Strona 3 z 3
					
				
				: 2016-10-21, 11:14
				autor: buba
				A tak poza tym to wynik nie jest ostateczny. Pozostała jeszcze jedna mapa do wgrania i będzie 10-15 kuni więcej  

 
			
					
				
				: 2016-10-21, 11:30
				autor: ghost
				Chłopaki bez spiny 

 RRyb  a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja. Zdziwił mnie boost bo połowa forum która lata na sportecu ma boost w okolicy 1,2b 

 Kompresja jaka jest ? 

 Prawda jest taka ,ze zadaniem strojącego jest zrobić soft w miarę bezpiecznie więc na te chwile wynik spoko. Jeśli masz seryjne głowice to one raczej do pękających nie należą bo mają troszkę mięcha wbrew pozorom stąd zadziwiła mnie taka diagnoza. Miernik kompresji prawdę Ci powie.. I co tam za paliwo było w baku ?
 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:01
				autor: luk448
				Ale to nie tylko pekniete glowice.Pewnie i zawory,gniazda,popychacze trzeba  by odswiezyc.Trzeba by to zdjac aby dokladnie sprawdzic i ocenic.W baku 98 bez zadnych 100 oktan,cweli,cvl-i i itp 

 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:07
				autor: aw69
				Chujoooowy tuner ! Trzeba go kogo innego jechac.
Ghost ci zrobi :)
 
 
   
   
   
   
   
Chłopaki bez spiny 

 RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja.
Wystarczy że ja to sprawdziłem :) ok ?
Nie błyszcz Ghost, nie błyszcz, bo ci słabo to wychodzi :)
 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:17
				autor: ghost
				aw69 pisze:Chujoooowy tuner ! Trzeba go kogo innego jechac.
Ghost ci zrobi :)
 
 
   
   
   
   
   
Chłopaki bez spiny 

 RRyb a sprawdzałeś ustawienie rozrządu ? Co masz na kanale 93 ? Interesuje mnie 3 i 4 pozycja.
Wystarczy że ja to sprawdziłem :) ok ?
Nie błyszcz Ghost, nie błyszcz, bo ci słabo to wychodzi :)
 
Nigdzie nie napisałem ,żę chu&*&* tuner i ,że trzeba gdzieś indziej jechać  

  Nie ma co popadać w samouwielbienie... Z czasem przecież wszystko wyjdzie co to auto boli  

  Normalnie zapytałem co w tym kanale ma za wartości ale Ty AW jesteś chyba przewrażliwiony....  

 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:25
				autor: aw69
				ROZRZĄD  JEST POPRAWNIE USTAWIONY !  :)
Kurrrrwa zawsze wiedziałem ze forum to ZUO WCIELONE !!! :)
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:33
				autor: RRyb
				
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:39
				autor: Jachyr
				I to najwazniejsze 

 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:39
				autor: SID
				ile było mocy przed hybrydami ?
ps: zboczyliśmy z tematu K04
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 12:49
				autor: RRyb
				SID pisze:ile było mocy przed hybrydami ?
Nie mierzone.
 
			
					
				
				: 2016-10-21, 13:16
				autor: gnida
				Papierem się nie jeździ, co zresztą zostało niejednokrotnie udowodnione.
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 16:13
				autor: alek
				Ja to tam jestem totalny laik, ale zawsze myślałem, że jak już się wyciąga cały silnik. To daje się głowice do sprawdzenia szczelności, mycia, wymienia się uszczelniacze zaworowe. I wszystkie uszczelki po kolei. Już nie wspomnę o wymianie pierścieni na tłokach i wyczyszczeniu ich ze spalonego oleju. Po co znowu rwać motor za rok czy pół jak nie daj bóg się coś wysra bo był duży przebieg i coś nie domagało. Ciekawe jakie przebiegi maja eski co na hybrydach robią spokojnie 380km.  A to, że forum to zło wcielone to myślę, że nie jeden z nas się nie raz przekonał.  AW jestem zaskoczony potencjałem tego a4 3.0 tdi allroada samymi modyfikacjami programu z 240km na 306km piekny wynik z wywalonym dpf pewnie ze 30km więcej by było.
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 18:02
				autor: RRyb
				Skoro jesteś laikiem to napewno masz rację. Więc już  ie spamujmy
			 
			
					
				
				: 2016-10-21, 20:34
				autor: ZicoPL
				RRyb pisze:Skoro jesteś laikiem to napewno masz rację. Więc już  ie spamujmy
Dzięki za recenzje RRyb  
