Strona 3 z 4

: 2015-04-13, 14:14
autor: Bieniek
No dobra,ale jesteście zadowoleni z zr18?
Jak dla mnie to dupy nie urywają....
Dużo lepsze od serii nie są, tyle że więcej znoszą...

: 2015-04-13, 14:20
autor: quadysz
Dla mnie seria byly 312mm wiec roznica byla, na codzien zr18 mi starczaja, samo hamowanie nie jest zle ale tak jak mowie zabilem zwykle klocki w poznaniu, 8-mio tlok by byl bardziej na miejscu ;) tylka ta cena tarcz :/

: 2015-04-13, 14:37
autor: Rydel
na torze pewnie by padły, ale tak jak mówiłem - było kilka hamowań z 180 to było ciągle idealnie. jak dla mnie to jest naprawdę super. jestem bardzo zadowolony i polecam bo nie udało mi się ich zagrzać. jedyne co, to jak się tył skończy to zrobię jakiś upgrade, jeżeli będzie coś dostępnego.

: 2015-04-13, 15:01
autor: SID
Ja w skorupie 6-tlok 345mm spalilem na dzien dobry po dotarciu z DS klockami
8-tlok podbonie z 365mm :-)
Zalezy jak i czym jezdzisz ...

: 2015-04-13, 18:47
autor: pyk221
Czasowka >>> pytanie do czlowiekow ktorzy zmieniali hamulce... W jakim czasie tak mniej wiecej mozna zmienic hamulce z serii na 18z chodzi mi o tarcze przewody zaciski i klocki:) nie chce zeby moj mechanik mnie na koszty naciagnal. Pozdro

: 2015-04-13, 19:41
autor: RooS
W * idealnych warunkach jak masz tylko części wymienić i układ odpowietrzyć to 2 h.

* czyt. odpowietrzniki chodzą, zaciski zregenerowane, wszystkie śruby, gwinty przewodów pasują i zwrotnic/tarcz nie trzeba flexem/tokarką dopasowywać ... i jak nic nie urwie przy demontażu :P

: 2015-04-13, 20:06
autor: dawid328
Mi z bratem koło 3-4 godzin się zeszło:P

: 2015-04-13, 23:04
autor: Jachyr
Zmiana przodu i tyłu zeszło caly dzien... ale jak Roos napisal. JAk przod byl calkowcie nowy z zaciskami, tarczami i wsio podeszło P&p tak z tylem walczylem bo to uszczelki do wymiany, tloczek zastany itp...

Nie upalam auta na torze, na co dzien to roznie zazwyczaj nie mam sytulacji w ktorych musze sprawdzac co chwile czy heble działaja, choc Nurburgring raz odwiedzilem na tym zestawie ktory mam i przezyl wiec jestem zadowolony... 4 tłok z przodu 330 tarcza tyl ori RS4.

: 2015-04-14, 00:32
autor: Mania
Blondynka poradziła sobie z przodem i tyłem w 8 godzin, a mechanik powinien być bardziej rozgarnięty i zrobić to szybciej :mrgreen:

: 2015-09-13, 10:04
autor: Pszendza
Orientuje sie ktoś czy jest do ogarnięcia montaż hamulców z RS5 do rs4 b5. Głównie chodzi o odsadzenie tarczy.

: 2015-09-13, 22:28
autor: SID
Nie wejdzie, musisz miec plytsza tarcze, np z RS4 B7

: 2015-09-14, 06:58
autor: Pszendza
czyli fabryczny adapter też trzeba zmienić ??

: 2015-09-14, 13:26
autor: SID
Pszendza pisze:czyli fabryczny adapter też trzeba zmienić ??
zostaje, nie trzeba rezac
jesli założysz tarcze z RS5/RS6 C5 to "siądą" one na zwrotnicy od tyłu , musiałbyś grubo szlifować zwrotnice i robić nowy adapter.

Ale jest sposób dla RS4 B5 by założyć heble RS5 p&p, zakładasz piasty z RS6 C5 które są o 6mm dłuższe i heble pasują p&p,
jedyny minus tego to to że koła uciekają Ci na zewnątrz o 6mm więc do tyłu zakłądasz dystans 6mm by było równo

: 2015-09-24, 16:32
autor: ShineMaster-pl
Podbijam temat o 18zl/zr w S4 b5
Pytanie mam co do tarcz, ponieważ znalazłem ciekawą rozpiskę i mam pytanie czy ktoś coś takiego montował u siebie

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost9625369

Interesuje mnie tarcza z mercedesa gl500 czyli 350x32
Pozostałymi wymiarami jest podobna do tarcz z ML 345x32, która pasuje po rozwierceniu otworu centrującego o 1mm.

Czy ktoś potwierdzi to info, że tarcze z GL'a 350mm będą pasowało pod brembo 18z?

: 2015-09-24, 16:43
autor: SID
ShineMaster-pl pisze:Podbijam temat o 18zl/zr w S4 b5
Pytanie mam co do tarcz, ponieważ znalazłem ciekawą rozpiskę i mam pytanie czy ktoś coś takiego montował u siebie

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ost9625369

Interesuje mnie tarcza z mercedesa gl500 czyli 350x32
Pozostałymi wymiarami jest podobna do tarcz z ML 345x32, która pasuje po rozwierceniu otworu centrującego o 1mm.

Czy ktoś potwierdzi to info, że tarcze z GL'a 350mm będą pasowało pod brembo 18z?
nie bo jest za wysoka i "zawiesi" się na zwrotnicy, nawet jak by się nie zwiesiła to zacisku nie będziesz palnował na uszach o 5mm !