Strona 3 z 9
					
				
				: 2010-03-08, 09:34
				autor: ajax
				kosiniak pisze:tak jak u mnie :) poza wywalonymi katami :)
czyli jednak go rozluzniles :)
 
			
					
				
				: 2010-03-08, 22:18
				autor: SID
				ktokolwiek pisze:Jak powiedzialem tak zrobilem, wydmuchalo z tymi duzymi coolerami 323 konie (bylo 296) :)
sporo tego PS wyszło jeśli seryjny wydech
zmieniaj wydech !
 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:37
				autor: Papol
				Panowie powiedzcie co robic.Chce intercooler - y   , czy takie od rs4 aluminiowe czy centralny FMIC ????
			 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:38
				autor: Flyer
				Kilometry postow juz sa na ten temat. 
Najlepiej FMIC, ale to drozsza opcja niz coolery RS4.
			 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:40
				autor: Papol
				Flyer pisze:Kilometry postow juz sa na ten temat. 
Najlepiej FMIC, ale to drozsza opcja niz coolery RS4.
Podejda z rs4 P & P ????
 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:51
				autor: kosiniak
				P&P nie.
			 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:54
				autor: Flyer
				Do coolerow z RS4 musisz kupic nowe laczniki/redukcje/opaski (200-300PLN).
			 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:57
				autor: Papol
				kosiniak pisze:P&P nie.
Chodzi czy wejda w zderzak,czy trzeba cos ciac.Wiem ze przewody maja inna srednice. Mam dylemat bo chodzi o czas. Jestem w PL zawsze na pare dni a chce pojezdzic jeszcze z centralnym to troche zejdzie .Wiem ze miales takie coolery i mozesz cos napisac wiecej.Auto nie bedzie robione na wiecej niz pozwola K03 . Dodatkowo dojdzie wydech i soft na tym koniec. 
[ Dodano: 2012-05-22, 18:58 ]
Flyer pisze:Do coolerow z RS4 musisz kupic nowe laczniki/redukcje/opaski (200-300PLN).
Nie chodzi o kase a o czas. 
 
Chce uzyskac odpowiedz czy kupowac te z rs4 bo napewno beda lepsze niz z s4 albo ze to nie ma sensu zadnego i montowac centralny.To mnie interesuje. Jesli te z rs4 sa o wiele lepsze od serii to je kupie bo ogarne to szybciej.
 
			
					
				
				: 2012-05-22, 18:59
				autor: kosiniak
				Na dole. Wejda, nie trzeba ciac zderzaka, tylko szkoda kasy na te SMIC.
http://www.auto-klinika.eu/ 
			
					
				
				: 2012-05-22, 19:02
				autor: Papol
				
No wlasnie obawialem sie tego. 

 
			
					
				
				: 2012-05-22, 19:41
				autor: buba
				Bedziesz zalowal wywalonej bez sensu kasy. smic to lipa totalna i nie ma co kombinowac na sile
			 
			
					
				
				: 2012-05-22, 19:45
				autor: LCQ
				tylko FMIC, daj spokój z tymi z rski
			 
			
					
				
				: 2012-07-11, 08:45
				autor: SID
				znalazłem info jak w Angli zamontowali te Wagnera IC do RS4 i zrobili testy.
Do tej pory nigdzie nikt nie zrobił takich porównań z taka ilościa foto.
Montując IC Wagnera nie musisz przenośic chłodnicy oleju w RS4 i wygląd jest OEM
Miłego oglądania i czytania 
http://audisrs.com/ftopic36318-0-asc-0.php 
 
 
Wykres na OEM IC RS4 
 
 
Wykres na Wagnera IC
różnica w dolocie 75st  vs 39st
 
 
 
 
 
 
 
moja nowa RS4 B5 którą szukam od jakiegoś czasu będzie małe zmiany wzgl. serii :
Kolektory wydechowe i IC Wagnera + RS6 turbo + wydech Millteka = 500ps/600Nm na paliwie 98
zawieszenie P16, heble RS4 B7
żadnych innych uniesień odbiegających od serii
taki RS4 na lata pod pokrowcem 

 
			
					
				
				: 2012-07-11, 10:13
				autor: buba
				czyli że niby montaż samych ICków bez korekty softu daje taki przyrost mocy?
			 
			
					
				
				: 2012-07-11, 10:35
				autor: SID
				no nie - on miał jakiś soft tylko że gdy ciepło to tych KM nie było,
albo inaczej, ja mam w skorupie 550ps i jak zamontuje ori IC z RS4 np to dziś przy 30st na polu pewnie by mi wypluło z 420-450ps 

 na rolkach, z wagnerami z 450-500ps a z czymś SUPER pewnie z 550ps