Strona 4 z 12
: 2016-11-15, 09:51
autor: buba
Pompe wspomagania
: 2016-11-15, 17:04
autor: mylek
Potrzeba mi pompy paliwa co by weszła w oryginalny kosz. DW300 ktoś pasował czy coś innego?
: 2016-11-15, 18:08
autor: bombel9
W s4 b6 miałem. Dw200 mała zgrabna cicha pompa teraz wkładam dw300 do s4 b7 wymiary takie same wiec bez problemu
: 2016-11-15, 22:15
autor: mylek
bombel9 pisze:W s4 b6 miałem. Dw200 mała zgrabna cicha pompa teraz wkładam dw300 do s4 b7 wymiary takie same wiec bez problemu
Powiedz mi czy wpinałeś ją w fabryczną instalację elektryczną, czy też grubszy kabel do plusa spod aku i przekaźnik?
: 2016-11-15, 22:51
autor: bombel9
Pod ori wiązke... Nie ma potrzeby nic kombinować chyba że 2x bosch 044 byś chciał zakładać..
: 2016-11-20, 10:26
autor: mylek
Poskładałem sobie wczoraj od nowa głowice. Zauważyłem, że mam do zaślepienia otwory po SAI. Trzeba mi takich zaślepek:
https://store.034motorsport.com/sai-blo ... 0v-v8.html
Idzie kupić takie coś w PL czy trzeba sobie wystrugać?
: 2016-11-20, 11:44
autor: bombel9
Ja nagwintowałem otwory i wkręciłem krótkie śróby z podkłądkami miedzianymi.... Mniej roboty niż struganie zaślepek i działa w 100%[/list]
: 2017-01-22, 08:29
autor: mylek
Zaślepki dorobione.
Wziąłem się za paliwo. Oryginalna pompa z B7 ma dwa wyjścia. "Grube" pcha paliwo na listwę, a cienkie pcha paliwo do drugiej komory i wypycha paliwo do koszyka z pompą w pierwszej komorze.
Powrót z listwy paliwowej wpada normalnie do zbiornika do komory gdzie jest pompa.
Nowa pompa ma jedno wyjście i teraz nie będzie jak wypychać paliwa z drugiej komory do pierwszej gdzie jest pompa.
Gdyby tak podpiąć powrót paliwa do węża, który idzie do drugiej komory? Coś tak jak na tym schemacie:
Dobrze rozumuje?
[ Dodano: 2017-01-19, 18:26 ]
Sam sobie odpowiem :)
Działa jak na załączonym obrazku bez problemu. DW300 pływa sobie w baku od miesiąca. Nic nie odpływa spod smoka pompy nawet przy głębokiej rezerwie.
W między czasie pojawił się przerobiony kolektor ssący od kolegi @tyrkal
Idzie do piaskowania :)
[ Dodano: 2017-01-22, 08:21 ]
Przyjechał wał, z całą resztą z wyważenia. Zdjęto po prawie 25 gram z obu stron. Można zacząć składać :)
Po 3 miesiącach czekania zaraz przed końcem roku przyjechały kute korbowody odprężające (-1mm) od SID'a
Kojarzy ktoś dopuszczalny luz na sworzniu tłokowym? Mam wrażenie, że na jednym tłoku jest trochę za luźno a niby było wszystko pasowane.
: 2017-01-22, 09:43
autor: luk448
Ten ssacy to od s4 czy to eresowy?
: 2017-01-22, 09:59
autor: mylek
Kolektor Allroad czy tam S4 polift. Została wstawiona flansza pasująca na przepustnicę RS4/R32, poszerzone kanały pasujące pod szerszą głowice i powiększony "brzuszek". Nie wiem jak będzie pasował do B5, bo większa flansza została nadspawana na oryginalną. W B7 jest więcej miejsca z przodu i się pomieści.
: 2017-01-22, 10:04
autor: luk448
Oki dzieki
: 2017-01-22, 10:36
autor: buryy
Piaskowanie ssącego to proszenie się o kłopoty. Daj do sodowania
: 2017-01-22, 10:40
autor: luk448
Czemu buryy, ?
: 2017-01-22, 10:45
autor: buryy
Bo nie jesteś w stanie wydmuchać całego piasku z kolektora a soda bardzo fajnie się rozpuszcza w wodzie
: 2017-01-22, 10:47
autor: luk448
A wgl po co go piaskowac czy sodowac?