Strona 5 z 40

: 2010-07-05, 23:29
autor: Nikolas
No to tempo konkret.

Życzę powodzenia i mam nadzieję że w tym sezonie zobaczę jak to śmiga.

Dla mnie ten pomysł jest bardzo fajny!

: 2010-07-05, 23:32
autor: Flyer
Ciezko powiedziec jakie bedzie tempo... ogarnac to mechanicznie to nie bedzie problem, bo wiekszoscs to P&P tymbardziej, ze ja nie bede rezal niewiadomo czego... to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem :-)

Natomiast zeby wszystko bylo na tip-top - to moze sierpien... czas pokaze.

: 2010-07-06, 00:02
autor: ajax
Flyer pisze:to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem :-)
Chyba zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie zaprzeczyles sam sobie? :P
Tak wiem, tutaj soft, wydech i cooler to wciaz seria... moze kiedys sie naucze!

Ja trzymam kciuki za projekt - trzeba byc szalencem, zeby zdecydowac sie na scos takeigo.

Ale pamietajcie, ze tylko "szaleniec, wariat jest cos wart" :)

: 2010-07-06, 00:07
autor: Nikolas
Dla mnie żaden szaleniec - myslę że jest to bardzo trafiony pomysł. Piękna buda B6 w S-Line i dotego jeden z lepszych silników Audi 2.7 T - piękne połączenie.

Jedyne co mogło by być lepsze to chyba totalna rzeżba i wsadzenie V10 z S6, bo reszta silników - to lipa...
V8 - pięknie brzmi, dużo pali, średnio jeżdzi, 2.0 TFSI - 4 gary, zero brzmienia - na tą budę nawet po modach srednio widzę - no i co tu wsadzić....?

Dobry wybór!

: 2010-07-06, 00:12
autor: Jigsaw
Albo V10 biTurbo z RS6 heh ;-)

: 2010-07-06, 00:14
autor: Nikolas
Nie wejdzie.

: 2010-07-06, 08:06
autor: Flyer
ajax pisze:
Flyer pisze:to bedzie seryjny silnik z softem, wydechem i coolerem :-)
Chyba zdajesz sobie sprawe, ze wlasnie zaprzeczyles sam sobie? :P
Tak wiem, tutaj soft, wydech i cooler to wciaz seria... moze kiedys sie naucze!
...bo to seria :mrgreen: Na razie tak bedzie - co bedzie z czasem to sie okaze. Niech zacznie jezdzic... w porownaniu do 200PS diesla i tak bede mial mega frajde przez dluzszy czas.

Myslalem tez o 2.0T - ale nie lubie kosiarek i koszty eksploatacji wcale nie sa duzo nizsze, nie mowiac o koszcie zrobienia 350-400PS w tym silniku... Kiedys chcialem 3.0TDI, ale sie wyleczylem.

Szaleniec? Schlebiacie mi :mrgreen:

: 2010-07-06, 08:50
autor: SID
Nosb Ci połowe rzeczy wymieni he he
ale temat ogarnie bo sam u siebie wsio robił i słowny gość.
Dawaj duzo foto bo ciekawy projekt.

przyznam sie Tobie że nie wierzyłem ze dojdziesz do tego etapu, ale teraz juz kupione wiec zaklepane.
Już widze te miny na forum kiedy napiszesz .... w moim A4 B6 2,7 bi ....

: 2010-07-06, 09:19
autor: Flyer
Podejrzewam, ze sporo osob powatpiewalo w projekt, bo tych co "gadaja" jest cala masa na forach ;-)

: 2010-07-06, 11:15
autor: gelon
Ja wierzyłem od początku że coś z tego będzie 8-) B6 ma fajną bude a silniki albo nie trzymają mocy,albo mają 4 gary. 2.7 BiTurbo to dobry wybór :-D Jeśli poskłada się tak jak fabryka to tylko cieszyć się jazdą po bułki ;-)

: 2010-07-06, 11:40
autor: Flyer
Jakby ktos potrzebowal jakichs czesci do S4, cos z wnetrza, to smialo pisac.
Poki co jest prawie wszystko do wziecia.

Foty:
http://picasaweb.google.pl/mr.duszczyk/TMP

: 2010-07-06, 15:54
autor: Thom4s
Ja zamawiam ten grzebień pod klimą. :lol: :mrgreen: Silnik widać, że jajo. Nie mogę doczekać się efektu końcowego.

: 2010-07-08, 21:25
autor: Flyer
Piekne trio :mrgreen:

Obrazek

: 2010-07-09, 00:30
autor: nosb
Jak dla mnie to trzy padaczki :-P

: 2010-07-09, 08:25
autor: SID
zbroją się w kielcach ... będzie wojna ... :-D