Strona 5 z 6
					
				
				: 2012-06-07, 10:46
				autor: kosiniak
				GTO pisze:nic nowego poza skrzynią....bo tamta się uwaliła.. 
FS pomogl? u mnie zdecydowanie :) wynik koks! ile to wazy?
 
			
					
				
				: 2012-06-07, 13:42
				autor: aw69
				moze jakies fotki z prac przy aucie itp. ?
			 
			
					
				
				: 2012-06-07, 15:06
				autor: SID
				aw69 pisze:moze jakies fotki z prac przy aucie itp. ?
stare foto z poprzedniego setapu
MG robi super robote !
http://mgmotorsport.pl/galeria/opel-calibra-4x4-2-7-biturbo-rs4-motor-tlumik-sportowy-uklad-wydechowy/ 
			
					
				
				: 2012-06-07, 16:20
				autor: aw69
				bardzo ładnie
			 
			
					
				
				: 2012-06-08, 01:06
				autor: Rafalek114
				
Tyle ze chyba mocno nie aktualne te zdjecia
 
			
					
				
				: 2012-06-08, 07:02
				autor: SID
				Rafalek114 pisze:
Tyle ze chyba mocno nie aktualne te zdjecia
 
no to dawaj nowe foto bo wszyscy ciekawi 

 
			
					
				
				: 2012-06-08, 11:26
				autor: kurzy79
				gratulacje Robert !! a mnie osobiście cieszy że serce mojej fury dalej śmiga, a nie na złomie leży.
			 
			
					
				
				: 2012-06-08, 14:48
				autor: iceman
				Czekamy na on board gratulacje wściekłej calibry ;D
			 
			
					
				
				: 2012-06-09, 16:28
				autor: GTO
				a ja czekam na kolejny pomiar z dynomet'a bo wiem że przekroczymy siódemkę na ulicy bo na dyno mieli z dupy wiatraki :P
			 
			
					
				
				: 2012-06-10, 10:46
				autor: zabba88
				jakies fotki z prac? oraz obecny setup w aucie? Bo nigdzie nie moge znalesc obecnej specyfikacji na te 670-680PS
			 
			
					
				
				: 2012-06-10, 13:13
				autor: aw69
				dołączam sie do pytania :)   ludzie są ciekawi, to w sumie najmocniejszy biturbo na ME7
			 
			
					
				
				: 2012-06-10, 13:37
				autor: nosb
				gt2871 bodajze :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-10, 13:53
				autor: kurpiu
				Mam nadzieje ze Robin nie bedziesz mial nic przeciwko za mala fotke silnika:)

 
			
					
				
				: 2012-06-10, 15:43
				autor: Rafalek114
				Ale przeciez ten set up to nie jest tajemnica ,ani nic nadzwyczjnego. Wydaje mi sie , ze to nie jest tez ostatnie zdanie Robina i postawi kropke nad i w Stage 3  
 
 
STAGE 2 :
-2xgt2871r
-spawane kolektory wydechowe 
-kute korbowody
-kute tloki
-glowice na supertach-u
-kolektor ssacy rs4 
-przepustnica rs4
-dwutarczowe sprzeglo
-2x044 boscha
-costumowy dolot - maf- turbiny
-duzy centralny fmic 
 
I pewnie jeszcze sporo innych pierdol o ktorych pozapominalem ,ale jakos nic nadzywczjnego i rozwiazan z NASA u Robina nie ma  

 
			
					
				
				: 2012-06-10, 15:46
				autor: buba
				tak zapytam przy okazji jakie są koszta zakucia 2.7 bo to rzadkość w PL?