Audi s4 400KM - 500KM - 600KM - na co dzień?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

generalnie eska nie jest jakoś specjalnie droga w utrzymaniu - no chyba że ktoś ma rodzinę na utrzymaniu + kredyt a zarabia poniżej średniej krajowej - wtedy czasami potrafi szarpnąć za kieszeń
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

KIEROWNIK, jak skończę mój projekt to podam Ci kwotę jaka pękła! :-P
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

podaj mu teraz to już go załamiesz :-P
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Haaa lepiej nie po co chłopa zniechęcać :mrgreen:
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Nie ma co sie zrazac kolego, tylko przeanalizowac na spokojnie za i przeciw.
Tak jak pisze bracus, s4 z lekkimi modami to dobra sprawa. na rs4 za 40tys zl trzeba miec jeszcze ladny worek kasy w zapasie aby doprowadzic takie auto do nalezytego stanu. Te samochody jednak juz maja jakies lata i nie ma co liczyc na idealy z allegro czy mobile za 10tys € bo to poprostu w wiekszosci padliny do reanimacji.
A do smigania po bulki to s4 po lekkich modach wystarczy jak najbardziej.

Telo podaj teraz przyblizony koszt, nie chodzi zeby chlopa zniechecic ale o to zeby zdal sobie sprawe jakie koszty moga czekac przy takiej furze.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

15k + 10k w zapasie
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Ja nrazie tylko zapisuje wszytsko,a po skończonej robocie się dobije i policze,ale liczac głowice,turbiny,wydech,wtryski,pompa paliwa,dolot,cooler,sprzęgło,program,uszczelki,uszczelniacze,filtry,oleje,płyny,przydałyby sie tez lepsze heble po takich modach plus robocizna to może 20tys.wystarczy!!! :mrgreen:
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

buba pisze:15k + 10k w zapasie
na s4?
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

[quote="Telo"]Ja nrazie tylko zapisuje wszytsko,a po skończonej robocie się dobije i policze,ale liczac głowice,turbiny,wydech,wtryski,pompa paliwa,dolot,cooler,sprzęgło,program,uszczelki,uszczelniacze,filtry,oleje,płyny,przydałyby sie tez lepsze heble po takich modach plus robocizna to może 20tys.wystarczy!!! :mrgreen:[/quote]

to na jakich Ty to turbinach robisz, że tak mało naliczyłeś ? ;d używki jakieś czy jakieś hybrydy ? konrketne nowe turbiny to kosztują od 11 do 20 tys zl albo i lepiej...
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Będą używki rs6!
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

[quote="Telo"]Będą używki rs6![/quote]

a no to chyba że tak.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:

- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX

Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

[quote="Flyer"] (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k) [/quote]

no wiesz co... :-P ja montuje, jak się bawić to się bawić, drzwi wyjebać okno wstawić :mrgreen:
duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

Post autor: duffy »

Flyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:

- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX

Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.
chłodnicę oleju bym jeszcze dopisał
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Flyer pisze:Ceny modów można sobie łatwo przekalkulować.
Poniżej podam mocno orientacyjne dla wiekszosci setupow (malo kto kupuje nowe sprezarki za ponad 10k), bo akurat ten temat przechodze i mam juz 95% gratów:

- turbiny - 4000-5000 używane (nadajace sie do zalozenia)
- glowice 2,4/2,8 po remoncie - 1500-2000
- paliwo (pompa, wtryski), oczywiscie nowe - 1800-2000
- sprzeglo (RS4/FX400) - 900/3000
- wszelkie uszczelki, sruby etc. potrzebne do nowych turbin i zmiany glowic - 1000+
- rozrzad, olej, filtry, swiece - 1200-1500
- kompletny wydech od turbin - 2500-4000
- inlet pipe - 500-1000
- fmic z orurowaniem - 1500-2500
- robocizna - XXXX
- potencjalny remont dolu silnika - XXXX
- strojenie - XXXX

Jak widac, za cene porządnego (czyli dobre turbiny, remont silnika) zrobienia 400+ można kupić drugie S4 B5.

A co do remontu dołu silnika to jak Kierownik kupi S4 to nie bedzie tak zle,ale jak dosiądzie RS4 to juz tak kolorowo nie jest,np panewki korbowodowe w ASO i chyba tylko tam są dostępne,a cena ich plus śruby bez rabatu jedyne 2700zł!
ODPOWIEDZ