Seryjne turbiny moc maxymalna ?
Mozna przestawic tylko jest pytanie czy soft na to pozwoli. Bo jesli sa limitery doladowania to bedzie cielo i w tryb awaryjny bedize wpadac. A w zime powinno byc mniejsze doladowanie. Najgorzej robi sie przy MBC gdzie doladowanei zawsze jest stale. I po zmianei temp na dworze soft obcina doladownie i wchodzi sie na limity i wtedy obcina. Wiec wszystko zalezy od tego co jest w ECU.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
To mało widziałeśPawel_M pisze:Osobiście jeszcze nie widziałem żadnej N75 z możliwością regulacji manualnej...

N75 z literką K z którym sie spotkałem nie ma możliwosci regulacji. Ori s4 b5 ma taką możliwość jednak trzeba najpierw psiknąć w niego jakimś WD40 lub czymś podobnym ponieważ zwykle śruby są na klej + syf który sie z wiekiem tam zbiera nie ułatwia roboty... regulacji dokonywać +/- 5*. Regulacja jest BARDZO CZUŁA! ROBIĆ TO DELIKATNIE ! Zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara zwiększamy boost. Pasowało by zaznaczyc sobie jakos ori pozycje śruby i zapamietajcie sobie ,ze zanim zaczniecie dłubac przy n75 należało by sprawdzić szczellnosc całego silnika i prawidłowosc działąnia osprzetu. Jeśli nadal brakuje boostu a auto nie wywala żadnych błędówi cała reszta jest ok to można zaczac grzebać przy Nce...