Hamulce do S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Najprościej napisać że :
Zacisk o oznaczeniu R ma być na prawej stronie a drugi o oznaczeniu L ma być na lewej stronie

Aby tak było w S4 B5 musisz przełożyć odpowietrzniki na miejsca rurek

Proszę nie robić tak jak znajomy kiedyś : zmienił zaciski miejscami i nie mógł ich odpowietrzyc bo mu płyn zlatywal
Obrazek
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Jakbyś postawił kropkę na tarczy i jechał do przodu to najpierw kropka musi minąć najmnijeszy tłoczek, potem średni i największy.
Obrazek
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

peacenotwar pisze:Jakbyś postawił kropkę na tarczy i jechał do przodu to najpierw kropka musi minąć najmnijeszy tłoczek, potem średni i największy.


I to jest jasne i czytelne opisanie problemu, takie porady to ja rozumiem ;-)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Ja juz wiem ze moje sa zalozone zle... trzeba bedzie to poprawic... oby nowy mechanik sie spisal...
duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

Post autor: duffy »

kurde ja nawet nie wiem jak mam u siebie.. da sie to poznać bez zdejmowania zacisku?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zobacz jak masz opisane zaciski
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Tak... wygrawerowane masz zr prawy zl lewy ...
duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

Post autor: duffy »

no to ja mam odwrotnie
warto to odwrócić będzie zauważalna poprawa?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Napewno...
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

duffy pisze:no to ja mam odwrotnie
warto to odwrócić będzie zauważalna poprawa?
SID pisał, że mając odwrotnie tracisz co najmniej 10% siły hamowania (swoją drogą jestem ciekaw jak on to obliczył ;-) ), jeśli robi to dla Ciebie różnicę to masz odpowiedź czy warto.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
Miki356
Posty: 30
Rejestracja: 2015-01-01, 22:41
Lokalizacja: Radlin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miki356 »

Przecież z jednej strony gdzie jest rurka jest takie specjalne miejsce, jakby podfrezowane, zrobiony taki schodek żeby ta rurka tam sobie pasowała, a z drugiej strony gdzie są odpowietrzniki tego schodka nie ma. Będzie to pasować? Jak ktoś ma możliwość to zerknijcie na to proszę.
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

Panowie potrzebuje jakiegoś nr katalogowego jakichś przewodów w stalowym oplocie pasujących do b5 z adapterami pod 300mm.
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Pewnie że tylko SID Motorsport!!! Tam wszystko gra i buczy p&p
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

ja mam ogólnie słabe przekonanie do przewodów w oplocie, cholerstwo rdzewieje, moim zdaniem zdrowe seryjne przewody są zajebiste
ODPOWIEDZ