Silnik zgasł - nie pali

Moderatorzy: buba, Mod-Team

gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

fajne zdjęcie :-D
to niedługo auto znowu będzie jeździć.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gowor86 pisze:fajne zdjęcie :-D
to niedługo auto znowu będzie jeździć.
trzeba było widzieć jak nosb w A6 przewoził silnik z RS4... :mrgreen:
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

BUHa z RS6 :mrgreen:
kwiatu88
Posty: 42
Rejestracja: 2015-02-06, 10:45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kwiatu88 »

no to sobie wyobrazam RS6 w A6 :P ja na szczęscie miałem do dyspozycji pakę w doblo, dorzuciłem zderzak i osłonę i był komplet. No już nie mogę się doczekać. Dobrze że na ten czas mam fiata i 80-tke w coupe.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

TO NA PEWNO OD GAZU!!!
Niechce być Maciejem wróżbitą, ale wszystko wskazuje na to, że awaria jest zasługą chujowej instalacji gazowej :/

Obrazek
Obrazek

Moim zdaniem scenariusz wyglądał tak:

Auto dłuższy czas juz jeździło na chujowym AFR. Właściciel autam sam mówił że potrafił przełączać się na benzyne przy mocnym obciążeniu. W końcu zrobiło się tak gorąco, że motor zastukał się na śmierć, w efekcie popłyneły katalizatory, upaliło zawory i jego odłamki rozpieprzyły silnik w mak, po rozbiórce motoru wyjmowałem kawałki głowicy zaworów z kolektora wydechowego i z turbiny. W kolektorze ssącym wióry aluminium.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Maciejem wrozbita nie jestes ale masz w 100% racje. Widac ze wszystko poplynelo. Przestroga dla potomnych zeby na LPG nie oszczedzac...
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

....w dalszym etapie tego zniszczenia, zablokowało chwilowo silnik i pasek rozrządu pociągnął rolkę napinacza rozrządu i pękła śruba
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Z tego co wiem sama instaka tania nie byla.Hmmm ach te zle zakladane gazy...Mozna sie wkurwic.Ja osobiscie nie widzialem nigdy takiego spustoszenia w silniku. :shock:
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

wiem ze jest na jakims jednym podwójny reduktorze KME, nie wiem jakie wtryski. Nie znam sie na instalacjach, ale wiem że ich precyzyjność ma wieeeele do życzenia.
Obrazek
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

A co na to EGT? Nie powinno zabezpieczyć? Coś mi tu pachnie dlubaniną w sofcie. Teoretyzując... Ten parownik spokojnie pewnie daje rade z ta mocą. Gdyby choć jeden wtrysk lpg podawał mniej gazu sonda wylapała by to i podlała cały bank co nie powinno umożliwić stopienie kata.Jedynie uszkodzić jeden cylinder. Przekroczenie korekcji o 25 procent wywala check. Teoretycznie silnik jest zabezpieczony. Wiele osob jezdzi na lpg i ja też nigdy nie stroiłem instalacji na AFR i nie zauważylem aby EGT pokazało ponad 945 stopni a czujniki mam oryginalne nie modzone płytką.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

auto to seria. A co ma do tego egt jak niema z czego dolać na LPG
Obrazek
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

daw2 pisze:a czujniki mam oryginalne nie modzone płytką.
a modzone niby gorsze?
kwiatu88
Posty: 42
Rejestracja: 2015-02-06, 10:45
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kwiatu88 »

instalacja kosztowała 4500zł.
reduktor kme twin według producenta do 400KM, sterownik KME Nevo 6, wtryski baracuda niewiem jaki model.

Myślicie że zdjęcia i to co się stało jest podstawą do reklamacji?
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ale panowie co to za zbędne pierdolenie. Przy zjebanym egt caly czas by zalewał którys bank. Sprawa jest tego typu że te instalacje gazowe żyją swoim życiem i taka jest prawda. Mialem biuturbo w LPG i na K03 i na K04 i działała ona jak chciała. W tej A6 nie mogła wyrabiac przy tej mocy bo przełanczało na benzyne bo były spadki ciśnienia na reduktorze, więc nie rozumiem takich gadek że powinna wyrobić. Powinna a nie wyrabiała i co ty na to kolego daw2 ? Jakoś takich akcji niema z instalacjami benzynowymi które mają nawet po 10 lat i 300 tys km przebiegu, a z LPG co chwila jak nie wtrysk to reduktor zajebany, a to jakis przewodzik a to map sensor i co chwila jazdy. Tyle lat na rynku a ciągle niedoskonała !
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Najwazniejszy jest monter. Same podzespoly to drugorzedna sprawa. zalozyc lpg to banalna sprawa. Wystrojenie to juz sztuka. Tak samo jak z softem. Mozna tanio gotowca albo drozej indywidualny program. Nie ma co tematu poglebiac bo jak przerywalo lub przelaczalo na pb to wina zlej instalacji albo strojenia
ODPOWIEDZ