Strona 3 z 3

: 2015-08-17, 15:09
autor: szydera
W 93 kanale widać że cud że auto jeszcze jeździ!
Auto jest w trybie awaryjnym czy jak bo 0.3 bara odpracowuje a zadane ma jak po sofcie. A tak nawiasem mówiąc to fazator założył kolega używany na właściwą stronę bo jak się nie mylę to różnią się na głowicach. Z logów wynika że działa odwrotnie. Takie są moje przemyślenia ale nie jestem biegłym ;-)

: 2015-08-17, 15:19
autor: emtees
Ale wstyd :lol: Fizycznie nie ma w nich różnicy i bije się w pierś - założyłem fazator z prawej głowicy :lol: Jeśli nie są identyko to biegiem kupuję taki jaki ma być ;)

: 2015-08-17, 15:22
autor: szydera
To wiesz już na czym stoisz :-)

: 2015-08-17, 16:27
autor: gustav
o :) i już wiesz co robić. Zamieść logi wtórne po całej akcjii.

: 2015-08-17, 17:45
autor: emay
że tak powiem ale jaja jak berety :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2015-08-17, 20:34
autor: emtees
Widzisz Pan, sie człowiek całe życie uczy :lol: :mrgreen:

: 2015-08-17, 21:07
autor: alek
Wrzucam ten błąd co wywala po założeniu nowej płytki EGT. 17861 exhaust gas temperature sensor 1.P1453-35-00openm or short to plus. Spotkał się ktoś z takim błędem? Kabel jest ok. Dodam, że przed wrzuceniem płytki auto jechało dużo lepiej. Teraz w ogóle nie jedzie.
Umie ktoś wywnioskować z moich logów co może być przyczyną, że gruszki otwierają się na 20pare % ?

: 2015-08-17, 21:18
autor: szydera
Wrzuć logi 112 tam masz egt. Zwarcie do plusa może świadczyć o przerwie na przewodzie lub masz uwaloną płytkę labo źle ją zamontowaleś. Ale to wszystko może ;-)

: 2015-08-18, 11:36
autor: Muniek_87
@emtees

Moim zdaniem ustawienie rozrządu jeszcze do sprawdzenia.

Nie mam pewności, czy te rozjazdy w 093 będą spowodowane tylko "lewym" nastawnikiem. :-P

: 2015-08-18, 13:55
autor: emtees
Przy wymianie fazatora był sprawdzany i jest git, także w sumie nie ma chyba już innej możliwości jak lewy nastawnik. Stary fazator był wysrany przez co rzeczywiście wałek ssący był przestawiony i wyskakiwał błąd nieprawidłowego sygnału z czujnika wałka - napinacz można było przestawiać ręcznie. Dzisiaj jeszcze zrealizuję szatański plan przełożenia samego zaworu, bo jestem ciekawy czy to nie on sam w sobie się różni i dam znać co z tego wyszło ;)

[ Dodano: 2015-08-18, 13:55 ]
Wymieniłem zaworek ale logi wyglądają podobnie także raczej nie tędy droga ;) Dzisiaj zdejme pokrywę wałków, sprawdzę jeszcze raz ustawienie rozrządu i jak będzie ok to trzeba drugi fazator zamawiać ;)

: 2015-09-02, 20:31
autor: alek
Sprawa się wyjaśniła. Został wgrany nowy program. Stary powodował falowanie obrotów, kopcenie, i bardzo słabe osiągi. Teraz auto przeżywa drugą młodość.

: 2015-09-09, 15:39
autor: emtees
No to lecimy dalej z tematem :mrgreen: Napinacz łańcuszka wymieniony, jest gitarka, rozrząd ok ;) Tryb awaryjny pt: "Pół bara" dalej załączony - odpiąłem króciec boczny, krótki od N75 - doładowanie osiąga 0,7b. Gruszka od turbo przycięta? Bo powinien przeładowywać w takim układzie chyba? :-)

: 2015-09-09, 16:11
autor: buba

: 2015-09-10, 18:07
autor: emtees
Hit sezonu chłopaki :lol: Jak wymieniałem turbiny na wiosne i składałem wszystko do kupy pomyliłem dwa wężyki - zamieniłem przy lewej turbinie wężyk idący do WG z wężykiem od ciśnienia doładowania :lol: Teraz furka śmiga już jak zła - czas jechać na hamownię i sprawdzić co tam tak naprawdę siedzi :)