Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?
-
Arek_HB
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
Nie ma co sie zrazac kolego, tylko przeanalizowac na spokojnie za i przeciw.
Tak jak pisze bracus, s4 z lekkimi modami to dobra sprawa. na rs4 za 40tys zl trzeba miec jeszcze ladny worek kasy w zapasie aby doprowadzic takie auto do nalezytego stanu. Te samochody jednak juz maja jakies lata i nie ma co liczyc na idealy z allegro czy mobile za 10tys € bo to poprostu w wiekszosci padliny do reanimacji.
A do smigania po bulki to s4 po lekkich modach wystarczy jak najbardziej.
Telo podaj teraz przyblizony koszt, nie chodzi zeby chlopa zniechecic ale o to zeby zdal sobie sprawe jakie koszty moga czekac przy takiej furze.
Tak jak pisze bracus, s4 z lekkimi modami to dobra sprawa. na rs4 za 40tys zl trzeba miec jeszcze ladny worek kasy w zapasie aby doprowadzic takie auto do nalezytego stanu. Te samochody jednak juz maja jakies lata i nie ma co liczyc na idealy z allegro czy mobile za 10tys € bo to poprostu w wiekszosci padliny do reanimacji.
A do smigania po bulki to s4 po lekkich modach wystarczy jak najbardziej.
Telo podaj teraz przyblizony koszt, nie chodzi zeby chlopa zniechecic ale o to zeby zdal sobie sprawe jakie koszty moga czekac przy takiej furze.
[quote="Telo"]Ja nrazie tylko zapisuje wszytsko,a po skończonej robocie się dobije i policze,ale liczac głowice,turbiny,wydech,wtryski,pompa paliwa,dolot,cooler,sprzęgło,program,uszczelki,uszczelniacze,filtry,oleje,płyny,przydałyby sie tez lepsze heble po takich modach plus robocizna to może 20tys.wystarczy!!! :mrgreen:[/quote]
to na jakich Ty to turbinach robisz, że tak mało naliczyłeś ? ;d używki jakieś czy jakieś hybrydy ? konrketne nowe turbiny to kosztują od 11 do 20 tys zl albo i lepiej...
to na jakich Ty to turbinach robisz, że tak mało naliczyłeś ? ;d używki jakieś czy jakieś hybrydy ? konrketne nowe turbiny to kosztują od 11 do 20 tys zl albo i lepiej...
Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
chłodnicę oleju bym jeszcze dopisałFlyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
Flyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:
- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX
Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
A co do remontu dołu silnika to jak Kierownik kupi S4 to nie bedzie tak zle,ale jak dosiądzie RS4 to juz tak kolorowo nie jest,np panewki korbowodowe w ASO i chyba tylko tam są dostępne,a cena ich plus śruby bez rabatu jedyne 2700zł!