Hamulce RS6 C5
Re: Hamulce RS6 C5
[/quote]
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]
dzieki za info
jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]
dzieki za info
jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Hamulce RS6 C5
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,karan pisze:
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]
dzieki za info
jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....[/quote]
jest płytsza, możesz ją założyć ale będziesz musiał dać podkładki/dystanse między jarzmo a uszy zwrotnicy około 3-4mm
-
marcin8585
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
RS6 C6 ma 390x36mmmarcin8585 pisze:widzialem tez opcje wrzucenia na 8tlok z rs6 c5 tarczy 380 z rs6 c6 jedynie adapter potrzebny
spasowanie ich z 8 tłok w RS6 C5 to :
- nie ścieranie pełnej wysokości tarczy bo klocki 8 tłok są niższe
- dorobienie pierścienia centrującego, bo inne średnice otworu
- dorobienia dystansu aby cofnąć tarcze bo za głęboka wzgl C5
- szlifowanie niektórych klocków aby były cieńsze bo zacisk 8 tłok przystosowany jest na grubość tarczy 34mm a nie 36mm i przez to tłoczki zacisku przy "starcie" nie mają pełnej siły wypychu
lepiej zmienić zacisk na 6-tłok bo tego sporo na rynku a przy okazji dostajemy większa powierzchnie klocka= tarcia, większe średnicy tłoczków co przekłada się na większą siłe nacisku na klocek = większe tarcie na tarcze = mocniejszy hamulec
-
marcin8585
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
-
marcin8585
- Posty: 199
- Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
