Strona 5 z 11
					
				
				: 2010-11-13, 22:31
				autor: michalQRi
				imo 4 lopatki to juz dosc dragowy zestaw
pewnie różnica w odniesieniu do 6 nie bedzie zasadnicza, ale te dwie łopatki wiecej powinny poprawic nieco wygode uzytkowania :)
			 
			
					
				
				: 2010-11-13, 22:33
				autor: sportmile
				jest tez wersja 8 malych spiekow. Aw na takiej jezdzi i sprawdz sie .
			 
			
					
				
				: 2010-11-13, 22:41
				autor: deSigner
				sportmile pisze:jest tez wersja 8 malych spiekow. Aw na takiej jezdzi i sprawdz sie .
Hmm na ich stronie nie ma takiego... 
 
 
Ma być wygodne na codzień i znieść dużo. Skoro u Nika było 6 łopatkowe i znosiło jego jazdę to nie mam pytań 

 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:16
				autor: sportmile
				bylo 8 spiekow a teraz jest 4. Jest na stronie 8 spiekow
			 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:22
				autor: deSigner
				sportmile pisze:bylo 8 spiekow a teraz jest 4. Jest na stronie 8 spiekow
Where?
http://www.clutchmasters.com/shop/?page ... &AppID=309 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:28
				autor: sportmile
				here 
http://www.clutchmasters.com/shop/?page ... &AppID=311
nie ma tej tarczy na zdjeciu moge ci pokazac w firmie .
 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:30
				autor: deSigner
				
Nie żebym Ci nie wierzył, ale na zdjęciu/opisie jej nie ma...
A Ty co byś polecał z tych 3: 4/6/8 łopatek tak na codzień i żeby pierdolnąć z obrotów od czasu do czasu?
 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:42
				autor: sportmile
				mam swoje zrodla i zaufajcie mi ze sa ;)
4 lopatki auto szarpie mocno 
6 lekko 
8 praktycznie wcale 
4 wytrzymuje Nika starty z odcinki / procedury 
6 posrednie / dobre rozwiazanie do mocnego auta typu 450-500 hp
8 praktycznie typowa seria nic nie drzy przy 543 koniach i startach z odcinki nie trzymalo i auto delikatnie zaczelo ruszac. Poslizgow zadnych , we wszystkich 3 przypadkach miekki pedal idealny na miasto.
			 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:46
				autor: deSigner
				O taką odpowiedź mi chodziło 

 W takim razie biorę 6 bo wydaje się być optymalnym rozwiązaniem. Jak będę miał powyżej 500 PS najwyżej je zmienię albo spalę do tego czasu 

 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:52
				autor: sportmile
				piwo czy pstrykasz  
 
  
  ?
 
			
					
				
				: 2010-11-13, 23:57
				autor: deSigner
				sportmile pisze:piwo
Spoko 

 masz załatwione 
 [ Dodano: 2010-11-14, 22:06 ]
 
[ Dodano: 2010-11-14, 22:06 ]
Dobra Panowie to co robimy zamówienie 

 
			
					
				
				: 2010-11-14, 22:16
				autor: BKMM
				No to Panowie!
Ostatecznie lista 3-osobowa?
1) deSigner 6 lopatek
2) BKMM 6 lopatek
3) moment 6 lopatek ?
Potwierdzamy, wplacamy i czekamy :)
			 
			
					
				
				: 2010-11-14, 22:19
				autor: deSigner
				Na to wygląda 

 Kosi dawaj każdemu na PW nr konta i kwotę zaliczki, nie ma na co czekać 

 
			
					
				
				: 2010-11-15, 06:34
				autor: SID
				o spiekach powinniście też wiedzieć że sporo krótsze życie okładzin tarczy jest 
niż w standardowych tarczach, w 4-ro łopatkowym tym bardziej.
			 
			
					
				
				: 2010-11-15, 09:14
				autor: deSigner
				SID pisze:o spiekach powinniście też wiedzieć że sporo krótsze życie okładzin tarczy jest 
niż w standardowych tarczach, w 4-ro łopatkowym tym bardziej.
Dlatego bierzemy 6 lopatek 
