Moderatorzy: buba , Mod-Team
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2016-01-22, 20:18
Najprościej napisać że :
Zacisk o oznaczeniu R ma być na prawej stronie a drugi o oznaczeniu L ma być na lewej stronie
Aby tak było w S4 B5 musisz przełożyć odpowietrzniki na miejsca rurek
Proszę nie robić tak jak znajomy kiedyś : zmienił zaciski miejscami i nie mógł ich odpowietrzyc bo mu płyn zlatywal
peacenotwar
Posty: 363 Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: peacenotwar » 2016-01-23, 11:01
Jakbyś postawił kropkę na tarczy i jechał do przodu to najpierw kropka musi minąć najmnijeszy tłoczek, potem średni i największy.
szydera
Posty: 61 Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: szydera » 2016-01-23, 12:31
peacenotwar pisze: Jakbyś postawił kropkę na tarczy i jechał do przodu to najpierw kropka musi minąć najmnijeszy tłoczek, potem średni i największy.
I to jest jasne i czytelne opisanie problemu, takie porady to ja rozumiem
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2016-01-23, 12:48
Ja juz wiem ze moje sa zalozone zle... trzeba bedzie to poprawic... oby nowy mechanik sie spisal...
duffy
Posty: 88 Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:
Post
autor: duffy » 2016-01-23, 13:19
kurde ja nawet nie wiem jak mam u siebie.. da sie to poznać bez zdejmowania zacisku?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2016-01-23, 13:26
Zobacz jak masz opisane zaciski
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2016-01-23, 14:10
Tak... wygrawerowane masz zr prawy zl lewy ...
duffy
Posty: 88 Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:
Post
autor: duffy » 2016-01-23, 15:29
no to ja mam odwrotnie
warto to odwrócić będzie zauważalna poprawa?
Papol
Posty: 1817 Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Papol » 2016-01-23, 16:15
Napewno...
Masta_J
Posty: 686 Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:
Post
autor: Masta_J » 2016-01-23, 16:35
duffy pisze: no to ja mam odwrotnie
warto to odwrócić będzie zauważalna poprawa?
SID pisał, że mając odwrotnie tracisz co najmniej 10% siły hamowania (swoją drogą jestem ciekaw jak on to obliczył
), jeśli robi to dla Ciebie różnicę to masz odpowiedź czy warto.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Miki356
Posty: 30 Rejestracja: 2015-01-01, 22:41
Lokalizacja: Radlin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Miki356 » 2016-01-24, 11:23
Przecież z jednej strony gdzie jest rurka jest takie specjalne miejsce, jakby podfrezowane, zrobiony taki schodek żeby ta rurka tam sobie pasowała, a z drugiej strony gdzie są odpowietrzniki tego schodka nie ma. Będzie to pasować? Jak ktoś ma możliwość to zerknijcie na to proszę.
lukaszlsw
Posty: 73 Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: lukaszlsw » 2016-02-06, 19:46
Panowie potrzebuje jakiegoś nr katalogowego jakichś przewodów w stalowym oplocie pasujących do b5 z adapterami pod 300mm.
MaDmAx
Posty: 702 Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: MaDmAx » 2016-02-06, 19:49
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000 Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: DobrzanskiS4B5 » 2016-02-06, 21:30
Pewnie że tylko SID Motorsport!!! Tam wszystko gra i buczy p&p
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2016-02-06, 21:40
ja mam ogólnie słabe przekonanie do przewodów w oplocie, cholerstwo rdzewieje, moim zdaniem zdrowe seryjne przewody są zajebiste