Strona 5 z 40
					
				
				: 2010-07-05, 23:29
				autor: Nikolas
				No to tempo konkret.
Życzę powodzenia i mam nadzieję że w tym sezonie zobaczę jak to śmiga.
Dla mnie ten pomysł jest bardzo fajny!
			 
			
					
				
				: 2010-07-05, 23:32
				autor: Flyer
				Ciezko powiedziec jakie bedzie tempo... ogarnac to mechanicznie to nie bedzie problem, bo wiekszoscs to P&P tymbardziej, ze ja nie bede rezal niewiadomo czego... to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem 
 
Natomiast zeby wszystko bylo na tip-top - to moze sierpien... czas pokaze.
 
			
					
				
				: 2010-07-06, 00:02
				autor: ajax
				Flyer pisze:to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem 

 
Chyba zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie zaprzeczyles sam sobie? :P
Tak wiem, tutaj soft, wydech i cooler to wciaz seria... moze kiedys sie naucze!
Ja trzymam kciuki za projekt - trzeba byc szalencem, zeby zdecydowac sie na scos takeigo.
Ale pamietajcie, ze tylko "szaleniec, wariat jest cos wart" :)
 
			
					
				
				: 2010-07-06, 00:07
				autor: Nikolas
				Dla mnie żaden szaleniec - myslę że jest to bardzo trafiony pomysł. Piękna buda B6 w S-Line i dotego jeden z lepszych silników Audi 2.7 T - piękne połączenie.
Jedyne co mogło by być lepsze to chyba totalna rzeżba i wsadzenie V10 z S6, bo reszta silników - to lipa...
V8 - pięknie brzmi, dużo pali, średnio jeżdzi, 2.0 TFSI - 4 gary, zero brzmienia - na tą budę nawet po modach srednio widzę - no i co tu wsadzić....?
Dobry wybór!
			 
			
					
				
				: 2010-07-06, 00:12
				autor: Jigsaw
				Albo V10 biTurbo z RS6 heh  

 
			
					
				
				: 2010-07-06, 00:14
				autor: Nikolas
				Nie wejdzie.
			 
			
					
				
				: 2010-07-06, 08:06
				autor: Flyer
				ajax pisze:Flyer pisze:to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem 

 
Chyba zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie zaprzeczyles sam sobie? :P
Tak wiem, tutaj soft, wydech i cooler to wciaz seria... moze kiedys sie naucze!
 
...bo to seria 

  Na razie tak bedzie - co bedzie z czasem to sie okaze. Niech zacznie jezdzic... w porownaniu do 200PS diesla i tak bede mial mega frajde przez dluzszy czas.
Myslalem tez o 2.0T - ale nie lubie kosiarek i koszty eksploatacji wcale nie sa duzo nizsze, nie mowiac o koszcie zrobienia 350-400PS w tym silniku... Kiedys chcialem 3.0TDI, ale sie wyleczylem.
Szaleniec? Schlebiacie mi 

 
			
					
				
				: 2010-07-06, 08:50
				autor: SID
				Nosb Ci połowe rzeczy wymieni he he
ale temat ogarnie bo sam u siebie wsio robił i słowny gość.
Dawaj duzo foto bo ciekawy projekt.
przyznam sie Tobie że nie wierzyłem ze dojdziesz do tego etapu, ale teraz juz kupione wiec zaklepane.
Już widze te miny na forum kiedy napiszesz .... w moim A4 B6 2,7 bi ....
			 
			
					
				
				: 2010-07-06, 09:19
				autor: Flyer
				Podejrzewam, ze sporo osob powatpiewalo w projekt, bo tych co "gadaja" jest cala masa na forach 

 
			
					
				
				: 2010-07-06, 11:15
				autor: gelon
				Ja wierzyłem od początku że coś z tego będzie 

  B6 ma fajną bude a silniki albo nie trzymają mocy,albo mają 4 gary. 2.7 BiTurbo to dobry wybór 

 Jeśli poskłada się tak jak fabryka to tylko cieszyć się jazdą po bułki 

 
			
					
				
				: 2010-07-06, 11:40
				autor: Flyer
				Jakby ktos potrzebowal jakichs czesci do S4, cos z wnetrza, to smialo pisac.
Poki co jest prawie wszystko do wziecia.
Foty: http://picasaweb.google.pl/mr.duszczyk/TMP 
			 
			
					
				
				: 2010-07-06, 15:54
				autor: Thom4s
				Ja zamawiam ten grzebień pod klimą.  
 
  
  Silnik widać, że jajo. Nie mogę doczekać się efektu końcowego.
 
			
					
				
				: 2010-07-08, 21:25
				autor: Flyer
				Piekne trio 
 
 

 
			
					
				
				: 2010-07-09, 00:30
				autor: nosb
				Jak dla mnie to trzy padaczki  

 
			
					
				
				: 2010-07-09, 08:25
				autor: SID
				zbroją się w kielcach ... będzie wojna ...  
