Strona 5 z 8
					
				
				: 2014-06-27, 11:10
				autor: bracus
				generalnie eska nie jest jakoś specjalnie droga w utrzymaniu - no chyba że ktoś ma rodzinę na utrzymaniu + kredyt a zarabia poniżej średniej krajowej - wtedy czasami potrafi szarpnąć za kieszeń
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 11:35
				autor: Telo
				KIEROWNIK, jak skończę mój projekt to podam Ci kwotę jaka pękła! 

 
			
					
				
				: 2014-06-27, 11:37
				autor: mik-17
				podaj mu teraz to już go załamiesz  

 
			
					
				
				: 2014-06-27, 11:44
				autor: Telo
				Haaa lepiej nie po co chłopa zniechęcać 

 
			
					
				
				: 2014-06-27, 13:09
				autor: Arek_HB
				Nie ma co sie zrazac kolego, tylko przeanalizowac na spokojnie za i przeciw.
Tak jak pisze bracus, s4 z lekkimi modami to dobra sprawa. na rs4 za 40tys zl trzeba miec jeszcze ladny worek kasy w zapasie aby doprowadzic takie auto do nalezytego stanu. Te samochody jednak juz maja jakies lata i nie ma co liczyc na idealy z allegro czy mobile za 10tys € bo to poprostu w wiekszosci padliny do reanimacji.
A do smigania po bulki to s4 po lekkich modach wystarczy jak najbardziej. 
Telo podaj teraz przyblizony koszt, nie chodzi zeby chlopa zniechecic ale o to zeby zdal sobie sprawe jakie koszty moga czekac przy takiej furze.
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 13:51
				autor: buba
				15k + 10k w zapasie
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 14:01
				autor: Telo
				Ja nrazie tylko zapisuje wszytsko,a po skończonej robocie się dobije i policze,ale liczac głowice,turbiny,wydech,wtryski,pompa paliwa,dolot,cooler,sprzęgło,program,uszczelki,uszczelniacze,filtry,oleje,płyny,przydałyby sie tez lepsze heble po takich modach plus robocizna to może 20tys.wystarczy!!! 

 
			
					
				
				: 2014-06-27, 14:30
				autor: Arek_HB
				buba pisze:15k + 10k w zapasie
na s4?
 
			
					
				
				: 2014-06-27, 14:36
				autor: Rafal84
				[quote="Telo"]Ja nrazie tylko zapisuje wszytsko,a po skończonej robocie się dobije i policze,ale liczac głowice,turbiny,wydech,wtryski,pompa paliwa,dolot,cooler,sprzęgło,program,uszczelki,uszczelniacze,filtry,oleje,płyny,przydałyby sie tez lepsze heble po takich modach plus robocizna to może 20tys.wystarczy!!! :mrgreen:[/quote]
to na jakich Ty to turbinach robisz, że tak mało naliczyłeś ? ;d używki jakieś czy jakieś hybrydy ? konrketne nowe turbiny to kosztują od 11 do 20 tys zl albo i lepiej...
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 14:49
				autor: Telo
				Będą używki rs6!
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 15:11
				autor: Rafal84
				[quote="Telo"]Będą używki rs6![/quote]
a no to chyba że tak.
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 16:43
				autor: Flyer
				Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować. 
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 19:23
				autor: Rafal84
				[quote="Flyer"] (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k) [/quote]
no wiesz co...  :-P  ja montuje, jak się bawić to się bawić, drzwi wyjebać okno wstawić  :mrgreen:
			 
			
					
				
				: 2014-06-27, 20:28
				autor: duffy
				Flyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować. 
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
chłodnicę oleju bym jeszcze dopisał
 
			
					
				
				: 2014-06-27, 21:41
				autor: Telo
				Flyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować. 
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
A co do remontu dołu silnika to jak Kierownik kupi S4 to nie bedzie tak zle,ale jak dosiądzie RS4 to juz tak kolorowo nie jest,np panewki korbowodowe w ASO i chyba tylko tam są dostępne,a cena ich plus śruby bez rabatu jedyne 2700zł!