Strona 4 z 6

: 2012-04-28, 19:03
autor: Flyer
bracus, amen.

: 2012-05-11, 20:51
autor: LCQ
siemanko, pokaż filmik, nawet nie gadaj że nie mosz :mrgreen:



P.S. Ty ja znowu zapomniał :D (chyba Ty też haha)w przyszłym tygodniu musimy temat załatwić :mrgreen:

: 2012-06-05, 22:07
autor: GTO
Obrazek

fale dunaju na wejściu od niezrównoważonego APEXi wiec się nie dopierd....

: 2012-06-05, 22:16
autor: RobinV6
Co to taki słaby wynik wyszedł??

: 2012-06-05, 22:25
autor: GTO
wentylatory z dupy na hamowni i w dolocie jakieś wielkie cyfry :)

: 2012-06-05, 22:37
autor: aw69
mega grube cyfry, gratulacje ! ......jaki setup auta, coś więcej ?

: 2012-06-05, 22:39
autor: Flyer
eee... pozno wstaje, slabo :mrgreen:

: 2012-06-05, 22:43
autor: GTO
nic nowego poza skrzynią....bo tamta się uwaliła.. dokładnie to co było mierzone na dynomecie, doszły sztuczne warunki i temperatura dość duża w dolocie czego nie było przy strojeniu na drodze na 4-5tym biegu

: 2012-06-05, 22:51
autor: aw69
wyszło mocno.....czekam na jakies osiągi auta. Jeszcze raz gratki.

: 2012-06-05, 23:48
autor: SID
grubo, teraz będę ostrożnie pod każdą calibre się zbliżał :-)

: 2012-06-06, 09:19
autor: kurpiu
Ladnie Robin:) Ostra maszynka:)

: 2012-06-06, 10:51
autor: Rapix
gratuluje mocy to tu nie brakuje :mrgreen:

: 2012-06-06, 11:01
autor: Z0_RS2
O kuźwa grubo!! Dajcie jakiś filmik jak to się odpycha.

: 2012-06-07, 09:58
autor: bolo-s4
Gratki wyniku :-D
I wychodzi na to że dynomet nie taki z dupy :lol:

: 2012-06-07, 10:14
autor: RADEK1985
Ale to musi suty rwac Gratkiii