Strona 30 z 40
					
				
				: 2013-05-29, 23:59
				autor: Flyer
				Tył mam od S4, czyli 300mm. Przod pod 18". Ostatnio w sumie też zauważyłem, że mi w trasie zaczęły tarcze "wyć" po kilku hamowaniach, ale nie wiem, czy to nie wina klocków. 
Zakładałem cały nowy przód na jesieni 2011, od tamtej pory zrobiłem może z 15000km, a  grubosc tarczy to 30-30,5mm.
			 
			
					
				
				: 2013-05-30, 00:09
				autor: mik-17
				Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm. 
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
			 
			
					
				
				: 2013-05-30, 10:55
				autor: Flyer
				spokojnie powinien dawac rade :)
			 
			
					
				
				: 2013-05-30, 11:53
				autor: buba
				mik-17 pisze:Ja nie zrobiłem nawet 10000km a już musiałem rozwiercać dziurki od pyłu w tarczach z przodu, w prawdzie grubości tarczy nie mierzyłem ale na rancie nie zeszło więcej jak 1 mm. 
Orientujesz się jakiego typu mamy korektor (regulator) siły hamowania tzn: na objętość czy na ciśnienie ?
u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu 

 
			
					
				
				: 2013-05-30, 12:10
				autor: SID
				załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
			 
			
					
				
				: 2013-05-30, 13:40
				autor: mik-17
				buba pisze:
u mnie już jest jednolita tarcza od tego jebanego pyłu 

 
Wiertło 4mm jak dobrze pamiętam i lecisz :) od razu felgi wymyjesz od środka i wyważenie się poprawi  :)
SID pisze:załóżcie klocki DS ferodo to problemu nie będzie z zatykaniem dziur
a jak z ich ścieralnością wg tych co mamy ?
 
			
					
				
				: 2013-05-30, 14:21
				autor: SID
				to są klocki o jakości OEM a nie sportowe, tylko wiadomo zawsze cena wygra bo OEM 300 zł a DS 850 zł
			 
			
					
				
				: 2013-05-30, 22:33
				autor: ksiaze
				SID przy kupnie rs4 na co patrzec?? po czym poznac ze to gniot? :)
			 
			
					
				
				: 2013-05-31, 06:55
				autor: SID
				a to pytanie nie w 
tym temacie 
			
					
				
				: 2013-06-06, 23:06
				autor: Flyer
				Tak jeszcze w temacie tlumikow RM Motors, to srodkowy... ktory popekal na spawach i wydmuchalo cala wate 

 (nawet ja widac po prawej stronie)
 

 
			
					
				
				: 2013-06-07, 03:13
				autor: nosb
				Spawy to sa albo ładne albo mocne :) Ale fakt porazka :/
			 
			
					
				
				: 2013-06-07, 10:03
				autor: Rapix
				U kolegi w 1.8T identyczna sytuacja do tego są dość głośne szczególnie w środkowym zakresie obrotów  
 
  
 
			
					
				
				: 2013-06-08, 19:34
				autor: wowo
				mi środkowy od nich też na spawach puścił :/
			 
			
					
				
				: 2013-06-08, 21:35
				autor: buba
				niezła masakra 

 
			
					
				
				: 2013-06-28, 10:30
				autor: Flyer
				Update.
Gwint WEITEC + Sportec 19". 
 
 
 
 
