Strona 3 z 4

: 2014-09-21, 12:34
autor: lukfk
Baracus nie rozśmieszaj mnie w rzeszowie nic nie pokazałem bo miałem seryjny samochód tylko po programie u gto i ze zrobionym intercoolerem i ze ślizgającym się sprzęgłem zrobiłem 13, miesiąc później już z pożądnym sprzęgłem i z nitro w kamieniu śl . zrobiłem 12,3 ,powtarzalnie auto robiło 12,5 ,12,6 czyli tyle co twoje s4 po wielkich modach, na zawodach byli koledzy Kurpiu i Robin i widzieli jak auto jedzie... w kamieniu skrzywiłem zawory w jednej głowicy od tego czasu założyłem sobię głowice z 2,4 odchudziłem auto o 100kg wsadziłem gwinta i pełnego slicka 15 cali i tak auto pojedzie do kamienia...i zobaczymy co pokaże,niewiem ile razy mam powtarzać że auto jeździ na K03 i niebędzie miało ani mocy ani momentu obrotowego dostępnego w takim zakresie obrotów jak projekty na większych turbinach i nigdy nie będzie jechać tak jak auta które są wystrojone na k04 z rs6 ani na garettach bo po prostu niema mocy ani niuta w najwyższym zakresie obrotów

: 2014-09-21, 12:47
autor: bracus
a ile razy Tobie trzeba powtarzać że ludzie napisali ze dupy nie urywa tylko po filmiku który wkleiłeś z podpisem 530km/830nm ?
jedzie na tym filmie jak 400/500 i tyle a ty się unosisz nie wiadomo o co...

: 2014-09-21, 12:49
autor: buba
Przeniosłem. Czekamy na zdjęcia i opis

Co do czasów to ulica zweryfikuje jak to jedzie bo przy cyferkach nie ma sie co brandzlować. Chyba każdy wie że auto wykresem lub cyferkami nie jedzie ;-)

: 2014-09-21, 14:45
autor: RADEK1985
Bolo mowił cos własnie ze wam sie zawory wysrały co było przyczyna zle ustawiony rozrzad? :?:

: 2014-09-21, 15:14
autor: lukfk
Na wyścigach w kamieniu nie wiem czemu pokrzywiło zawory mogło być klika przyczyn ale po prostu prawdopodobnie z temperatury bo jechałem 5 przejazdów pod rząd z nitro, bez żadnej przerwy dla samochodu ,albo wbiłem 2 zamiast 4 cholera wie ...,wcześniej glowice miały przejechane 240tys. więc mogły też już być zmęczone

A potem przez dwa miesiące mój znajomy mechanik nie potrafił odpowiednio ustawić rozrządu w nowych głowicach 2,4 i trzeba było 2 razy je ściągać bo po odpaleniu krzywiło zawory , w końcu się wkurzyłem i zawiozłem auto do Lamika i porobił mi z tym do porządku..., ale co z tego jak 2 miechy zamiast upalać auto na zawodach to stało...

: 2014-09-21, 16:35
autor: aw69
Lufk skoncz bredzic i wstydu oszczedz, zaprzal juz ci napisal na temat twojego pomiaru. Wpisz poprawnie wartosci w dynomecie obwod kola i wtedy wyjda ci prawdziwe wartosci mocy na wykresie (400+ gwoli scislosci) wstyd mi za takie projekty jak wklejasz. Wszystko co masz porobione w aucie, jest dokladnym obrazem jak nie powinno sie tuningowac aut. Dziekuje dowidzenia.

: 2014-09-21, 17:24
autor: nosb
S4 z kierowca i pewnie pasazerem 1540 kg ? Mhm na pewno :) nawet wybebeszone z dwoma pasazerami bedzie ciezsze :)

: 2014-09-21, 18:26
autor: lukfk
Tu taj jest wykres od GTO jak auto jest jeszcze totalną serią zestrojone tylko na e85 wynik 340koni i 530nm, GTO powiedział mi żeby zrobić intercooler i udrożnić wydech i powinno być koło 390 koni ,tak też zrobiłem... wymieniłem jeszcze głowice na 2,4 co też miało wpływ na przyrost mocy...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/597 ... f158f.html

Tutaj jest zestawienie 2 pomiarów z nitro na czerwono i jednego bez nitro na zielono,wynik bez nitro 418 koni i 631nm Co do nitro to dysze jakich używam powinny dać przyrost mocy na poziomie 100koni i 150-200nm kurpiu który mi je sprzedawał może to potwierdzić na podstawie innych projektów
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d3 ... aa23c.html

co do wagi auto z pełnym zbiornikiem i dwoma fotelami ,ja + gościu z hamowni na pokładzie waży 1540kilo, i było ważone na składzie opałowym przed pomiarem,... było też ostatnio z małą ilością paliwa z jednym fotelem bez kierowcy i waży 1300kilo , na lekkich 15 calowych kołach i lekkim żelowym aku będzie ważyć 60 kilo mniej czyli 1240kg i bedzie jeszcze odchudzane na przyszły sezon bo w garażu leży lekkie body z rs4 z laminatu, wyleci też cała wiązka elektryczna, abs,bedzie lekki aluminiowy zbiornik ,ale w to też możecie wierzyć lub nie życię to zweryfikuje...

