Perun turbo czy k04?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

właśnie uruchamiam szklaną kulę :mrgreen:
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

A czemu by miały aż tyle mniej wytrzymywac? Z tego co się orientuję zmienia się raptem wirnik lub wirniki i kręci się dalej tak samo na osce do tego dostosowanej...gdzie tkwi słabość tych hybryd ktoś wytłumaczy???
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

To nie kwestia hybryd ze sie zjebaly tylko tego kto i jak je robil ;-)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

luk448 pisze:To nie kwestia hybryd ze sie zjebaly tylko tego kto i jak je robil ;-)
Amen
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Hybrydy są spoko, ale jak ktoś wyciska z tych turbo MAX możliwości to nie ma się co dziwić, że to po 5k klęka. To dalej są KKK03 które mają małe muszle przez co szybko nagrzewają do czerwoności.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Dobrzanskis4b6 pisze:A czemu by miały aż tyle mniej wytrzymywac? Z tego co się orientuję zmienia się raptem wirnik lub wirniki i kręci się dalej tak samo na osce do tego dostosowanej...gdzie tkwi słabość tych hybryd ktoś wytłumaczy???
musisz zrobić miejsce na te większe wirniki. Nie wsadzisz ich p&p. i tutaj pojawia się problem
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Ja tam już mam hybrydy k04 rs6 od Perun Turbo i zobaczymy co to warte:)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Dobrzanskis4b6 pisze:Ja tam już mam hybrydy k04 rs6 od Perun Turbo i zobaczymy co to warte:)
Tylko to jest k04 z duza strona ciepla wiec na spokojnie.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

emay pisze:Hybrydy są spoko, ale jak ktoś wyciska z tych turbo MAX możliwości to nie ma się co dziwić, że to po 5k klęka. To dalej są KKK03 które mają małe muszle przez co szybko nagrzewają do czerwoności.
czyli założy się hybrydę dla 40 koni więcej.
Andrzej
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

taki tuning tuningu ;) ale jak ktos wie co robi to i efekty beda a perun wie co robi :) btw ja bym wolal chyba wieksze jaies niz hybryde :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

przede wszystkim kosztowo hybryda vs k04 to dwa różne światy
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

Witam wybaczcie ,że się wtrącę ale mam pytanie a jak wygląda sprawa z HYBRYDĄ z K04 z RS'a bo wszędzie każdy montuje albo K03 HYBRYDĘ lub K04 ori .

Ktoś miał K04 hybrydę ?? Warto ??

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Grondzi z tego co wiem lata na hybrydach K04. Jeszcze w zeszlym roku na spocie był potem sluch po nim zaginal.. ;-)

Ja mialem robic hybryde k04 ale zostalem przy serii na odpowiednim osprzecie.

Nie zapominajcie ze do k04 oprocz samego turbo dochodzi sporo gratow ktore moment robia 10k+ cos o tym wiem... Wiadomo mocy moze mniej ale moment bardzo podobny wiec napewno patrzac na kwestie cene / osiagi skoro i tak juz jest turbo do roboty to dlaczego nie?
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa" ;-) po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej :-)
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

timon_86 pisze:Sam przerabiam temat od jakiegoś czasu szukając właśnie k04. Jednak 90% to popękany szrot nadający się do regeneracji/wymiany rdzeni. Gdzie koszt samych zwłok po turbinach to najczęściej koło 3000+ Nie mam pojęcia ile Perun życzy sobie za hybrydy k03 ale z innego, sprawdzonego, źródła, koszt nowych turbawek z gwarancją to około 2600 zł. Moce wychodzą bardzo zbliżone za to specyfika pracy jest już zupełnie inna. Hybrydy bardzo nisko się budzą przez co jazda autem z nimi po mieście jest dużo bardziej ,,widowiskowa" ;-) po trzecie tak jak Jachyr wspomniał pod K04 trzeba kilka innych gratów dorzucić, zbędnych przy hybrydach. Licząc na miekko 8 tys śmiało można się załapać na 380 km, może i więcej :-)
Nowe z "pułki" nie używki, czy NOWE po regeneracji masz za 2600zl ??
ODPOWIEDZ