Strona 4 z 9

: 2016-10-25, 14:23
autor: luk448
RSK pisze:
pawelosinski83 pisze:Nooo teraz jest już cała treść, jaka zwykle jest w tematach o BBK
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- w tym przypadku mamy tylko jednego, wiodącego hejtera ale robiącego przynajmniej za dziesięciu
- jak zwykle to już bywa przedmiotowy hejter nie miał nigdy B6 BBK, a jego opinie oparte są na tym co usłyszał, zasłyszał, przeczytał :lol: :lol: :lol:
- pytanie, czy kiedykolwiek hejter jechał B6 BBK :-D :-D :-D
RSK, hahah hejterem nie jestem.To tylko moje zdanie i mozesz sie z nim zgadzac badz nie. :mrgreen:
tak zgadza sie nie mialem nigdy bbk-bo i po co mam kupowac to gowno? :mrgreen: Ty w sklepie tez kupujesz wszystko co najgorsze zeby sie na wlasnej skorze przekonac to gowno? :mrgreen:
Tak zgadza sie-bazuje na opinii osob ktore sie znaja na mechanice,na tuningu maja dosc znane w Pl i nie tylko firmy tuningowe i usilnie twierdza ze to bbk to szit jesli chodzi o moce i ich podwyzszenie.I to mi wystarczy nie jestem typem czlowieka zeby samemu sobie strzelac w kolano i przekonywac sie na wlasnej skorze i portfelu ze bbk to szit.
Nie nigdy nie jechalem bbk bo i po co mi to?Jak to nie jedzie jakos zeby zrobilo na mnie wrazenie to po choooj mam do tego wsiadac? :mrgreen:
Podkreslam to moje zdanie odnosnie bbk i nikt nie musi sie z nim zgadzacTy jedziesz po agb tak samo :mrgreen: No to tak pol zartem pol serio kto mnie zna osobiscie ten zrozumie 😁

: 2016-10-25, 15:11
autor: Surveyor
Niebieski ja bym strzelał N20. +100KM da odpowiednie odczucia a jak się silnik spier..., to N20 odzyskasz ;-) Też przymierzałem się do kompresora, do swapa RS4B7, uturbienia, w końcu sprzedałem...
Jeśli zdrowy masz ten silnik, a na to wskazuje hamownia, to działaj z N20 (oczywiście mody mechaniczne przy tym wskazane), na drugim miejscu turbo, ostatecznie kompresor.
Przy N20 nie obciążasz jak nie trzeba, a przy dużej butli, starczy na dużo.

Ale się ku.wa spinacie, Luk ty to złośliwy jesteś jak ch.j :mrgreen:

: 2016-10-25, 15:13
autor: sztybor
pawelosinski83 pisze: + program skrzyni...
kto ci bedzie robil program w tipie? daj namiary

: 2016-10-25, 15:24
autor: RSK
Pakiet dla wymagających odnośnie B6 i B7

http://www.ebay.pl/itm/Audi-B7-RS4-4-2- ... XQs~ZRjNE1


kto chętny ??? :lol:

: 2016-10-25, 15:28
autor: luk448
Surveyor, Tomku przeciez mnie znasz i wiesz ze to po czesci zarty.Sorki jesli kogos urazilem :mrgreen: nie bylotomoim zamiarem ;-)

[ Dodano: 2016-10-25, 15:28 ]
RSK pisze:Pakiet dla wymagających odnośnie B6 i B7

http://www.ebay.pl/itm/Audi-B7-RS4-4-2- ... XQs~ZRjNE1


kto chętny ??? :lol:
No tylko ta cena :mrgreen: mowilem ze tanio nie bedzie

: 2016-10-25, 15:30
autor: buba
luk448 pisze:nie bylotomoim zamiarem ;-)
Nie ściemniaj. Wiemy jak jest :mrgreen:

: 2016-10-25, 15:43
autor: luk448
Dzieki buba, haha :mrgreen:

: 2016-10-25, 15:58
autor: pawelosinski83
Wojt3q pisze:i są ludzie ktorzy kupia takiego zjechanego trzeba zrobić rozrząd i nie mogą zrozumiec czemu taka cena :D i sie dziwia dlaczego robocizna droższa od łańcuchów. podobno kompletny zestaw do wymiany mozna kupić cos okolo 2400 to prawda ? bo nie wydaje mi sie ze wystarczy tyle na czesci do zrobienia kompletnego rozrządu
manele do rozrządu typu napinacze łańcuchy ślizgi to tak, zgadza się, lekko ponad 2 tysie - ale jak już ktoś zrzuca silnik to robi też resztę:
fazatory elektryczne 2,5 tysia sztuka - to one sa najdroższe, ale też nie są awaryjne i rzadko się wymienia
do tego fazatory mechaniczne - niecałe 2 tysie sztuka (one najczęściej padają) ale jest opcja regeneracji za 1/4 ceny nowych lub 1/3 z dodatkowym wzmocnieniem, przez co przeżyją więcej jak fabryczne
uszczelki, śrubki - tysiak powiedzmy
no i robota do tego jakieś myślę 2 tysie...
więc przy dobrych wiatrach 2,5+1,5+1+2 = 7k za całość
jeśli dojdą nowe fazatory mechaniczne to 2,5+4+1+2 = 9,5k, jak do tego masz pecha i elektryczne to +5k i wyjdzie 14,5k

