Hamulce do S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Lukas1976 pisze:... i jeszcze szybkie pytanko...
czy da radę zamontować zaciski Brembo 18zl/zr na fabryczne tarcze z RS4 B5,
czy trzeba inne tarcze?
NIE

trzeba :
- ściąć tarcze RS4 na 352mm
- ściąc uszy zacisku o 4-5mm

ale po takim zabiegu mam hamulce duzo lepszy niż założymy tarcze 345x32mm
pełne ciężkie tarcze 345x32mm vs dwuczęściowe lekkie tarcze 352x32mm i do tego w wersji wierconej
Obrazek
Lukas1976
Posty: 102
Rejestracja: 2014-02-09, 19:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lukas1976 »

Dzięki za info
Awatar użytkownika
quattrobokiem
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
Lokalizacja: Nottingham
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quattrobokiem »

właśnie zakupiłem zaciski 17 zl/zr. I mam pytanie jakie tarcze polecacie pod te zaciski? i co dokladnie bedzie mi potrzebne do zmiany tych hamulców?
SZUBSON
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-17, 12:43
Lokalizacja: HALINÓW
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SZUBSON »

Panowie mam pytanko czy zaciski od tuarega V10 będą pasować do s4 bez problemu ???
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

quattrobokiem, pod te zaciski to 330 tarcze.Dodatkowo musisz zakupic przewody w stalowym oplocie,specjalne sruby do zaciskow.Ponadto musisz oddac zaciski do tokarza zeby Ci zdjal troszke z uszu zacisku.
Awatar użytkownika
wujek_maciej
Posty: 38
Rejestracja: 2011-02-08, 17:11
Lokalizacja: gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek_maciej »

a nie musi jeszcze wymienić zwrotnic na aluminiowe?
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

touareg v10 miał sześć tłoków 18 chyba tylko. Jak jest zacisk 18 to nic nie trzeba przerabiać.
Andrzej
SZUBSON
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-17, 12:43
Lokalizacja: HALINÓW
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SZUBSON »

Mam 18" i to jest właśnie najwazniejsze pytanie co trzeba zrobic zeby weszly bo naprawde trafily mi sie w dobrej cenie
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Zwrotnice pod 17 zr\zl trzeba tylko troszke potraktowac diaksem.
SZUBSON
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-17, 12:43
Lokalizacja: HALINÓW
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SZUBSON »

Aha to dobrze biore maluje na krwistą czerwień i bedzie lala :)
Awatar użytkownika
Miki356
Posty: 30
Rejestracja: 2015-01-01, 22:41
Lokalizacja: Radlin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miki356 »

Pytanie do specjalistów, zaciski Brembo ZR/L 18 są w Porsche z przodu koła, a u nas w Audi z tyłu, więc trzeba przemieniać miejscami odpowietrzniki z "rurkami" aby nie tracić siły hamowania tak? A jakby zamienić miejscami zaciski? Lewy na prawy a prawy na lewy? Wydaje mi się że są identyczne, więc chyba by się to sprawdziło? A odpowietrzniki z rurkami by się zgadzały. W przypadku zamiany miejsc z lewej na prawo i z prawej na lewo pierwsze tłoczki to będą te największe, czy tak ma być prawidłowo? Czy pierwszy ma być najmniejszy?
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Lewy na lewa strone i prawa na prawa..
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

Miki356 pisze:Pytanie do specjalistów, zaciski Brembo ZR/L 18 są w Porsche z przodu koła, a u nas w Audi z tyłu, więc trzeba przemieniać miejscami odpowietrzniki z "rurkami" aby nie tracić siły hamowania tak? A jakby zamienić miejscami zaciski? Lewy na prawy a prawy na lewy? Wydaje mi się że są identyczne, więc chyba by się to sprawdziło? A odpowietrzniki z rurkami by się zgadzały. W przypadku zamiany miejsc z lewej na prawo i z prawej na lewo pierwsze tłoczki to będą te największe, czy tak ma być prawidłowo? Czy pierwszy ma być najmniejszy?
tu SID napisał o co kaman viewtopic.php?t=6398&postdays=0&postorder=asc&start=45
Awatar użytkownika
Miki356
Posty: 30
Rejestracja: 2015-01-01, 22:41
Lokalizacja: Radlin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miki356 »

czyli że tłoczki mają być w kolejności od największego do najmniejszego licząc w kierunku obracającego się koła do przodu ?
Awatar użytkownika
KOmedia
Posty: 32
Rejestracja: 2015-06-10, 08:50
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: KOmedia »

Miki356 pisze:czyli że tłoczki mają być w kolejności od największego do najmniejszego licząc w kierunku obracającego się koła do przodu ?
Dokładnie tak jak napisałeś. Czyli ZR - prawa strona a ZL- lewa strona
ODPOWIEDZ