Strona 37 z 40
					
				
				: 2014-10-25, 14:05
				autor: Flyer
				kfasik pisze:Ja za bardzo nie chciałem stroić auta na 100 oktan, bo mam w swojej okolicy problem z dostępnością tego paliwa. 
Inna sytuacja jak ktoś mieszczka w dużej aglomeracji.
Czyli doszliśmy do wniosku, że pod żadnym pozorem nie ma co lać uboższego paliwa.
Słusznie 

 Ja mam VPR dosłownie "pod domem", drugą stację 2km dalej, koło biura też ze dwie... w trasy jeżdżę rzadko, a jak pojadę to raczej na słabszym sofcie gdzie mogę śmiało jechać na 98.
 
			
					
				
				: 2014-10-25, 14:13
				autor: kfasik
				Masz dwie mapy na jednym ECU?
			 
			
					
				
				: 2014-10-25, 14:43
				autor: Flyer
				kfasik pisze:Masz dwie mapy na jednym ECU?
Tak.
 
			
					
				
				: 2014-10-25, 14:45
				autor: kfasik
				Dobra sprawa mieć taki bajerek. W jaki sposób przełączane są mapy?
			 
			
					
				
				: 2014-10-25, 15:19
				autor: Flyer
				Na przekręconym zapłonie przytrzymuję 2 pedały i tyle :) Check wtedy miga sobie na 2 różne sposoby.
			 
			
					
				
				: 2014-10-25, 15:26
				autor: kfasik
				Super sprawa. W przyszłości muszę pomyśleć o takim rozwiązaniu.
			 
			
					
				
				: 2014-10-25, 16:41
				autor: aro51
				Motor chociaz dotarty przed szalenstwami ? 
 
 
Ładny wynik. Zmienil sie w jakis sposob dzwiek auta przy k04 rs6 ?
 
			
					
				
				: 2014-10-25, 18:08
				autor: Flyer
				Dotarty, 1000km, zmiana oleju 
 
Dźwięk... nie wiem, na pewno jest głośniej 

 
			
					
				
				: 2014-10-26, 18:06
				autor: Norbi
				Flyer...hmm teraz ta ksywa ma sens  

 
			
					
				
				: 2014-10-26, 20:52
				autor: luk448
				A jakie masz kolektory?Czy masz LC?
			 
			
					
				
				: 2014-10-26, 22:03
				autor: Flyer
				Kolektory seria. LC też jest, ale nie testowałem, bo mam zjebany czujnik sprzęgła, muszę wymienić.
			 
			
					
				
				: 2014-10-27, 12:26
				autor: ghost
				Ciekaw jestem jak lata 2.7 po takim remoncie  

  Ostatnio często w Wawce jestem  

  Trzeba się szerzej rozglądać  

  A tak wracając do setupu to wszystko super tylko....   SERIA KOLEKTORY TO KUPA  

 taka kupa ,ze jak pociachałem 1 kolektor na żyletki stwierdzam: TO MUSI SIE ZEPSUĆ prędzej czy później...   Wystarczy pomierzyć średnice wyjsciową kanału z głowic i najwęższe gardło w ori kolektorze... Raz popełniłem ten błąd i po zmianie turbin na k04 trzeba było silnik znowu wyciągać. Obyś nie miał tego samego problemu co ja  
 https://www.youtube.com/watch?v=suF0ELCYlBw
https://www.youtube.com/watch?v=suF0ELCYlBw 
			
					
				
				: 2014-10-27, 17:48
				autor: Flyer
				Tak, wiem, ale moje kolektory były podobno w spoko stanie. Jak kiedyś będę wyciągał silnik i będzie mnie stać na Wagnery to pomyślę ;)
			 
			
					
				
				: 2014-10-27, 17:55
				autor: luk448
				A jaki przyrost mocy orientacyjnie moze byc na Wagnerach?Pytam bo tez mam serie
			 
			
					
				
				: 2014-10-27, 19:37
				autor: Flyer
				luk448 pisze:A jaki przyrost mocy orientacyjnie moze byc na Wagnerach?Pytam bo tez mam serie
No idea. Każde auto inne. Ostatnio AW i Witek zrobili RS4 na Wagnerach na 560PS.