RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Flyer pisze:Szkoda, ze nie moglem wczoraj zostac dluzej.
Kiedy w koncu strojenie avanta ? :-P
coraz bliżej, on jest jak wino - czym starszy tym lepszy ha ha
mam nadzieję że mnie też zaskoczy jak skorupa :-)
Obrazek
motek94
Posty: 17
Rejestracja: 2012-03-09, 10:20
Lokalizacja: Kolbuszowa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: motek94 »

no gratulacje SID, wyniku :-P oby tak dalej ;-)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Morał jest chyba taki że lepiej kupić RS'a :mrgreen: ładniejszy i ma wszystkie diwajsy w serii dolot itp itp ;-)


Tak na marginesie jak tunerzy w PL robią takie moce na turbach z RS6 to strach pomyśleć co by taki Witek wystroił z jakiś GT2871 8-) oczywiście na seryjnym kompie ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

Jigsaw pisze:Morał jest chyba taki że lepiej kupić RS'a :mrgreen: ładniejszy i ma wszystkie diwajsy w serii dolot itp itp ;-)


Tak na marginesie jak tunerzy w PL robią takie moce na turbach z RS6 to strach pomyśleć co by taki Witek wystroił z jakiś GT2871 8-) oczywiście na seryjnym kompie ;-)
jedyne pewne, to że będzie mega turbo lag jak cholera.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

jakiś napewno ale nie mega, bez przesady.....Od 4 tys juz bedzie jechał więc bez tragedi.
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Nikolas to jak dla mnie i na moje odczucia wogóle nie miał laga więc czemu tu ma być ?????

Bo nie ,,K" na początku w nazwie tylko ,,GT" to od razu musi być lag 15 tys obr ??
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

dla przykładu:
Evo5 motor 4G63 2.0T, turbo 10.5 twinscroll, ok 2800-3000 obr i ładuje 1.6 bar - to wtedy NIE MA laga w moim subiektywnym odczuciu; w audi niestety będzie to znaczniej odczuwalne z 2871R, kiedy to rząd 3-cylindrów o poj. ok 1.3 litra musi napędzić jedną GT2871R
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ale co ty porównujesz wogole ? założ jakąs GT40 do evo i zobaczymy czy będzie lag czy nie będzie :)

btw. a wiesz jak K03 wstają w 2,7 T fiu fiu :)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Suchar widze po Twoim avarcie że musisz chyba lepsze okulary zapodać bo te co tam masz to deko nie za dobre...Ty czytaj

Mówie z praktyki tak jak by że u Nikolasa było 20 stron na SR bicia piany że będzie lag ( ja też tak myślałem ale zdanie zmieniłem ) i po jazdach wogóle nie był odczuwalny więc nie wiem o czym Ty piszesz, nie wiem technicznie z czego to wynika że nie ma mega laga ale nie ma...

U mnie lata Leon 1.8T z własnie GT2871 i też o dziwo bardzo przyjemnie się budzi.

Tych japońskich wydumek nie ma co porównywać do Audi...ja w moim dennym Subaru na seryjnym turbo miałem laga i jechało od 3 tys obr...porażka jakaś te japońce.
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

aw69 pisze:btw. a wiesz jak K03 wstają w 2,7 T fiu fiu :)
mniej wiecej jak seryjne turbo w 1.9TDI :-P
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Flyer pisze:
aw69 pisze:btw. a wiesz jak K03 wstają w 2,7 T fiu fiu :)
mniej wiecej jak seryjne turbo w 1.9TDI :-P
Jak wypadam spod chaty na główniejszą drogę( skrzyżowanie pod kątem prostym) to w S4 miałem w dupie czy ktoś nadjeżdżał czy nie, na dwójce był pełen sandał i eSa odchodziła jak zła, a RS musi się zastanowić i chwile trwa nim zacznie ciągnąć :-) taka jest subtelna różnica miedzy K03,a K04.

[ Dodano: 2012-04-20, 19:56 ]
Ale Kosiniakowi najebaliśmy w temacie :mrgreen: Dobrze że już pcha tego swojego paździeża w kierunku rogatek Wawy , to nieprzeczyta hyhy

[ Dodano: 2012-04-20, 20:02 ]
O w mordę to temat SID-a :lol: chłopaki wpadajcie na łychè, bo sam skończę :mrgreen:
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

Jak wypadam spod chaty na główniejszą drogę( skrzyżowanie pod kątem prostym) to w S4 miałem w dupie czy ktoś nadjeżdżał czy nie, na dwójce był pełen sandał i eSa odchodziła jak zła, a RS musi się zastanowić i chwile trwa nim zacznie ciągnąć :-) taka jest subtelna różnica miedzy K03,a K04.
do tego masa, jakby RSy były ciut lżejsze, ale co tu pierd.. jak się włączy k04 to jest spoko ;)

Norbi witaj w klubie :D wszyscy jebią bo piątek, to zdrówko haha SID wybacz napijesz się jak wjedziesz w granice Paris :P
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Rotmalnie bratnia dusza hyhy
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

aw69 pisze:ale co ty porównujesz wogole ? założ jakąs GT40 do evo i zobaczymy czy będzie lag czy nie będzie :)

btw. a wiesz jak K03 wstają w 2,7 T fiu fiu :)
u mnie ok 1800-1900 rpm wstają, "pełen" boost serii (0.8 bar) od ok 3000 rpm
moje porównanie akurat do Evo jest po to, żeby pokazać ze full boost od 4000 rpm jest średnim, ze wskazaniem na "słaby" spool
Ibi
Posty: 3
Rejestracja: 2012-04-20, 14:28
Lokalizacja: NL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Ibi »

Norbi pisze:Rotmalnie bratnia dusza hyhy
konsumuje własnie coś takiego jak SHEFFER FORT jednak dopiero po 4 strzałach z lodem da się pic po kulturalnemu :mrgreen:

sory SID za OT
ODPOWIEDZ