Strona 4 z 8

: 2014-06-26, 14:00
autor: buba
Kazdy powinien bana dostac za spamowanie. Jeszcze zacznicie pisac ze lpg jest dobre...

: 2014-06-26, 17:25
autor: jace746
...zwracam honor...

: 2014-06-26, 17:32
autor: Kierownik
BurnOuT pisze:Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.

Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"
Jak rozumiem na sprzęgło spiekowe jest twardsze czy jeszcze czymś innym się charakteryzuje? Jednak większość czasu auto będzie spędzać w zatłoczonym mieście.

Natomiast co do spalania to mnie trochę uspokoiliście bo już się bałem że 100/100 też się może pokazać:) co nie znaczy, że 30 litrów to mało!

: 2014-06-26, 20:49
autor: lukfk
Akurat sprzęgło fx 400 jest miększe przy wciskaniu niż seria,nawet 4 łopatkowy,tylko szarpie trochę bardziej przy ruszaniu, może w 6 łopatkowym niema tego problemu....

: 2014-06-26, 21:08
autor: BurnOuT
Sprzęgło chodzi bardziej ON/OFF przez co zmiana biegu czy ruszanie potrafi być szarpiące. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia.
W FX400 pedał jest miękki

Co do spalania 30l po mieście to przy jeździe w stylu Froga z M3 ;)

: 2014-06-26, 21:14
autor: Kierownik
BurnOuT pisze:Sprzęgło chodzi bardziej ON/OFF przez co zmiana biegu czy ruszanie potrafi być szarpiące. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia.
W FX400 pedał jest miękki

Co do spalania 30l po mieście to przy jeździe w stylu Froga z M3 ;)
Hehe na szczęście styl Froga w moim przypadku nie wchodzi w gre. Aż takim dobrym kierowcą nie jestem:)

: 2014-06-26, 22:13
autor: Arek_HB
Ja to nie wiem czemu, ale na tym forum kazdy temat konczy sie na spalaniu...

Cenzura kto chce miec 500koni pod maska w s4 musi sie z tym liczyc ze i bedzie paliwo wpindalal jak nalezy.

Jak chcesz sie wszystko na temat takiego setupu itd dowiedziec to rob tak jak juz Ci koledzy pisali. Wal do aw69. Chlop Ci powie co i jak i po temacie. Sam juz na nie jednym setupie smigal, zmodzil juz kupe samochodow i jak juz pewnie zauwazyles to nie owija w bawelne tylko mowi brutalna prawde :D

pozdrawiam i 3mam kciuki za nastepne 500+ na forum 8-)

: 2014-06-26, 22:32
autor: Anton
lukfk pisze:Akurat sprzęgło fx 400 jest miększe przy wciskaniu niż seria,nawet 4 łopatkowy,tylko szarpie trochę bardziej przy ruszaniu, może w 6 łopatkowym niema tego problemu....
w 6 łopatkowym też szarpie, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia się i potem wyczucia ;)

: 2014-06-26, 22:39
autor: Kierownik
Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.

: 2014-06-26, 22:40
autor: Rafal84
[quote="Kierownik"]Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.[/quote]

a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...

: 2014-06-26, 22:43
autor: Kierownik
Zgadzam się w 100%. Po prostu o auto trzeba dbać!

: 2014-06-26, 22:43
autor: Arek_HB
Rafal84 pisze:
Kierownik pisze:Co do spalania to racja. Zdaje sobie sprawę z faktu, że kropelki takie auta nie spalają. Miałem kiedy Polo GTI 1.8 T lekko po programie, wydechu i icku i też 15 paliło jak nic.
a czy utrzymanie auta to tylko spalanie ??? LOL, czasem auto warte 40. 000 zł kosztuje rocznie x2... a to tarcze do wymiany, a to skrzynia, ITP ITD ITD.... a to coś...... ale rzadko i mało kto to rozumie...
co prawda to prawda 8-)

: 2014-06-27, 09:40
autor: Kierownik
Panowie dzięki wielkie za rozjaśnienie tematu!

Gratuluje wszystkim super projektów aut (widać ogrom nakładu pracy jaki wkładacie w auta i sporo gotówki) no i tego rewelacyjnego forum, które Wy tworzycie!

Mam jednak taką małą refleksje po przestudiowaniu sporej ilości postów, która nieco zaprząta mi głowę. Uzbrojenie audi s4 w gadżety z rs4 (hamulce, zawieszenie, sprzęgło, zwiększenie mocy itd) kosztuje sporo kasy a czasem i nerwów. I o ile RS4 B5 w przyzwoitym stanie w miarę łatwo jest później sprzedać i nie traci specjalnie na wartości to już odsprzedaż nawet doinwestowanej s4 może być problematyczna (ludzie jednak obawiają się wieku, problemów i mimo wszystko spalania).

Dlatego jeszcze dobrze przemyślę czy kupić s4 serię (dodac program i mieć zabawkę), s4 dobrze zmodzoną (za większe pieniądze lub zamianę za moje auto) czy trochę pieniędzy dozbierać i poszukać jednak rs4.

Nie mniej jednak w dziale sprzedaż wkleję jakieś zdjęcie mojego auta może z kim się na coś umówię?:)


P.S. Żałuje tylko, że to forum odkryłem po zakupie auta bo w innym wypadku już bym jeździł s4 lub rs4 bo choć stare to piękne wewnętrznie:)

: 2014-06-27, 09:55
autor: bracus
nie do końca się zgadzam z takim postawieniem sprawy tak na szybko bez większego zastanowienia:

S4 w miarę powiedzmy 20 dychy + pakiet 3-4k (podstawowy) i masz za 25 fajną serię
wydech, IC + program 3 tysiące + 2.5 tysiąca heble i masz co trzeba 310-320KM + fajny hebel w granicach 30 tysięcy
RS4 powiedzmy 35 tysięcy + pakiet startowy 3-4k nie licząc np. wymiany tarcz i klocków hamulcowych bo to kolejne kilka tysięcy i masz powiedzmy zdrową serię za ? 45 tysięcy
jak Ci mało to samym programem bez ruszania IC i wydechu 410+KM za około 45 tysięcy
Modzone S4 ? tak jak sam pisałeś jak kupić to tylko już rezane bo ktoś wywalił kupę kasy której nie odzyska (tak że jesteś na starcie na +) oczywiście przy odsprzedaży jeszcze większe schody będziesz miał niż miał ten który sprzedawał Tobie.
I teraz pytanie czy masz na samochód do wydania 30 sci tysięcy czy 45-46 tysięcy.
Oczywiście jak się okaże że kupiłeś trupa i trzeba robić głowice z napinaczami itd to popłyniesz cokolwiek byś nie kupił.
O bez wypadkowości nawet nie piszę bo liczyć na to żeby kupisz sprowadzony samochód kilkunastoletni bez przygód ? mało realne

: 2014-06-27, 11:04
autor: Rafal84
to co napisałem to ogólnikowo, nie konrketnie o s4, bo s4 to pikus.... czy coś, po prostu są auta za 500.000 tys zl, za 800.000 zł, którego roczne utrzymanie to koszt 80.000 zł, 100.000 zł zalezy jak popadnie ;) a utrzymanie to nie paliwo... paliwo to "grosze' przy takich autach.