Strona 3 z 9
: 2016-10-24, 18:04
autor: niebieski708
Ok, bbk jest be i już

: 2016-10-24, 18:05
autor: luk448
Ale po co?Mierzyles czasy RL?Jatez.Mielismy roznicy ok 5 sec
: 2016-10-24, 18:13
autor: buba
Ej. LPG jest spoko

: 2016-10-24, 18:16
autor: luk448
Oczywiscie ze spoko.Sam mailem lpg w poprzednim aucie

: 2016-10-24, 18:18
autor: niebieski708
Ok, czyli lekkie mody i nie iść głębiej

zobaczymy ile wyjdzie

: 2016-10-24, 18:20
autor: luk448
Ot dupowoz jak juz pisalem wczesniej.Malo oplacalne jest aby isc w moce w tym silniku.
: 2016-10-24, 18:23
autor: niebieski708
Nie chce iść w moce bo to spora kasa się robi, a waga i tak wagą. No moce bedzie jakies evo

: 2016-10-25, 10:47
autor: pawelosinski83
: 2016-10-25, 11:17
autor: emay
A Ty już mierzyłeś swoją serię ?
: 2016-10-25, 11:50
autor: RSK
: 2016-10-25, 12:33
autor: peacenotwar
Ja miałem okazję gonić się z BBK i też być przewiezionym BBK (pełen profesjonalny wydech zrobiony i auto nie zachwaszczone). Niestety z b5 stage 2 nie miało szans. BBK fajny motor, ale do robienia mocy raczej się nie nadaje, bo tak jak zostało tu stwierdzone, koszta są kosmiczne. Lepszy jest AGB do robienia mocy, ale on też nie jest idealny. Zeby cokoliwek zrobić trzeba wyciągać motor (chyba ze zrobi się singla).
Jakbym miał BBK to walczyłbym o dźwięk, bo można cuda z v8 wyciągnąć. Osiągi odstawiłbym na dalszy plan
: 2016-10-25, 13:15
autor: pawelosinski83
emay pisze:
A Ty już mierzyłeś swoją serię ?
A po co... jeszcze się rozleci...
Zmierzę za jakiś czas, najpierw rozrząd i konwerter skrzyni, potem może program + program skrzyni...
W sumie to nie interesuje mnie ile jest, jedzie dobrze i wiem, że z pomodzonym lekkim 2.7 nie mam szans, ale nie o to chodzi w tym aucie...
no i to nie taka seria - odetkany wydech jest to + 80 koni

no i "podtlenek"
Sam waham się trochę czy robić rozrząd czy swapa na 2.7...
Ale jednak chyba zostanę przy 4.2...
: 2016-10-25, 13:23
autor: emay
Za cenę rozrządu

masz kompletny silnik 2.7
: 2016-10-25, 13:30
autor: RSK
emay pisze:Za cenę rozrządu

masz kompletny silnik 2.7
i to jest chyba największy minus BBK ... koszty napraw, serwisu, dostęp do silnika
: 2016-10-25, 13:48
autor: Wojt3q
i są ludzie ktorzy kupia takiego zjechanego trzeba zrobić rozrząd i nie mogą zrozumiec czemu taka cena :D i sie dziwia dlaczego robocizna droższa od łańcuchów. podobno kompletny zestaw do wymiany mozna kupić cos okolo 2400 to prawda ? bo nie wydaje mi sie ze wystarczy tyle na czesci do zrobienia kompletnego rozrządu