Strona 3 z 3

: 2018-12-28, 08:28
autor: RRyb
Z programem to jest tak, że jest stary zrobiony pod seryjne głowice a teraz są od 2.4. Sam już nie wiem a nie chcę wyje*** znowu 6 pak na sondy, żeby się okazało, że były sprawne. A wiązki to ja mogę sprawdzić czyli wtyczki i przewody tylko czy to takie proste będzie

Ale sytuacja z dzisiejszego poranka, czyli klasyka. Odpalam->jadę ~1km->wywala błąd ale dziś było tak, że dopóki nie złapał trochę temp to wracał błąd co chwilę. Częściej bank 1 ale wracały. Później już było ok i nie wróciły błędy

: 2018-12-28, 13:17
autor: mophk
sprawdz przejscia miedzy wtyczką do sondy a ECU, powinno być to w miare proste bo to na scianie grodziowej. nie do konca pamietam ktore piny, ale mysle ze odrobina guglowania i znajdziesz gdzieś.

dziwne jest to ze niby padły dwie na raz. U mnie było cos podobnego, ale to po wywaleniu drugiej sondy tej za katem. koleszka musiał mi to potem poprawiać

jakbys byl leniwy, to napisz na pw potem przypomnienie zebym ELSE włączył i popatrzył za pinami, tylko napisz mi info co masz za auto poskladane (ecu, rok etc)

: 2018-12-28, 13:30
autor: RRyb
poszło PW

: 2020-03-21, 12:32
autor: PowerV6
Witam, 2 pytanka:

Pokrywa zaworów p&p z 2.7 do 2.4 aps ?
Uszczelka pod głowicę ori 2.7 ?

: 2020-03-21, 19:00
autor: RRyb
1. Tak
2. Tak

: 2020-03-21, 20:08
autor: PowerV6
Dzięki

: 2021-03-12, 11:30
autor: Dyskietka
odgrzeje kotleta
mam silnik 2.4 na palecie
- głowice z wałkami wykręcam
- osłona aluminiowa termostatu też

coś się jeszcze przyda do 2.7 ?? bo resztę chcę sprzedać

Gdzie tu jaka? "normalna" firma zrobi porting na g?owicach z 2.4 ??
Jakie? namiary kto? co? ??