Ale też weźcie pod uwagę, że to starcza na tyle co 3 rozrządy w 2,7...
więc jakby policzyć 1500 za części + 700 za robotę w 2,7 3 razy to mniej więcej wychodzi na to samo jak nie masz wielkiego pecha z tymi fazatorami elektrycznymi.
I do tego 2.7 też ma fazatory, które do najtańszych nie należą i raczej nie przeżyją ~250-300 tys... więc też trzeba by je doliczyć...

Kuszące jest to, że za kasę jaką wziąłbym za sprzedaż 4.2 + koszt rozrządu miałbym 2.7 na K04.... Ale musiałbym się przerzucić na manuala...

: 2016-10-25, 16:00
autor: RSK
chyba zaczyna robić się nerwowo
jak tak dalej pójdzie to najbliższy spot może być bardzo ciekawy ...


Podsumowując:
a) nie ma sensu bawić się w drogie mody BBK ... lepiej kupić S4 B8 lub coś innego wedle uznania
b) LUK marudzi o wyższości B5 nad B6, a chłopaki z S4 B6 mają to w dupie i jeżdżą dalej
c) nie każdy kto kupuje S4 musi robić mody ... niektórzy mają na to wyje...
d) w przypadku chęci wykonania zaawansowanych modów w BBK - patrz punkt a)

czy o czymś zapomniałem ???

: 2016-10-25, 16:05
autor: pawelosinski83
RSK pisze:chyba zaczyna robić się nerwowo
jak tak dalej pójdzie to najbliższy spot może być bardzo ciekawy ...


Podsumowując:
a) nie ma sensu bawić się w drogie mody BBK ... lepiej kupić S4 B8 lub coś innego wedle uznania
b) LUK marudzi o wyższości B5 nad B6, a chłopaki z S4 B6 mają to w dupie i jeżdżą dalej
c) nie każdy kto kupuje S4 musi robić mody ... niektórzy mają na to wyje...
d) w przypadku chęci wykonania zaawansowanych modów w BBK - patrz punkt a)

czy o czymś zapomniałem ???
ja jestem spokojny :mrgreen:

: 2016-10-25, 16:06
autor: luk448
Ja tez :mrgreen:

: 2016-10-25, 16:19
autor: Jigsaw
RSK na spokojnie...

Luk ma dużo racji sam robiłem wywiad u wielu tunerów w PL i każdy mówi to samo...mocy nie trzyma, jak nawet ogarniesz wszystko tak jak Ty to i tak z każdym miesiącem gubi kolejne konie jak moja babcia włosy z wiekiem....i to jest prawda i wątpie aby X tunerów się myliło...no cóż ale może oni mają popsute hamownie..... 8-)

Jak ktoś nie chce upalać i bić się o czasy, chce mieć ładne wnętrze z Recaro, brzmienie V8 to luz niech kupi S4 B6


Odnośnie wyścigu z Lukiem to uważam że to będzie mecz do jednej bramki oczywiście na korzyść Luka ;-) w czasach jest przepaść i nie wiem jak by musiał być pijany Luk żeby to przegrać....żeby była 1 sek różnicy między Wami to ok...ale to jest 5 sek i to regularne 5 sek a nie tylko ,,siadło w jednym przejeździe"


Żeby nie było że hejtuje albo zaraz jakiś pseudo znawca powie że włażę w tyłek Lukowi...nie...to co napisałem to jest głos narodu który zna się lepiej na mechanice, strojeniu i modach niż my tutaj obecni


Piona :-)

: 2016-10-25, 16:20
autor: niebieski708
Nie mówię że chcę zrobic 800konnego potwora, a lekko podnieść moc ;-)
Temat jest po to żeby nastepni nowi właściciele wiedzieli co się opłaca robić co nie.
Nie znam właściciela eSki b6/7 który kupił ją dla osiągów.
Tak jest to typowy wygodny w miarę szybki dupowóz.

: 2016-10-25, 16:25
autor: RSK
LUK

to 0-200 robisz w 14,5 s na RL ???
muszę to zobaczyć

: 2016-10-25, 16:30
autor: sztybor
O panie jak 0-200 robiasz w 14,5 B6tka to szacun...