Strona 4 z 6
					
				
				: 2012-04-28, 19:03
				autor: Flyer
				bracus, amen.
			 
			
					
				
				: 2012-05-11, 20:51
				autor: LCQ
				siemanko, pokaż filmik, nawet nie gadaj że nie mosz  
 
 
P.S. Ty ja znowu zapomniał :D (chyba Ty też haha)w przyszłym tygodniu musimy temat załatwić  

 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:07
				autor: GTO
				 
fale dunaju na wejściu od niezrównoważonego APEXi wiec się nie dopierd....
 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:16
				autor: RobinV6
				Co to taki słaby wynik wyszedł??
			 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:25
				autor: GTO
				wentylatory z dupy na hamowni  i w dolocie jakieś wielkie cyfry :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:37
				autor: aw69
				mega grube cyfry, gratulacje ! ......jaki setup auta, coś więcej ?
			 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:39
				autor: Flyer
				eee... pozno wstaje, slabo 

 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:43
				autor: GTO
				nic nowego poza skrzynią....bo tamta się uwaliła.. dokładnie to co było mierzone na dynomecie, doszły sztuczne warunki i temperatura dość duża w dolocie czego nie było przy strojeniu na drodze na 4-5tym biegu
			 
			
					
				
				: 2012-06-05, 22:51
				autor: aw69
				wyszło mocno.....czekam na jakies  osiągi auta.  Jeszcze raz gratki.
			 
			
					
				
				: 2012-06-05, 23:48
				autor: SID
				grubo, teraz będę ostrożnie pod każdą calibre się zbliżał 

 
			
					
				
				: 2012-06-06, 09:19
				autor: kurpiu
				Ladnie Robin:)  Ostra maszynka:)
			 
			
					
				
				: 2012-06-06, 10:51
				autor: Rapix
				gratuluje mocy to tu nie brakuje  

 
			
					
				
				: 2012-06-06, 11:01
				autor: Z0_RS2
				O kuźwa grubo!! Dajcie jakiś filmik jak to się odpycha.
			 
			
					
				
				: 2012-06-07, 09:58
				autor: bolo-s4
				Gratki wyniku 
 
 
I wychodzi na to że dynomet nie taki z dupy  

 
			
					
				
				: 2012-06-07, 10:14
				autor: RADEK1985
				Ale to musi suty rwac  Gratkiii