
Perun turbo czy k04?
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
musisz zrobić miejsce na te większe wirniki. Nie wsadzisz ich p&p. i tutaj pojawia się problemDobrzanskis4b6 pisze:A czemu by miały aż tyle mniej wytrzymywac? Z tego co się orientuję zmienia się raptem wirnik lub wirniki i kręci się dalej tak samo na osce do tego dostosowanej...gdzie tkwi słabość tych hybryd ktoś wytłumaczy???
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Grondzi z tego co wiem lata na hybrydach K04. Jeszcze w zeszlym roku na spocie był potem sluch po nim zaginal..
Ja mialem robic hybryde k04 ale zostalem przy serii na odpowiednim osprzecie.
Nie zapominajcie ze do k04 oprocz samego turbo dochodzi sporo gratow ktore moment robia 10k+ cos o tym wiem... Wiadomo mocy moze mniej ale moment bardzo podobny wiec napewno patrzac na kwestie cene / osiagi skoro i tak juz jest turbo do roboty to dlaczego nie?

Ja mialem robic hybryde k04 ale zostalem przy serii na odpowiednim osprzecie.
Nie zapominajcie ze do k04 oprocz samego turbo dochodzi sporo gratow ktore moment robia 10k+ cos o tym wiem... Wiadomo mocy moze mniej ale moment bardzo podobny wiec napewno patrzac na kwestie cene / osiagi skoro i tak juz jest turbo do roboty to dlaczego nie?
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa"
po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej 


Nowe z "pułki" nie używki, czy NOWE po regeneracji masz za 2600zl ??timon_86 pisze:Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa"po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej