Strona 6 z 6
: 2012-06-10, 15:50
autor: kosiniak
jakies 10kpln i nie jest to wcale taka rzadkosc :)
: 2012-06-10, 15:55
autor: Rafalek114
kosiniak pisze:jakies 10kpln i nie jest to wcale taka rzadkosc :)
Pewnie zalezy tez na jaka pojemnosc .Ale tak jak kosi napisal , jest sporo zakutych 2,7bit w PL
: 2012-06-10, 17:46
autor: iceman
A jakby dać jedną turbine mniejsza a drugą większą robił to ktoś w PL?
: 2012-06-10, 19:18
autor: aw69
do V6'ki to raczej słaby pomysł....bo niby w jakim zestawieniu miałby one pracować ? :)
: 2012-06-10, 22:57
autor: iceman
Twin turbo był kiedyś taki projekt z calibra w Polsce
http://www.mickey-garage.pl/projekty/21 ... 3km--513nm , tylko włąsnie tutaj dwa kolektory i v'ka i zastanawialo mnie czy jest sens albo single turbo np 1x gt 40 zamiast 2x k03 ?
http://www.youtube.com/watch?v=RilxEqEudqU
: 2012-06-11, 00:21
autor: Rafalek114
Nie byl ,a jest. A kolejna sprawa jest taka ze v6 ,a ulozenie rzedowe silnika , to dwie rozne sprawy!
: 2012-06-11, 07:53
autor: SID
: 2012-06-11, 12:01
autor: Rafalek114
Sid poczekajcie pare dni .Robin powiedzial ze cyknie fotki to wkleimy tu i na sr . Nie bedziemy dawac jakis zdjec z dupy robionych komorka bo to nie ma sensu

: 2012-06-11, 12:58
autor: aw69
ja chętnie bym popatrzył na fotki kolektorów wydechowych inlet pipe downpipe :D
: 2012-06-11, 13:55
autor: iceman
a ja jak usunac EVAP, EGTs, Rear O2s, clutch fan, Aux fan i jezdzi©

: 2012-06-27, 11:04
autor: GTO
iceman pisze:a ja jak usunac EVAP, EGTs, Rear O2s, clutch fan, Aux fan i jezdzi©

??
w sofcie chyba ?
wczorajsze pomiary z racelogica 100-200 6.7, ciężar robi swoje i szału nie ma...
: 2012-06-27, 23:28
autor: aw69
6,7 to nie jest wolno....ile szacunkowo moze wazyc calibra ?
: 2014-04-01, 23:01
autor: GTO
dokładnie ważyła 1.6t
[ Dodano: 2014-04-01, 23:00 ]
new stage
wykresik

: 2014-04-02, 07:44
autor: SID
grubo !
możesz opisać ten setap dla potomnych ?
: 2014-04-21, 12:17
autor: GTO
nic ciekawego tam nie ma...
aktualnie tak:
-stroker 3.0 supertech+pauter
-głowice 2.4 lub 2.8 (nie pamietam już) na supertechu z seryjnymi wałkami
-wtryski 1200cc
-stare turba 2x gt2871r
-ebc APEXI AVC-R
-me7+ przełącznik do mapy na pb98 i E85
-3x044 bosch, jedna podająca do swirl port a dwie zasilajace listwy
-regulator SARD ustawiony na 4bar
-cewki TFSI
-kolektor ssacy RS4
-sprzęgło 2 tarczowe HELIX
-duży dolot z wiekszym MAFem
-2x 3" wydech
strojenie by me.