pawelosinski83 pisze:a co powiesz na te równe długości rur?
w RS4 są prawie równe a w S4 mają być różne
podejrzewam że skopiowali set z RS4
do S4 należeć będzie dołożyć prostą przedłużkę 1 rury jak ma to miejsce w Milltek
pawelosinski83 pisze:a co powiesz na te równe długości rur?
w RS4 są prawie równe a w S4 mają być różne
podejrzewam że skopiowali set z RS4
do S4 należeć będzie dołożyć prostą przedłużkę 1 rury jak ma to miejsce w Milltek
thx za info, nie wiedziałem, że w RS jest inaczej... :)
Kolledzy a co lepsze zrobic wydech na otwierane klapy czy cały przelotowy i nie bawic sie w te klapy ? Mowia, ze z otwieranymi klapami jest taniej bo nie trzeba całego wydechu przerabiać :)
michall2107 pisze:Kolledzy a co lepsze zrobic wydech na otwierane klapy czy cały przelotowy i nie bawic sie w te klapy ? Mowia, ze z otwieranymi klapami jest taniej bo nie trzeba całego wydechu przerabiać :)
Jeśli masz na myśli otwierane klapy np za DP to rzeczywiście było by taniej.
Jednak jeśli klapy by były na końcu wydechu to już drożej.
Sam nie wiem na co sie zdecydowac :D Zachowuje sie jak Kobieta ale tak to jest jak ka się ograniczone fundusze :D
Wiecie bo z jednej strony nir zawsze chcialbym jezdzic z głosnym wydechem a z drugiej strony wiem, ze wiecznie klapa działać nie bedzie :)