Strona 3 z 6
: 2014-12-04, 09:14
autor: SID
Lukas1976 pisze:... i jeszcze szybkie pytanko...
czy da radę zamontować zaciski Brembo 18zl/zr na fabryczne tarcze z RS4 B5,
czy trzeba inne tarcze?
NIE
trzeba :
- ściąć tarcze RS4 na 352mm
- ściąc uszy zacisku o 4-5mm
ale po takim zabiegu mam hamulce duzo lepszy niż założymy tarcze 345x32mm
pełne ciężkie tarcze 345x32mm vs dwuczęściowe lekkie tarcze 352x32mm i do tego w wersji wierconej
: 2014-12-04, 09:53
autor: Lukas1976
Dzięki za info
: 2015-01-16, 19:31
autor: quattrobokiem
właśnie zakupiłem zaciski 17 zl/zr. I mam pytanie jakie tarcze polecacie pod te zaciski? i co dokladnie bedzie mi potrzebne do zmiany tych hamulców?
: 2015-01-18, 12:18
autor: SZUBSON
Panowie mam pytanko czy zaciski od tuarega V10 będą pasować do s4 bez problemu ???
: 2015-01-18, 12:49
autor: luk448
quattrobokiem, pod te zaciski to 330 tarcze.Dodatkowo musisz zakupic przewody w stalowym oplocie,specjalne sruby do zaciskow.Ponadto musisz oddac zaciski do tokarza zeby Ci zdjal troszke z uszu zacisku.
: 2015-01-18, 13:29
autor: wujek_maciej
a nie musi jeszcze wymienić zwrotnic na aluminiowe?
: 2015-01-18, 14:24
autor: Rydel
touareg v10 miał sześć tłoków 18 chyba tylko. Jak jest zacisk 18 to nic nie trzeba przerabiać.
: 2015-01-18, 15:22
autor: SZUBSON
Mam 18" i to jest właśnie najwazniejsze pytanie co trzeba zrobic zeby weszly bo naprawde trafily mi sie w dobrej cenie
: 2015-01-18, 15:50
autor: luk448
Zwrotnice pod 17 zr\zl trzeba tylko troszke potraktowac diaksem.
: 2015-01-18, 17:59
autor: SZUBSON
Aha to dobrze biore maluje na krwistą czerwień i bedzie lala :)
: 2016-01-21, 17:25
autor: Miki356
Pytanie do specjalistów, zaciski Brembo ZR/L 18 są w Porsche z przodu koła, a u nas w Audi z tyłu, więc trzeba przemieniać miejscami odpowietrzniki z "rurkami" aby nie tracić siły hamowania tak? A jakby zamienić miejscami zaciski? Lewy na prawy a prawy na lewy? Wydaje mi się że są identyczne, więc chyba by się to sprawdziło? A odpowietrzniki z rurkami by się zgadzały. W przypadku zamiany miejsc z lewej na prawo i z prawej na lewo pierwsze tłoczki to będą te największe, czy tak ma być prawidłowo? Czy pierwszy ma być najmniejszy?
: 2016-01-21, 17:29
autor: Papol
Lewy na lewa strone i prawa na prawa..
: 2016-01-21, 17:41
autor: MaDmAx
Miki356 pisze:Pytanie do specjalistów, zaciski Brembo ZR/L 18 są w Porsche z przodu koła, a u nas w Audi z tyłu, więc trzeba przemieniać miejscami odpowietrzniki z "rurkami" aby nie tracić siły hamowania tak? A jakby zamienić miejscami zaciski? Lewy na prawy a prawy na lewy? Wydaje mi się że są identyczne, więc chyba by się to sprawdziło? A odpowietrzniki z rurkami by się zgadzały. W przypadku zamiany miejsc z lewej na prawo i z prawej na lewo pierwsze tłoczki to będą te największe, czy tak ma być prawidłowo? Czy pierwszy ma być najmniejszy?
tu SID napisał o co kaman
viewtopic.php?t=6398&postdays=0&postorder=asc&start=45
: 2016-01-22, 15:16
autor: Miki356
czyli że tłoczki mają być w kolejności od największego do najmniejszego licząc w kierunku obracającego się koła do przodu ?
: 2016-01-22, 18:13
autor: KOmedia
Miki356 pisze:czyli że tłoczki mają być w kolejności od największego do najmniejszego licząc w kierunku obracającego się koła do przodu ?
Dokładnie tak jak napisałeś. Czyli ZR - prawa strona a ZL- lewa strona