jeszcze tylko tarczze i inne fegi

: 2016-02-23, 09:40
autor: pawelosinski83
gdzie jest korektor i jak regulowac? :-D

: 2016-02-23, 12:11
autor: buba
W b5 chyba nie ma. W a3 poliftowym mozna bawic sie sila hamowania na vagu ale to tez nie chodzi o rozklad sily hamowania na osie tylko sa trzy stopnie mocy i reakcji na nacisniecie pedalu hamulca. U mnie nie ma takiej opcji w polifcie

: 2016-03-30, 23:11
autor: emyl
Obrazek
hebel przód tez juz siedzi :)

Obrazek
Koło tez juz jest ale pokaze pozniej :D

[ Dodano: 2016-03-30, 23:11 ]
Obrazek

Obrazek
jeszcze nie skreciłem gwintu bo na strojenie musze pojechac ( korekte )

Obrazek

Klemann 3 tgl przó 8.5 j tył 9.5 j

: 2016-03-31, 02:23
autor: Jacekv5
Felgi kozak ładnie to wygląda. Dobra robota

: 2016-04-21, 22:40
autor: emyl
Obrazek Małe rzeczy a ciesza :) mimosrodowe tuleje poliuretanowe

: 2016-04-21, 22:45
autor: grzesiek1985
Było brać czerwone Bo te żółte są mega twarde

: 2016-04-21, 22:54
autor: emyl
Obrazek Małe rzeczy a ciesza :) mimosrodowe tuleje poliuretanowe

: 2016-04-22, 00:07
autor: marecek1522
emyl co dja te mimośrody koło wraca do pionu przy dużej glebie ?? są ruchome czy wprasowuje sie je na sztywno ? pozdr

: 2016-04-22, 07:23
autor: bombel9
Przy takim ustawieniu jak na zdjęciu to robi sie jeszcze większy negatyw... :-D

: 2016-04-22, 08:55
autor: Papol
Kolo nawet nawet... szukam tez czegos z rantem ...

: 2016-04-22, 10:31
autor: peacenotwar
Ciekawe ile sworznie wytrzymają. Wszystko co guma amortyzowała, a czego teraz poli nie będzie amortyzował, pójdzie na sworzeń.
Chyba znam główny powód robienia kątów z przodu. Przewinęły mi się jakieś zdjęcia paska po powrocie z bbq :mrgreen:

: 2016-05-03, 18:35
autor: emyl
szczerze mowiac nie robi mi totalnie czy sie wyrobią czy nie :) to jest zółty półtwardy a czerwony jest twardy :) auto rocznie robi moze z 7 tys km wiec nawet jakbym miał co sezon robic te sworznie to olac

[ Dodano: 2016-05-03, 18:35 ]
bardzo sie broniłem zeby tego nie robic ale jednak chec mocy robi swoje , silnik out zdejmuje głowice do zrobienia juz przy okazji i odprezam , mam nadzieje ze 420 + pęknie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek