Strona 21 z 26

: 2011-07-19, 16:02
autor: Flyer
buba pisze:kolejne dobre posunięcie ;-)
a nie myslałeś zeby zrobic cos w stylu zderzaka DTM takiego jak w B7?
przeciez to mega rzezba... tona szpachli... wszystko by zaczelo pekac po jakims czasie.
SID chyba wraca do "serii" zeby raz na zawsze skonczyc z tego typu problemami :)

: 2011-07-19, 16:22
autor: SID
z biegiem lat gusta się zmieniają i chce z zewnątrz mieć "ładniejsze" Audi ;-)

: 2011-07-19, 17:36
autor: Rafalek114
Mi sie tam twoj przod mega podoba i ja bym go nie ruszal , tzn nie widzialem tego na live ,ale na zdjeciach wyglada mega ...

: 2011-07-19, 19:33
autor: kosiniak
ja tez wogole nic bym nie ruszal, pzoa felga bo imo ta zupelnie nie pasuje mi do rs4!

: 2011-07-20, 14:02
autor: Rafalek114
kosiniak pisze:ja tez wogole nic bym nie ruszal, pzoa felga bo imo ta zupelnie nie pasuje mi do rs4!
dokladnei , moze twoje s4/rs4 nie bylo najszybsze ,ale wyglada kozacko

ps nowe info na temat twoich sprezarek LOBA ... http://www.klasen-motors.com/index.php?article_id=77

A mianowicie samochod z linka zostal dokoksowany .. i podobno jest shamowany na 640km i 745nm . W ubiegly piatek bylismy z GTO w Duisburgu na nocnym zlocie rs-ow ,rozmawialem z wlascicielem , niestety nie bylismy pomaranczowym i nie zweryfikowalismy tej mocy ,ale jak w ten piatek bedzie dobra pogoda to jedziemy sprawdzic ex nikolasowe s4 z tym rs-em .. doladowanie to 2bary w ower booscie i spada do 1,8bara ...Wlasciciel rs-a podobno mowi ze bardzo jest zadowolony z tych sprezarek ,ale zastanawia sie nad zmiana na rozmiar wieksze bo podobno takie wyszly

: 2011-07-20, 14:06
autor: Jigsaw
Według danych które napisali na temat przyspieszeń to Nikolasa S4 robiła lepsze czasy więc powinieneś dać rade ;-)

: 2011-07-20, 15:58
autor: aw69
kurde coś słabe te czasy jak na 600 PS ! ja przy 500 KM mialem o wiele lepsze ! cos mi sie wydaje ze te wszystkie niemieckie konie to na cenzura sie nadają. W nowym setupie założe na 3 litrowy motor GT3071R :) zobaczymy jak to pojedzie

: 2011-07-20, 16:21
autor: SID
ja tam sie nastawiam na max moc 550-570ps na tych turbo LO700,
jeśli będzie więcej to chyba tylko zasługa większej pojemności i innych wałków,
nie ma co gdybać - się zobaczy.
Te wszystkie moce w DE i GB to jak widać bez wykresów a jak jest to nie z Macha i nie ma jak porównać.
Już zrobiłem 920 km wiec auto prawie dotarte, pojawiło się pare problemów ale wszystkie drobne do poprawki,
teraz czeka spawanie Fmic'a i poprawki wydechu, muszę ogarnać jeszcze hamulce bo mam tarcze i klocki do wymiany,
a czekam widze na ostatnią chwile - brak czasu,
i jeszcze założyć chłodnice oleju i skrzyni bo leży i czeka na półce.

Będę robił głowice drugie w DE do nast silnika i kto wie czy nie wejdą one do mego auta za 2-3 miesiące przed strojeniem.
Nie mam cisnienia na strojenie więc powoli poprawiam szczegóły ;-)

: 2011-07-20, 16:56
autor: Rafalek114
Panowie nie wiem , nie chce podwazac wynikow z tej hamowni bo raz na niej bylem i wcale nie bylo tak kolorowo , pojechalismy s4 4,2 po wydechu i sofcie , wlasciciel czul roznice po sofcie i to wyrazna ,a szczegolnie na gorze samochod lepiej sie zbieral , po wjechaniu na rolki wyszlo 323km czyli do uzyskania serii brakowalo jeszcze 11km ... nie wiem jak to wyglada w przypadku innych samochodow bo hamowalismy tylko eske 2003 rok wolnossaca. Jak juz dostaniemy termin wlasnie na tej hamowni to pojedziemy zmierzyc rs-a ktory wlasnie w miniony piatek jechal z innym rs4 na sprezarkach z rs6 i nasz byl szybszy od 4 biego zaczynal wyprzedzac rs4 na k04 z rs6 ... osobiscie tez nie jechalem jeszcze tak mocnym bit na k04 z rs4 ...dlatego poczekajmy . Jak ich odwiedziym to napisze co i jak

ps Rowniez w Bitburgo na 1/4 mili pokazalo sie audi a3 na 1,8t z moca 410km i robilo et 12,1-12,2 gdzie w pl przy takiej mocy jest to nie osiagalne ....fakt jechal na pelnym sliku ,ale ja nie moglem uwierzyc w to co ten samochod tam wyprawial ...a teoretycznie mial tylko 410km

: 2011-07-20, 17:55
autor: kamil
SID, gdzie spawasz w koncu? Zaraz za Mielcem jest firma co sie zajmuje coolerami. Ja bym uderzyl do nich i podpytal.

[ Dodano: 2011-07-20, 17:56 ]
http://www.regenc.com.pl/ jak sie nie myle.

: 2011-07-20, 19:33
autor: kosiniak
Panowie nie wiem , nie chce podwazac wynikow z tej hamowni bo raz na niej bylem i wcale nie bylo tak kolorowo , pojechalismy s4 4,2 po wydechu i sofcie , wlasciciel czul roznice po sofcie i to wyrazna ,a szczegolnie na gorze samochod lepiej sie zbieral , po wjechaniu na rolki wyszlo 323km czyli do uzyskania serii brakowalo jeszcze 11km ...
to i tak duzo wyszlo, powiedz aw69 niech ci powie o s4 z miltec'iem za 11kola ile wyszlo :)

: 2011-07-21, 00:52
autor: SID
kamil pisze:SID, gdzie spawasz w koncu? Zaraz za Mielcem jest firma co sie zajmuje coolerami. Ja bym uderzyl do nich i podpytal.

[ Dodano: 2011-07-20, 17:56 ]
http://www.regenc.com.pl/ jak sie nie myle.
a nie znam tej firmy - bywam w mielcu często więc zawitam tam
zobaczymy co oferują

kupiłem dystanse 30mm na strone (przydadzą się) i pójdą tymczasowo do 19" BBS

: 2011-07-25, 23:11
autor: SID
dziś przyszły 30mm
więc zobaczymy jak wyglądają 19" na nich
Obrazek

no i prawie nowe opony 255/35/18" Continental Sport Contact 3 bo stare moje są za stare już
Obrazek

: 2011-07-27, 15:40
autor: SID
Dzis przyszedł rdzeę na FMIC GARRETT'a 610x305x90mm
ceikaw jestem gdzie ja tam wsadze w ten zderzak :-)
(chinol ma wymiary rdzenia 560x290x75mm)
Rdzeń Garretta jest sporo cięższy od chinola, ma więcej żeberek między kanałami,
ponoć jego wydajność to 1000 PS

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2011-07-27, 16:10
autor: cowboy
SID, pokaż jeszcze Garreta w środku - wlot , bo nie ma tej fotki ?