Strona 3 z 4

: 2016-11-04, 01:06
autor: quadysz
ee, nic takiego, stare E36, ale jeszcze sie trzyma hah jak na takiego dziadka, niestety nie ma silnika haha ale za to trzeba szkolic technike zeby za kimkolwiek nadazyc ;)

co do bolaczek to ile mozesz masy z przodu do tylu wywalic to bedzie lepiej, ale cudow chyba i tak sie nie zrobi, B5 i tak sa lzejsze od B6 ja swoim bylem w poznaniu, to na niektorych zakretach jechal przodem koszmarnie, ale na szybszych lukach dawal rade, absurdalnie kiedys na wakacje w pelnym oblozeniu lepiej mi sie nim jechalo niz normalnie :D moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D

no nic powodzenia zycze w upalaniu :) chetnie poczytam co tam wymodziles

pozdro
M.

: 2016-11-04, 08:47
autor: buba
quadysz pisze: moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D
to akurat nie jest głupi pomysł. wagi przybędzie ale rozkład mas zmieni się dużo na +

: 2016-11-04, 12:24
autor: quadysz
buba pisze:
quadysz pisze: moze worek ziemniakow w bagazniku jest rozwiazaniem :D
to akurat nie jest głupi pomysł. wagi przybędzie ale rozkład mas zmieni się dużo na +
dokladnie, jechalismy w 4 osoby i pelen bagaznik (pelen konserw huehue - wycieczka do chorwacji <facepalm> nigdy wiecej, nigdy wiecej konserw znaczy sie :D ) i w zakretach bardzo, bardzo pewnie sie prowadzil,

gdzies czytalem kiedys ile procent w rozkladzie masy zmienia sam aku w bagazniku, bylo to duzo wiecej niz mozna sie spodziewac,

: 2016-11-04, 13:24
autor: Wojt3q
ja mialem przod odelzony w b5 z gwintem a z tylu wozilem dosyc coezkie elktronarzedzia i jezdzilo sie dobrze wrecz przed zakretami byl gaz w podloge :)

: 2016-11-04, 20:17
autor: emtees
Jak zatankuje lpg do pełna to też nie narzekam :lol:

: 2016-11-08, 19:08
autor: nitro20
Żadnych worków ziemniaków, elektronarzędzi, a już napewno nie elpedżi :mrgreen: inaczej będziemy sobie radzić z niesfornym prowadzeniem :-) .

Albert wypatrzył, dzięki Albert, a ja po pijaku o 3 w nocy wracając z imprezy kliknąłem kup teraz . :lol:

Obrazek

Zgaduj, zgadula, kto wie co to ? &#128522;

: 2016-11-08, 19:30
autor: Bieniek
Torsen z v8?

: 2016-11-08, 19:58
autor: Wojt3q
ja czekam na wiosne jak bedziesz po pierwszych zmaganiach torowych z tym wszystkim . jesli latasz na poznan to mozna by sie bylo zgadac razem, obczailbym na zywo jak to jedzie po zmianach . bo ciekawi mnie czy bedzie znaczna poprawa wzgledem serii na torze bo juz dluzszy czas zastanawiam sie nad zrobieniem d2 na tor

: 2016-11-08, 21:12
autor: nitro20
Bieniek pisze:Torsen z v8?
Za szybko zgadłeś, tak Torsen z V8, w tym tygodniu powinien być u mnie.

[ Dodano: 2016-11-08, 21:12 ]
Wojt3q pisze:ja czekam na wiosne jak bedziesz po pierwszych zmaganiach torowych z tym wszystkim . jesli latasz na poznan to mozna by sie bylo zgadac razem, obczailbym na zywo jak to jedzie po zmianach . bo ciekawi mnie czy bedzie znaczna poprawa wzgledem serii na torze bo juz dluzszy czas zastanawiam sie nad zrobieniem d2 na tor

D2 o dziwo dzięki ASF jest bardzo sztywne i spisuje się bardzo dobrze jak na taką krowę na torze. Co najlepsze nie jest dużo cięższe od s4, jakby z niej wssystko wywalić... Można się zdziwić... :lol:

: 2016-11-08, 21:18
autor: buba
Ktoś pisał że przy wywaleniu wszystkiego można osiągnąć ~1100kg więc całkiem przyjemnie

: 2016-11-08, 21:49
autor: Wojt3q
no dlatego wlasnie celuje w d2 tylko musze poczekac jeszcze bo nie wyrobilem sie postawic warsztatu i pewnie bedzie na wiosne szybka akcja :) .
Z moich odczuc to nie tylko masa bedzie niska ale jej rozklad bedzie lepszy

: 2016-11-08, 22:04
autor: NeoN
Mam nadzieję że podzielisz się wrażeniami z jazdy po montażu Torsen'a. Mam jednego AFV i cały czas się biję z myślami czy go sprzedać, czy może jednak wrzucić do S'ki. ;-)

: 2016-11-10, 10:39
autor: uki
to w końcu da sie wsadzić torsena ze starego v8 do dyfra z a4/s4??

: 2016-11-10, 10:54
autor: buba

: 2016-11-10, 11:29
autor: Wojt3q
po filmikach wnioskuje ze centralny torsen bez zmian 2:1 ciekawe jakie sa efekty przy centralnym 4:1 bo filmikow z nim nie widzialem