Strona 3 z 3
					
				
				: 2015-08-17, 15:09
				autor: szydera
				W 93 kanale widać że cud że auto jeszcze jeździ!
Auto jest w trybie awaryjnym czy jak bo 0.3 bara odpracowuje a zadane ma jak po sofcie. A tak nawiasem mówiąc to fazator założył kolega używany na właściwą stronę bo jak się nie mylę to różnią się na głowicach. Z logów wynika że działa odwrotnie. Takie są moje przemyślenia ale nie jestem biegłym 

 
			
					
				
				: 2015-08-17, 15:19
				autor: emtees
				Ale wstyd 

 Fizycznie nie ma w nich różnicy i bije się w pierś - założyłem fazator z prawej głowicy 

 Jeśli nie są identyko to biegiem kupuję taki jaki ma być ;)
 
			
					
				
				: 2015-08-17, 15:22
				autor: szydera
				To wiesz już na czym stoisz 

 
			
					
				
				: 2015-08-17, 16:27
				autor: gustav
				o :) i już wiesz co robić. Zamieść logi wtórne po całej akcjii.
			 
			
					
				
				: 2015-08-17, 17:45
				autor: emay
				
			 
			
					
				
				: 2015-08-17, 20:34
				autor: emtees
				Widzisz Pan, sie człowiek całe życie uczy  
 
  
 
			
					
				
				: 2015-08-17, 21:07
				autor: alek
				Wrzucam ten błąd co wywala po założeniu nowej płytki EGT. 17861 exhaust gas  temperature sensor 1.P1453-35-00openm or short to plus. Spotkał się ktoś z takim błędem? Kabel jest ok. Dodam, że przed wrzuceniem płytki auto jechało dużo lepiej. Teraz w ogóle nie jedzie. 
Umie ktoś wywnioskować z moich logów co może być przyczyną, że gruszki otwierają się na 20pare % ?
			 
			
					
				
				: 2015-08-17, 21:18
				autor: szydera
				Wrzuć logi 112 tam masz egt. Zwarcie do plusa może świadczyć o przerwie na przewodzie lub masz uwaloną płytkę labo źle ją zamontowaleś. Ale to wszystko może 

 
			
					
				
				: 2015-08-18, 11:36
				autor: Muniek_87
				@emtees
Moim zdaniem ustawienie rozrządu jeszcze do sprawdzenia. 
Nie mam pewności, czy te rozjazdy w 093 będą spowodowane tylko "lewym" nastawnikiem.  

 
			
					
				
				: 2015-08-18, 13:55
				autor: emtees
				Przy wymianie fazatora był sprawdzany i jest git, także w sumie nie ma chyba już innej możliwości jak lewy nastawnik. Stary fazator był wysrany przez co rzeczywiście wałek ssący był przestawiony i wyskakiwał błąd nieprawidłowego sygnału z czujnika wałka - napinacz można było przestawiać ręcznie. Dzisiaj jeszcze zrealizuję szatański plan przełożenia samego zaworu, bo jestem ciekawy czy to nie on sam w sobie się różni i dam znać co z tego wyszło ;) 
[ Dodano: 2015-08-18, 13:55 ]
Wymieniłem zaworek ale logi wyglądają podobnie także raczej nie tędy droga ;) Dzisiaj zdejme pokrywę wałków, sprawdzę jeszcze raz ustawienie rozrządu i jak będzie ok to trzeba drugi fazator zamawiać ;)
			 
			
					
				
				: 2015-09-02, 20:31
				autor: alek
				Sprawa się wyjaśniła. Został wgrany nowy program. Stary powodował falowanie obrotów, kopcenie, i bardzo słabe osiągi. Teraz auto przeżywa drugą młodość.
			 
			
					
				
				: 2015-09-09, 15:39
				autor: emtees
				No to lecimy dalej z tematem  

 Napinacz łańcuszka wymieniony, jest gitarka, rozrząd ok ;) Tryb awaryjny pt: "Pół bara" dalej załączony - odpiąłem króciec boczny, krótki od N75 - doładowanie osiąga 0,7b. Gruszka od turbo przycięta? Bo powinien przeładowywać w takim układzie chyba?  

 
			
					
				
				: 2015-09-09, 16:11
				autor: buba
				
			 
			
					
				
				: 2015-09-10, 18:07
				autor: emtees
				Hit sezonu chłopaki 

 Jak wymieniałem turbiny na wiosne i składałem wszystko do kupy pomyliłem dwa wężyki - zamieniłem przy lewej turbinie wężyk idący do WG z wężykiem od ciśnienia doładowania 

 Teraz furka śmiga już jak zła - czas jechać na hamownię i sprawdzić co tam tak naprawdę siedzi :)