Seryjne turbiny moc maxymalna ?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

na N75 jest śrubka dzięki której też można przestawić doładowanie,chociaż chyba nie w każdej jest taka możliwość ;-)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Mozna przestawic tylko jest pytanie czy soft na to pozwoli. Bo jesli sa limitery doladowania to bedzie cielo i w tryb awaryjny bedize wpadac. A w zime powinno byc mniejsze doladowanie. Najgorzej robi sie przy MBC gdzie doladowanei zawsze jest stale. I po zmianei temp na dworze soft obcina doladownie i wchodzi sie na limity i wtedy obcina. Wiec wszystko zalezy od tego co jest w ECU.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zadnych srubek i zadnego MBC. Wszystko ori ałdi
Darek79
Posty: 59
Rejestracja: 2013-07-22, 09:14
Lokalizacja: Bełćhatów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Darek79 »

Buba masz w swojej N-ce jakąs możliwość regulacji?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie
Pawel_M
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 21:04
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pawel_M »

Osobiście jeszcze nie widziałem żadnej N75 z możliwością regulacji manualnej...
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Pawel_M pisze:Osobiście jeszcze nie widziałem żadnej N75 z możliwością regulacji manualnej...
To mało widziałeś :-)



Obrazek

N75 z literką K z którym sie spotkałem nie ma możliwosci regulacji. Ori s4 b5 ma taką możliwość jednak trzeba najpierw psiknąć w niego jakimś WD40 lub czymś podobnym ponieważ zwykle śruby są na klej + syf który sie z wiekiem tam zbiera nie ułatwia roboty... regulacji dokonywać +/- 5*. Regulacja jest BARDZO CZUŁA! ROBIĆ TO DELIKATNIE ! Zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara zwiększamy boost. Pasowało by zaznaczyc sobie jakos ori pozycje śruby i zapamietajcie sobie ,ze zanim zaczniecie dłubac przy n75 należało by sprawdzić szczellnosc całego silnika i prawidłowosc działąnia osprzetu. Jeśli nadal brakuje boostu a auto nie wywala żadnych błędówi cała reszta jest ok to można zaczac grzebać przy Nce...
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

A co z K03 z wirnikami od rs4 ? jakie wyniki ? z jakimi modami ?
ODPOWIEDZ