Strona 4 z 6
: 2012-04-28, 19:03
autor: Flyer
bracus, amen.
: 2012-05-11, 20:51
autor: LCQ
siemanko, pokaż filmik, nawet nie gadaj że nie mosz
P.S. Ty ja znowu zapomniał :D (chyba Ty też haha)w przyszłym tygodniu musimy temat załatwić

: 2012-06-05, 22:07
autor: GTO
fale dunaju na wejściu od niezrównoważonego APEXi wiec się nie dopierd....
: 2012-06-05, 22:16
autor: RobinV6
Co to taki słaby wynik wyszedł??
: 2012-06-05, 22:25
autor: GTO
wentylatory z dupy na hamowni i w dolocie jakieś wielkie cyfry :)
: 2012-06-05, 22:37
autor: aw69
mega grube cyfry, gratulacje ! ......jaki setup auta, coś więcej ?
: 2012-06-05, 22:39
autor: Flyer
eee... pozno wstaje, slabo

: 2012-06-05, 22:43
autor: GTO
nic nowego poza skrzynią....bo tamta się uwaliła.. dokładnie to co było mierzone na dynomecie, doszły sztuczne warunki i temperatura dość duża w dolocie czego nie było przy strojeniu na drodze na 4-5tym biegu
: 2012-06-05, 22:51
autor: aw69
wyszło mocno.....czekam na jakies osiągi auta. Jeszcze raz gratki.
: 2012-06-05, 23:48
autor: SID
grubo, teraz będę ostrożnie pod każdą calibre się zbliżał

: 2012-06-06, 09:19
autor: kurpiu
Ladnie Robin:) Ostra maszynka:)
: 2012-06-06, 10:51
autor: Rapix
gratuluje mocy to tu nie brakuje

: 2012-06-06, 11:01
autor: Z0_RS2
O kuźwa grubo!! Dajcie jakiś filmik jak to się odpycha.
: 2012-06-07, 09:58
autor: bolo-s4
Gratki wyniku
I wychodzi na to że dynomet nie taki z dupy

: 2012-06-07, 10:14
autor: RADEK1985
Ale to musi suty rwac Gratkiii