BKMM pisze:Flyer, auto prezentuje sie bardzo ladnie!
Czy nadal jeździsz na tej długiej skrzyni od TDI?
tak, caly czas oryginalna skrzynia od 2.5TDI.
Nosb tez na takiej jezdzi :)
Ale to dlatego ze inaczej się nie da w B6?
Bo jak masz długie biegi to auto jest realnie dużo wolniejsze. Może ameryki nie odkryłem, ale znajomy w 330i omyłkowo założył kiedyś dyfer o innym przelozeniu przez to drugi bieg kończył mu się zamiast na 100 na 130. Zamierzone 7,5s 0-100 - na prawidłowym dyfrze 6,2 więc różnica kolosalna.
no dobra, ale przełożenia pierwszych trzech biegów są praktycznie takie same (jak nie takie same) co w oryginalnej skrzyni z eSy. Schody zaczynają się na 4,5 i 6-tym biegu ;) Jeśli się mylę to poprawcie.
ja tez jezdzę na skrzyni z TDI, i potwierdzam wujek_maciej, :) ekonomia niezła, w porownaniu do seryjnej skrzyni w trasie, a w mieście nie ma roznicy :)
sorry ze ciagne OT ale dobrze wiedziec ze 2.7 pasuje na skrzynie od v6tdi ale ciekawi mnie jak ma sie do tego skrzynia od 2.8 30v czym sie rozni od tej z S4??