A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM
to dlatego, ze mialem dwie skrzynie - oryginalna TDI i S4 (+dyfer), ale nie zbadalismy tematu od a do z i myslelismy, ze skrzynia z S4 ma inne przelozenie... a dyfer z B5 nie pasowalby. Na koncu okazalo sie, ze skrzynia z B5 ma takie samo przelozenie glowne co moja oryginalna.BKMM pisze:Ale to dlatego ze inaczej się nie da w B6?
Bo jak masz długie biegi to auto jest realnie dużo wolniejsze. Może ameryki nie odkryłem, ale znajomy w 330i omyłkowo założył kiedyś dyfer o innym przelozeniu przez to drugi bieg kończył mu się zamiast na 100 na 130. Zamierzone 7,5s 0-100 - na prawidłowym dyfrze 6,2 więc różnica kolosalna.
W aucie zostal oryginalny naped z TDI, a skrzynie i reszte bebechow od S4 B5 sprzedalem.
Ogolnie jest spoko, I-II-III takie same jak w benzynie, IV ciagnie do 230-240 (ale nie czuje osobiscie zeby auto bylo slabe. Dopiero V-VI to biegi do oszczedzania, bo nie ma na nich oszalamiajacej dynamiki...
Czasem brakuje mi krotszej skrzyni, szczegolnie na trasie gdzie wyprzedzac da sie tylko do IV biegu, wiec jak jade na V, to z reguly musze redukowac.
Co by temacik ne umarl to wrzuce update z wydechu :)
Filmik na szybko zlepiony z urywkow :
http://www.youtube.com/watch?v=Z-zUDUNv ... e=youtu.be
I kilka fot ukladu :) Nowe zlaczki , 4 tlumiczki i wszystko na rurach 60 mm .





Filmik na szybko zlepiony z urywkow :
http://www.youtube.com/watch?v=Z-zUDUNv ... e=youtu.be
I kilka fot ukladu :) Nowe zlaczki , 4 tlumiczki i wszystko na rurach 60 mm .





