Jeśli nie będziesz upalał, to raczej nic nie odczujesz, ale jak ktoś jeździ zero-jedynkowo to powinien jeździć na takim paliwie na jakim stroił.kfasik pisze:Robiłeś pomiary 100-200?
Czy są jakieś konsekwencje zalania PB98 do auta wystrojonego na 100oktan?
A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
Obie mapy pod VPR100, na takim tylko jeżdżę teraz, więc nie było sensu stroić pod 98.
No jedzie pięknie. Jest przepaść. Na IV biegu w końcu szybko dokręca się do 240-250
Nie latałem za długo, bo nie miałem jednego stopu, ważnego przeglądu i OC przy sobie
Jak odpaliłem słabszy soft, to byłem w szoku, że... NIE JEDZIE
Dzięki wszystkim za miłe słowa. W końcu mogę uznać, że auto jest kompletne... na K03 było jakimś żółwiem

Nie latałem za długo, bo nie miałem jednego stopu, ważnego przeglądu i OC przy sobie


Jak odpaliłem słabszy soft, to byłem w szoku, że... NIE JEDZIE

Dzięki wszystkim za miłe słowa. W końcu mogę uznać, że auto jest kompletne... na K03 było jakimś żółwiem

Tak jak i masz 200+ albo 100+Flyer pisze:No przeciez jest 300+

Ja za bardzo nie chciałem stroić auta na 100 oktan, bo mam w swojej okolicy problem z dostępnością tego paliwa.
Inna sytuacja jak ktoś mieszczka w dużej aglomeracji.
Czyli doszliśmy do wniosku, że pod żadnym pozorem nie ma co lać uboższego paliwa.
jak jeździsz normalnie a nie dywanujesz to i 95 tkę można lać do takiego samochodu - mówimy o mocnym przyspieszaniu a jeszcze bardziej o np. jeździe autostradowej ze stałymi wysokimi prędkościami - wtedy niejednemu może tłok spłynąć i spłynął nawet na ekstra paliwie
btw. gratki Fly
btw. gratki Fly

Ostatnio zmieniony 2014-10-25, 15:56 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)