w temacie się "dzieje" ;)
także będe czasem się pytał o pierdołki bo nie mam doświadczenia i chce tez więcej się sam dowiedzieć, odnośnie kolektora i downpipów rozumiem iż dobrze jest je owinąć taśmą termoizolacyjną, czy owijać kolektory i downpipe czy sobie coś odpuścić i ile potrzeba na to taśmy ( kupiłem 5.08cm×1.6 mm×15m) czy to wystarczy?
Drugie pytanko, jak to jest z tymi downpipe w końcu, u siebie mam wywalone prekaty i katy, czyli srodek jest pusty, patrząc na przekrój tych seryjnych downpipów według mnie są one OK, czy można jest zostawić czy jednak koniecznie je wymieniać, dalej mam już zakupiony cały catback przelotowy ale jak to jest z tymi downpipe...
prace nad autem trwają, kupione amorki żółte Koni sport, zaciski 6 tłoczkowe brembo pod tarcze 350 na przód, wskaźniki i inne pierdoły :)
jest zimowa rozpierdolka :)))
P.S
Zawiozłem sprzęgło do radzika na wzmocnienie, jeszcez jedno pytanko co zrobić z dociskiem, czy ten jesli jest w super stanie jak u mnie wytrzyma takie moce czy szukać od rs4? lub wzmacniać to od S4? koszt sprzęgła spieku u Radzika 750zł natomiast ze wzmocnieniem docisku wychodzi 1600

jakieś pomysły?
[ Dodano: 2016-01-21, 18:53 ]
ktoś coś?
