Strona 21 z 26
					
				
				: 2011-07-19, 16:02
				autor: Flyer
				buba pisze:kolejne dobre posunięcie 
 
 
a nie myslałeś zeby zrobic cos w stylu zderzaka DTM takiego jak w B7?
 
przeciez to mega rzezba... tona szpachli... wszystko by zaczelo pekac po jakims czasie.
SID chyba wraca do "serii" zeby raz na zawsze skonczyc z tego typu problemami :)
 
			
					
				
				: 2011-07-19, 16:22
				autor: SID
				z biegiem lat gusta się zmieniają i chce z zewnątrz mieć "ładniejsze" Audi  

 
			
					
				
				: 2011-07-19, 17:36
				autor: Rafalek114
				Mi sie tam twoj przod mega podoba i ja bym go nie ruszal , tzn nie widzialem tego na live ,ale na zdjeciach wyglada mega ...
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 19:33
				autor: kosiniak
				ja tez wogole nic bym nie ruszal, pzoa felga bo imo ta zupelnie nie pasuje mi do rs4!
			 
			
					
				
				: 2011-07-20, 14:02
				autor: Rafalek114
				kosiniak pisze:ja tez wogole nic bym nie ruszal, pzoa felga bo imo ta zupelnie nie pasuje mi do rs4!
dokladnei , moze twoje s4/rs4 nie bylo najszybsze ,ale wyglada kozacko 
ps nowe info na temat twoich sprezarek LOBA ... 
http://www.klasen-motors.com/index.php?article_id=77
A mianowicie samochod z linka zostal dokoksowany .. i podobno jest shamowany na 640km i 745nm . W ubiegly piatek bylismy z GTO w Duisburgu na nocnym zlocie rs-ow ,rozmawialem z wlascicielem , niestety nie bylismy pomaranczowym i nie zweryfikowalismy tej mocy ,ale jak w ten piatek bedzie dobra pogoda to jedziemy sprawdzic ex nikolasowe s4 z tym rs-em .. doladowanie to 2bary w ower booscie i spada do 1,8bara ...Wlasciciel rs-a podobno mowi ze bardzo jest zadowolony z tych sprezarek ,ale zastanawia sie nad zmiana na rozmiar wieksze bo podobno takie wyszly
 
			
					
				
				: 2011-07-20, 14:06
				autor: Jigsaw
				Według danych które napisali na temat przyspieszeń to Nikolasa S4 robiła lepsze czasy więc powinieneś dać rade  

 
			
					
				
				: 2011-07-20, 15:58
				autor: aw69
				kurde coś słabe te czasy jak na 600 PS ! ja przy 500 KM mialem o wiele lepsze ! cos mi sie wydaje ze te wszystkie niemieckie konie to na cenzura sie nadają. W nowym setupie założe na 3 litrowy motor GT3071R :)  zobaczymy jak to pojedzie
			 
			
					
				
				: 2011-07-20, 16:21
				autor: SID
				ja tam sie nastawiam na max moc 550-570ps na tych turbo LO700,
jeśli będzie więcej to chyba tylko zasługa większej pojemności i innych wałków,
nie ma co gdybać - się zobaczy.
Te wszystkie moce w DE i GB to jak widać bez wykresów a jak jest to nie z Macha i nie ma jak porównać.
Już zrobiłem 920 km wiec auto prawie dotarte, pojawiło się pare problemów ale wszystkie drobne do poprawki,
teraz czeka spawanie Fmic'a i poprawki wydechu, muszę ogarnać jeszcze hamulce bo mam tarcze i klocki do wymiany,
a czekam widze na ostatnią chwile - brak czasu,
i jeszcze założyć chłodnice oleju i skrzyni bo leży i czeka na półce.
Będę robił głowice drugie w DE do nast silnika i kto wie czy nie wejdą one do mego auta za 2-3 miesiące przed strojeniem.
Nie mam cisnienia na strojenie więc powoli poprawiam szczegóły  

 
			
					
				
				: 2011-07-20, 16:56
				autor: Rafalek114
				Panowie nie wiem , nie chce podwazac wynikow z tej hamowni bo raz na niej bylem i wcale nie bylo tak kolorowo , pojechalismy s4 4,2 po wydechu i sofcie , wlasciciel czul roznice po sofcie i to wyrazna ,a szczegolnie na gorze samochod lepiej sie zbieral , po wjechaniu na rolki wyszlo 323km czyli do uzyskania serii brakowalo jeszcze 11km ... nie wiem jak to wyglada w przypadku innych samochodow bo hamowalismy tylko eske 2003 rok wolnossaca. Jak juz dostaniemy termin wlasnie na tej hamowni to pojedziemy zmierzyc rs-a ktory wlasnie w miniony piatek jechal z innym rs4 na sprezarkach z rs6 i nasz byl szybszy od 4 biego zaczynal wyprzedzac rs4 na k04 z rs6 ... osobiscie tez nie jechalem jeszcze tak mocnym bit na k04 z rs4 ...dlatego poczekajmy . Jak ich odwiedziym to napisze co i jak 
ps Rowniez w Bitburgo na 1/4 mili pokazalo sie audi a3 na 1,8t z moca 410km i robilo et 12,1-12,2 gdzie w pl przy takiej mocy jest to nie osiagalne ....fakt jechal na pelnym sliku ,ale ja nie moglem uwierzyc w to co ten samochod tam wyprawial ...a teoretycznie mial tylko 410km
			 
			
					
				
				: 2011-07-20, 17:55
				autor: kamil
				SID, gdzie spawasz w koncu? Zaraz za Mielcem jest firma co sie zajmuje coolerami. Ja bym uderzyl do nich i podpytal. 
[ Dodano: 2011-07-20, 17:56 ]
http://www.regenc.com.pl/ jak sie nie myle.
 
			
					
				
				: 2011-07-20, 19:33
				autor: kosiniak
				Panowie nie wiem , nie chce podwazac wynikow z tej hamowni bo raz na niej bylem i wcale nie bylo tak kolorowo , pojechalismy s4 4,2 po wydechu i sofcie , wlasciciel czul roznice po sofcie i to wyrazna ,a szczegolnie na gorze samochod lepiej sie zbieral , po wjechaniu na rolki wyszlo 323km czyli do uzyskania serii brakowalo jeszcze 11km ... 
to i tak duzo wyszlo, powiedz aw69 niech ci powie o s4 z miltec'iem za 11kola ile wyszlo :)
 
			
					
				
				: 2011-07-21, 00:52
				autor: SID
				kamil pisze:SID, gdzie spawasz w koncu? Zaraz za Mielcem jest firma co sie zajmuje coolerami. Ja bym uderzyl do nich i podpytal. 
[ Dodano: 2011-07-20, 17:56 ]
http://www.regenc.com.pl/ jak sie nie myle.
 
a nie znam tej firmy - bywam w mielcu często więc zawitam tam
zobaczymy co oferują
kupiłem dystanse 30mm na strone (przydadzą się) i pójdą tymczasowo do 19" BBS
 
			
					
				
				: 2011-07-25, 23:11
				autor: SID
				dziś przyszły 30mm
więc zobaczymy jak wyglądają 19" na nich
 
 
no i prawie nowe opony 255/35/18" Continental Sport Contact 3 bo stare moje są za stare już

 
			
					
				
				: 2011-07-27, 15:40
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2011-07-27, 16:10
				autor: cowboy
				SID, pokaż jeszcze Garreta w środku - wlot , bo nie ma tej fotki ?