Aw gdzies pisal ze 630 to na moce grubo ponad 600km i bez sensu montowac. Ale jak kto lubiluk448 pisze:Kilka aut na takim secie smiga i wtryski maja wlasnie 630.Chyba najbardziej odpowiednie.
Znowu pytanie o tuning 2,7tt :)
w temacie się "dzieje" ;)
także będe czasem się pytał o pierdołki bo nie mam doświadczenia i chce tez więcej się sam dowiedzieć, odnośnie kolektora i downpipów rozumiem iż dobrze jest je owinąć taśmą termoizolacyjną, czy owijać kolektory i downpipe czy sobie coś odpuścić i ile potrzeba na to taśmy ( kupiłem 5.08cm×1.6 mm×15m) czy to wystarczy?
Drugie pytanko, jak to jest z tymi downpipe w końcu, u siebie mam wywalone prekaty i katy, czyli srodek jest pusty, patrząc na przekrój tych seryjnych downpipów według mnie są one OK, czy można jest zostawić czy jednak koniecznie je wymieniać, dalej mam już zakupiony cały catback przelotowy ale jak to jest z tymi downpipe...
prace nad autem trwają, kupione amorki żółte Koni sport, zaciski 6 tłoczkowe brembo pod tarcze 350 na przód, wskaźniki i inne pierdoły :)
jest zimowa rozpierdolka :)))

P.S
Zawiozłem sprzęgło do radzika na wzmocnienie, jeszcez jedno pytanko co zrobić z dociskiem, czy ten jesli jest w super stanie jak u mnie wytrzyma takie moce czy szukać od rs4? lub wzmacniać to od S4? koszt sprzęgła spieku u Radzika 750zł natomiast ze wzmocnieniem docisku wychodzi 1600
jakieś pomysły?
[ Dodano: 2016-01-21, 18:53 ]
ktoś coś?

także będe czasem się pytał o pierdołki bo nie mam doświadczenia i chce tez więcej się sam dowiedzieć, odnośnie kolektora i downpipów rozumiem iż dobrze jest je owinąć taśmą termoizolacyjną, czy owijać kolektory i downpipe czy sobie coś odpuścić i ile potrzeba na to taśmy ( kupiłem 5.08cm×1.6 mm×15m) czy to wystarczy?
Drugie pytanko, jak to jest z tymi downpipe w końcu, u siebie mam wywalone prekaty i katy, czyli srodek jest pusty, patrząc na przekrój tych seryjnych downpipów według mnie są one OK, czy można jest zostawić czy jednak koniecznie je wymieniać, dalej mam już zakupiony cały catback przelotowy ale jak to jest z tymi downpipe...
prace nad autem trwają, kupione amorki żółte Koni sport, zaciski 6 tłoczkowe brembo pod tarcze 350 na przód, wskaźniki i inne pierdoły :)
jest zimowa rozpierdolka :)))

P.S
Zawiozłem sprzęgło do radzika na wzmocnienie, jeszcez jedno pytanko co zrobić z dociskiem, czy ten jesli jest w super stanie jak u mnie wytrzyma takie moce czy szukać od rs4? lub wzmacniać to od S4? koszt sprzęgła spieku u Radzika 750zł natomiast ze wzmocnieniem docisku wychodzi 1600
[ Dodano: 2016-01-21, 18:53 ]
ktoś coś?
S8 D4
http://sidmotorsport.pl/pl/n/2123-sprze ... turbo.html i temat sprzęgła rozwiązany
Temat sprzęgła ogarnąłem, kupuje delikatną używkę z dociskiem od RS4 i nabijam ją kevlarem, mam nadzieje ze to wystarczy, dzisiaj rozmawiałem tez z gościem który miał pod 500KM w RS4b5 i jezdził z seryjnym sprzęgłem które wytrzymało przez 4 lata, oczywiscie nie było upalania spod świateł i nie było jazdy po torze ale sprzęgło dawało radę także myśle że sprzęgło rs4 i kevlar dadzą radę, dla Waszej informacji Radzikowski zrobił się drogi..także daje sobie z nim spokój i nabijam gdzie indziej.
A pytanko co z tym downpipem? jak myslicie wybebeszony oryginalny downpipe z dodanym przelotowym catbackiem jest dobrym pomysłem, czy jednak szukać downpipów też?
pozdro
A pytanko co z tym downpipem? jak myslicie wybebeszony oryginalny downpipe z dodanym przelotowym catbackiem jest dobrym pomysłem, czy jednak szukać downpipów też?
pozdro
S8 D4