Doladowanie prosze o pomoc!

Moderatorzy: buba, Mod-Team

stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

a co mozesz powiedziec o tych logach?
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

jak na s4 z seryjnymi coolerami to normalne
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

Wieczorkiem podrzuce logi ze 115.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Tylko 3 albo 4 bieg od dolu do 6 tys . Zmieniales n75 ? masz skad podmienic
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

Od dolu na 4 biegu do 6k rpm to nie ma sie gdzie rozpedzic ( taka padaka) :)
zrobie z 3 biegu .

Nie nie zmienialem N75 wogole nie mam skad wziasc...
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

sorry za OT, ale ciekawe jak ja logi bede robil... jak mi sie IV konczy na 240kmh :mrgreen:
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

na hamowni :) .... albo na krakowskiej
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

przeciez na trojce wystarczy :->
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

wiec tak sprawa jest dziwna bo wtedy kiedy sterownik kaze ladowac 0.8 turbiny laduja 0.5 i wzrasta w zakresie od 2000-3700 rpm po czym w przedziale od 3700- 6500rpm kiedy sterownik kaze 1.2 turbiny daja 0.9 i wzrasta do 1.1 -1.2 . dupa straszna tak jakby turbina otwierala sie po namysle
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Flyer pisze:sorry za OT, ale ciekawe jak ja logi bede robil... jak mi sie IV konczy na 240kmh :mrgreen:
Na ob wodnicy S8! ostatnio z Cantoną jak wskoczyliśmy (ja po raz pierwszy i bardzo mi się ta droga podoba ;-) ) bujnąłem eresiontko do 280 i cały czas się napędzał , bo jest gdzie. Zresztą Cantona mnie dość dziarsko wyprzedził, myślę że miał w granicach czystu :mrgreen:
Tak więc możesz vaginować na szóstce nawet ;-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Na VI to wedlug obliczen mam 360kmh :lol:
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

to sobie spraw lepsze hamulce :-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Flyer pisze:Na VI to wedlug obliczen mam 360kmh :lol:
też dasz rade ;-)
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

logi . To nic dziwnego przeciez to normalne zachowanie .... nie ma ze sterownik zada i pstryk i juz.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

sportmile pisze:logi . To nic dziwnego przeciez to normalne zachowanie .... nie ma ze sterownik zada i pstryk i juz.
No pewnie ale nie ma tez ze wciskam gaz w podloge a samochod rozpedza sie ruchem jednostajnie przyspieszonym a w pewnym momencie przy duzych obrotach bah! dopiero czuc ze turbina zalapala.
ODPOWIEDZ