Strona 4 z 5

: 2013-06-20, 18:28
autor: martin_wml
zależ co bys proponaował :-P
Moja poprzednia tez nie była na sprzedanie,ale dostałem oferte nie do odrzucenia :mrgreen:

: 2013-08-07, 10:35
autor: Mortiis
Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego :-P ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii ;-)
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.

: 2013-08-07, 10:42
autor: buba
Dobrze to wygląda ;-)

: 2013-08-07, 10:49
autor: Mortiis
buba :-P ;-)

może rozwiniesz swoja wypowiedź :mrgreen:

: 2013-08-07, 11:10
autor: martin_wml
Mortiis pisze:Panowie mam pytanie dotyczące S6 C5 chcę kupić takową audiczkę i przeczytaniu poprzednich stron w tym temacie dochodzę do wniosku że wypowiadali się ludzie którzy są ukierunkowani jedni na 2.7 drudzy na 4.2 i się przekomarzali który z silników objedzie drugiego :-P ja mam następujący pytanie dotyczące możliwości zamontowania instalacji gazowej w obu przypadkach silnikowych ich zgranie, możliwości współpracy. Musi być avant dość przestronny z zapasem mocy pod nogą i w miarę trwałym silnikiem, zdaje sobie sprawę że ani 2.7 ani 4.2 nie są tanimi silnikami w utrzymaniu ale jeden i drugi można utrzymywać w takiej kondycji żeby jeździć długie kilometry bez awarii ;-)
Napiszcie Panowie jak oba reagują na gaz i jak z eksploatacją obu silników na nasze polskie realia sprawa wygląda.
Akurat ja kolego nie mam nic przeciwko 2.7 i stronniczy nie jestem,a wręcz sam się zastanawiam nad kupnem s4.
Jak to powiedział mój gazownik v8 w audi uwielbia gaz ;) Tylko trzeba załozyc dwa reduktory.
Mówił,ze z 2.7 tez nie ma problemów.
Miałem s6 na gazie (kosztował 4900zł) i do dzis następny właściciel jest zadowolony ;)

: 2013-08-07, 11:19
autor: robertukf
Wszystko zależy od doboru elementów instalacji gazowej i ich poprawnego zainstalowania. Jeden i drugi silnik pojedzie na LPG. Ale jak instalator spapra robotę nie miej pretensji do silnika.

Poczytaj tutaj: http://lpg-forum.pl/. Polecą Ci "graty" do instalacji i wskażą gdzie ją w twojej okolicy poprawnie zamontują i wystroją.

Moja sugestia- kupuj auto bez instalacji LPG i zamontuj na własną rękę. Większe prawdopodobieństwo, że będziesz zadowolony ;-)

: 2013-08-07, 13:20
autor: buba
Nic nie powiem bo LPG to zło

Poza tym na lpg forum są znikome informacje o gazie do S4 ;-)

: 2013-08-07, 13:27
autor: robertukf
...ale do v8 jest już więcej info :-P

: 2013-08-07, 13:37
autor: buba
możliwe. akurat tego nie szukałem

: 2013-08-07, 21:52
autor: Mortiis
buba pisze:Nic nie powiem bo LPG to zło

Poza tym na lpg forum są znikome informacje o gazie do S4 ;-)

mi nie chodzi konkretnie o S4 :-P tylko o sam silnik ;-)

: 2015-01-09, 00:13
autor: wrinkledfred
sorry za odświeżanie starego kotleta ale nie chce nowego postu zakładać bo to nie ma sensu .
Otóż jestem na etapie szukania s6 c5 i mam pytanie czy wszystkie s6 c5 były na pasku ? czy tez trafił się w s6 c5 ten nieszczęsny silnik co jest w s4 b6 ?

I poprosiłbym jeszcze o kilka info na co zwracać uwagę przy szukaniu s6'tki

Z góry thx za pomoc

: 2015-01-09, 08:15
autor: ernieball
Siniki AQJ i ANK w S6C5 są na pasku, innych nie było.
Najlepiej podjechać z VAG-iem, sprawdzić błędy, grupę 90 i 93 (nastawniki i synchro wałków) bo to może spore koszty wygenerować.
Reszta jak w każdym aucie, skrzynia czy nie szarpie-przeciąga, blacha, elektryka itd...

: 2015-01-09, 19:53
autor: wrinkledfred
Panowie,
Mam pyatnie jeszcze odnośnie kierownicy , dziś oglądając jedną ze sztuk właściciel auta powiedział mi że s6 każda miała kierownicę 3 ramienną ze znaczkiem S i z możliwością zmianą zmiany biegów w kierownicy . Jeżeli jest inaczej to oznaka że kierownica została zmieniona ( co może sugerować wypadkowość auta)
Czy jest to prawda ?

: 2015-01-09, 20:09
autor: Kamil_D
nie

: 2015-01-10, 00:15
autor: wrinkledfred
Nie - każda miała kierownicę S trójramienną
czy
Nie- nie każda miała tiptronic w kierownicy ( bo są też kierownice S bez Tiptronica)

z góry dzięki za odpowiedź