Strona 3 z 4
: 2011-03-29, 13:27
autor: stefannurek
a co mozesz powiedziec o tych logach?
: 2011-03-29, 13:39
autor: sportmile
jak na s4 z seryjnymi coolerami to normalne
: 2011-03-29, 13:41
autor: stefannurek
Wieczorkiem podrzuce logi ze 115.
: 2011-03-29, 13:45
autor: sportmile
Tylko 3 albo 4 bieg od dolu do 6 tys . Zmieniales n75 ? masz skad podmienic
: 2011-03-29, 13:48
autor: stefannurek
Od dolu na 4 biegu do 6k rpm to nie ma sie gdzie rozpedzic ( taka padaka) :)
zrobie z 3 biegu .
Nie nie zmienialem N75 wogole nie mam skad wziasc...
: 2011-03-29, 13:52
autor: Flyer
sorry za OT, ale ciekawe jak ja logi bede robil... jak mi sie IV konczy na 240kmh

: 2011-03-29, 13:55
autor: sportmile
na hamowni :) .... albo na krakowskiej
: 2011-03-29, 14:12
autor: buba
przeciez na trojce wystarczy

: 2011-03-29, 19:11
autor: stefannurek
wiec tak sprawa jest dziwna bo wtedy kiedy sterownik kaze ladowac 0.8 turbiny laduja 0.5 i wzrasta w zakresie od 2000-3700 rpm po czym w przedziale od 3700- 6500rpm kiedy sterownik kaze 1.2 turbiny daja 0.9 i wzrasta do 1.1 -1.2 . dupa straszna tak jakby turbina otwierala sie po namysle
: 2011-03-29, 20:53
autor: Norbi
Flyer pisze:sorry za OT, ale ciekawe jak ja logi bede robil... jak mi sie IV konczy na 240kmh

Na ob wodnicy S8! ostatnio z Cantoną jak wskoczyliśmy (ja po raz pierwszy i bardzo mi się ta droga podoba

) bujnąłem eresiontko do 280 i cały czas się napędzał , bo jest gdzie. Zresztą Cantona mnie dość dziarsko wyprzedził, myślę że miał w granicach czystu
Tak więc możesz vaginować na szóstce nawet

: 2011-03-29, 21:00
autor: Flyer
Na VI to wedlug obliczen mam 360kmh

: 2011-03-29, 21:12
autor: bracus
to sobie spraw lepsze hamulce

: 2011-03-29, 21:38
autor: Norbi
Flyer pisze:Na VI to wedlug obliczen mam 360kmh

też dasz rade

: 2011-03-29, 22:39
autor: sportmile
logi . To nic dziwnego przeciez to normalne zachowanie .... nie ma ze sterownik zada i pstryk i juz.
: 2011-03-30, 07:58
autor: stefannurek
sportmile pisze:logi . To nic dziwnego przeciez to normalne zachowanie .... nie ma ze sterownik zada i pstryk i juz.
No pewnie ale nie ma tez ze wciskam gaz w podloge a samochod rozpedza sie ruchem jednostajnie przyspieszonym a w pewnym momencie przy duzych obrotach bah! dopiero czuc ze turbina zalapala.