Strona 6 z 10
: 2015-04-02, 22:14
autor: gowor86
fajne zdjęcie
to niedługo auto znowu będzie jeździć.
: 2015-04-02, 22:38
autor: buba
gowor86 pisze:fajne zdjęcie
to niedługo auto znowu będzie jeździć.
trzeba było widzieć jak nosb w A6 przewoził silnik z RS4...

: 2015-04-02, 22:44
autor: Pasi
BUHa z RS6

: 2015-04-02, 22:54
autor: kwiatu88
no to sobie wyobrazam RS6 w A6 :P ja na szczęscie miałem do dyspozycji pakę w doblo, dorzuciłem zderzak i osłonę i był komplet. No już nie mogę się doczekać. Dobrze że na ten czas mam fiata i 80-tke w coupe.
: 2015-04-04, 11:28
autor: aw69
TO NA PEWNO OD GAZU!!!
Niechce być Maciejem wróżbitą, ale wszystko wskazuje na to, że awaria jest zasługą chujowej instalacji gazowej :/
Moim zdaniem scenariusz wyglądał tak:
Auto dłuższy czas juz jeździło na chujowym AFR. Właściciel autam sam mówił że potrafił przełączać się na benzyne przy mocnym obciążeniu. W końcu zrobiło się tak gorąco, że motor zastukał się na śmierć, w efekcie popłyneły katalizatory, upaliło zawory i jego odłamki rozpieprzyły silnik w mak, po rozbiórce motoru wyjmowałem kawałki głowicy zaworów z kolektora wydechowego i z turbiny. W kolektorze ssącym wióry aluminium.

: 2015-04-04, 11:31
autor: buba
Maciejem wrozbita nie jestes ale masz w 100% racje. Widac ze wszystko poplynelo. Przestroga dla potomnych zeby na LPG nie oszczedzac...
: 2015-04-04, 12:14
autor: aw69
....w dalszym etapie tego zniszczenia, zablokowało chwilowo silnik i pasek rozrządu pociągnął rolkę napinacza rozrządu i pękła śruba
: 2015-04-04, 12:18
autor: luk448
Z tego co wiem sama instaka tania nie byla.Hmmm ach te zle zakladane gazy...Mozna sie wkurwic.Ja osobiscie nie widzialem nigdy takiego spustoszenia w silniku.

: 2015-04-04, 12:28
autor: aw69
wiem ze jest na jakims jednym podwójny reduktorze KME, nie wiem jakie wtryski. Nie znam sie na instalacjach, ale wiem że ich precyzyjność ma wieeeele do życzenia.
: 2015-04-04, 13:23
autor: daw2
A co na to EGT? Nie powinno zabezpieczyć? Coś mi tu pachnie dlubaniną w sofcie. Teoretyzując... Ten parownik spokojnie pewnie daje rade z ta mocą. Gdyby choć jeden wtrysk lpg podawał mniej gazu sonda wylapała by to i podlała cały bank co nie powinno umożliwić stopienie kata.Jedynie uszkodzić jeden cylinder. Przekroczenie korekcji o 25 procent wywala check. Teoretycznie silnik jest zabezpieczony. Wiele osob jezdzi na lpg i ja też nigdy nie stroiłem instalacji na AFR i nie zauważylem aby EGT pokazało ponad 945 stopni a czujniki mam oryginalne nie modzone płytką.
: 2015-04-04, 14:51
autor: aw69
auto to seria. A co ma do tego egt jak niema z czego dolać na LPG
: 2015-04-04, 15:33
autor: skalarx
daw2 pisze:a czujniki mam oryginalne nie modzone płytką.
a modzone niby gorsze?
: 2015-04-04, 15:42
autor: kwiatu88
instalacja kosztowała 4500zł.
reduktor kme twin według producenta do 400KM, sterownik KME Nevo 6, wtryski baracuda niewiem jaki model.
Myślicie że zdjęcia i to co się stało jest podstawą do reklamacji?
: 2015-04-04, 15:42
autor: aw69
ale panowie co to za zbędne pierdolenie. Przy zjebanym egt caly czas by zalewał którys bank. Sprawa jest tego typu że te instalacje gazowe żyją swoim życiem i taka jest prawda. Mialem biuturbo w LPG i na K03 i na K04 i działała ona jak chciała. W tej A6 nie mogła wyrabiac przy tej mocy bo przełanczało na benzyne bo były spadki ciśnienia na reduktorze, więc nie rozumiem takich gadek że powinna wyrobić. Powinna a nie wyrabiała i co ty na to kolego daw2 ? Jakoś takich akcji niema z instalacjami benzynowymi które mają nawet po 10 lat i 300 tys km przebiegu, a z LPG co chwila jak nie wtrysk to reduktor zajebany, a to jakis przewodzik a to map sensor i co chwila jazdy. Tyle lat na rynku a ciągle niedoskonała !
: 2015-04-04, 16:32
autor: buba
Najwazniejszy jest monter. Same podzespoly to drugorzedna sprawa. zalozyc lpg to banalna sprawa. Wystrojenie to juz sztuka. Tak samo jak z softem. Mozna tanio gotowca albo drozej indywidualny program. Nie ma co tematu poglebiac bo jak przerywalo lub przelaczalo na pb to wina zlej instalacji albo strojenia