Hamulce RS6 C5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

karan
Posty: 12
Rejestracja: 2016-04-20, 11:57
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Re: Hamulce RS6 C5

Post autor: karan »

[/quote]
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]

dzieki za info

jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Re: Hamulce RS6 C5

Post autor: SID »

karan pisze:
tak pasują ale są lżejsze kosztem "mięsa", jest jego mniej i konczy się tam gdzie kończy ścierać klocek,
w praktyce tarcze z R8 RS5 padają szybciej niż Zimmermany[/quote]

dzieki za info

jeszcze takie pytanie
czy tarcza 8U0615301B to to samo co 8T0615301?
obie 365x34 ale nie wiem jak z osadzeniem....[/quote]
jest płytsza, możesz ją założyć ale będziesz musiał dać podkładki/dystanse między jarzmo a uszy zwrotnicy około 3-4mm
Obrazek
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

widzialem tez opcje wrzucenia na 8tlok z rs6 c5 tarczy 380 z rs6 c6 jedynie adapter potrzebny
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

marcin8585 pisze:widzialem tez opcje wrzucenia na 8tlok z rs6 c5 tarczy 380 z rs6 c6 jedynie adapter potrzebny
RS6 C6 ma 390x36mm
spasowanie ich z 8 tłok w RS6 C5 to :
- nie ścieranie pełnej wysokości tarczy bo klocki 8 tłok są niższe
- dorobienie pierścienia centrującego, bo inne średnice otworu
- dorobienia dystansu aby cofnąć tarcze bo za głęboka wzgl C5
- szlifowanie niektórych klocków aby były cieńsze bo zacisk 8 tłok przystosowany jest na grubość tarczy 34mm a nie 36mm i przez to tłoczki zacisku przy "starcie" nie mają pełnej siły wypychu

lepiej zmienić zacisk na 6-tłok bo tego sporo na rynku a przy okazji dostajemy większa powierzchnie klocka= tarcia, większe średnicy tłoczków co przekłada się na większą siłe nacisku na klocek = większe tarcie na tarcze = mocniejszy hamulec
Obrazek
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

widze ze rzeczowo odrazu :-) a jaki ten 6 tlok proponowal bys??
to bylo wyczytane info z sieci i masz racje chodzilo o 390mm
jedyna sensowne to wieksze customy pod zacisk ale z drugiej strony ten zacisk nie jest tak wspanialy przy takich malych klockach wiec odrazu lepiej wrzucic 6 tloka jak mowisz
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zacisków masę z mercedesa, Audi i itp itp tarcze 360-390mm o wysokim klocku
jak mam jakieś z 3-4 różne pary
Obrazek
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

juz wiem o co chodzi i ktore dzieki za info
lyru332
Posty: 57
Rejestracja: 2017-07-05, 22:10
Lokalizacja: Śląskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lyru332 »

SID możesz doradzić co podejdzie większego nie koniecznie odrazu pińcet milimeters ale coś co lepiej pohamuje do A6 C5 na żeliwnej zwrotnicy ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jak masz żeliwną zwrotnicę to masz wąski rozstaw mocowań uszu 98mm - musisz robić adaptery w każdym przypadku
wiec wsadzasz co chcesz i robisz adaptery
nie masz nic p&p
Obrazek
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

SID, A6 2.7 na żeliwne zwrotnicy ma szeroki rozstaw.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

emilzizi pisze:SID, A6 2.7 na żeliwne zwrotnicy ma szeroki rozstaw.
a to dla mnie nowość
Obrazek
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

SID, miałem u siebie w A6 po lifcie żeliwne zwrotnice.
Zmieniłem na Alu. Rozstaw ten sam.
Ponoć tylko 2.7 wychodziły w tej konfiguracji od początku produkcji.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Więc jeśli ma szeroki rozstaw uszy na zwrotnicy w A6 C5 to pasuje to samo co w S4 B5 więc 6-tłok i 345x32mm
najbardziej ekonomiczny i zarazem mocny zestaw bo za cenę 3000 zł nic innego nie kupi a coś mocniejszego to +5-6 tyś zł i eksploatacja droga potem
Obrazek
Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Koralgol »

Jeżeli chodzi o A6 to tanim rozwiązaniem są alu zwrotnice i piasty od s6 C5 + zacisk od A8 D3 + tarcza 356mm od A7 i klocki od A7 ;-)
Na tył zacisk od S6 C5 + tarcza A8 D3 310mm + adapter.
mophk
Posty: 132
Rejestracja: 2016-07-08, 02:22
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mophk »

te zaciski nie hamujo, dajcie se spokój dzizas.
ODPOWIEDZ