AW69 wali mnie twoja opinia, niejesteś dla mnie żadnym autorytetem w dziedzinie tuningu, od kolegów z forum wiem że twoje auto to może ma 730 koni ale w twoich snach i że masz źle skalibrowany licznik z rs4 i jeszcze to wrzucasz na youtuba filmik jak auto z tym źle skalibrowanym licznikiem przyśpiesza narażając się na śmieszność...:-)
Dziękuje dowidzenia...Może w przyszłym roku na jakiejś imprezie jak bedziesz miał odwagę stanąć na kresce...:-)

Prosiłbym moderatora o zamknięcie tego tematu bo chyba niema sensu go prowadzić w takiej kulturze wypowiedzi,z resztom co bym nie napisał to i tak wszystko jest podważane ,więc chyba szkoda się użerać, a auto broni się czasami jakie robi i jakie będzie robić w przyszłym sezonie...:-)
Jedyny z tego plus że założyłem sobie fotosika:-)

: 2014-09-21, 18:37
autor: aw69
Zrob taki czas na cwiartke jak ja i takie 100-200 i dopiero bedziemy mogli dyskutowac na jakikolwiek temat w sprawach mocy i tuningu.

: 2014-09-21, 18:39
autor: zaprzal
lukfk,

Nie denerwuj sie

225/625/17 w slicku oznacza średnicę opony 625mm, natomiast osoba która robiła pomiar przyjęła to jako profil 62 w normalnym oznaczeniu opony drogowej... stąd wam wyszło wheel circ 233... a powinno być 196,2 jeśli faktycznie ma taką średnice lub około 199,2 dla opony drogowej 225/45/17

Nawet na wykresie od GTO masz wheel circ 202. Po założeniu głowic na pewno moc nie skoczyła z 340km na 418km na k03 nie ma takiej możliwości.

: 2014-09-21, 18:43
autor: nosb
Wazylem b4 avanta 2,6 Q z butla lpg w bagaju i ponad 1560 kg bylo.

S4 i masy o ktorych piszesz to chyba tam nic nie ma w niej ;) nigdy sie nie zajmowalem zbijaniem kg ale po prostu wartosc wydala mi sie za niska. Spoko nie bylem nie wazylem nie wiem :)

: 2014-09-21, 18:46
autor: aw69
Tych bredni.nie moge wogole sluchac bo mi uszy więdną

[ Dodano: 2014-09-21, 18:46 ]
Nosb akurat masa podana w dynomecie nizsza niz faktyczna powoduje ze cyfry ma wykresie sa nizsze. Ale nawet pomylka 100-150 kilo to roznice rzedu 10-15 KM.

: 2014-09-21, 18:50
autor: lukfk
zaprzal pisze:lukfk,

Nie denerwuj sie

225/625/17 w slicku oznacza średnicę opony 625mm, natomiast osoba która robiła pomiar przyjęła to jako profil 62 w normalnym oznaczeniu opony drogowej... stąd wam wyszło wheel circ 233... a powinno być 196,2 jeśli faktycznie ma taką średnice lub około 199,2 dla opony drogowej 225/45/17

Nawet na wykresie od GTO masz wheel circ 202. Po założeniu głowic na pewno moc nie skoczyła z 340km na 418km na k03 nie ma takiej możliwości.
Moc z 340km na 418 wzrosła po zrobieniu głowic ,wydechu i coolera ,a nie samych głowic czytałeś wogóle co napisałem,auto jeździ na e85 z którym praktycznie oprócz gto nikt niema doczynienia na tym forum. i nikt niewie jakie przyrosty przynosi.. ale to i tak bez znaczenia prosiłbym o zamknięcie tego tematu bo niemam zamiaru się tłumaczyć z każdej sprawy

: 2014-09-21, 19:03
autor: mik-17
Lukfk wyluzuj, nie ma co zamykać tematu .
Jak się ma dostęp do E85 to z tego co czytałem to same plusy jak cena i moc w szczególności gdy się używa auto jako zabawkę jak Ty i się nie chce jeździć na LPG.
Nie potrzebnie dajesz się prowokować a zarazem drażnisz innych.
Wrzuć jakieś foty wnętrza i filmik jak to lata powiecmy od 2 biegu do 200km/h bo przyznam szczerze jestem ciekaw.
Co do wagi auta to na podstawie b6 widzę ze to temat sporny i zależny od wypasu.

: 2014-09-21, 19:06
autor: aw69
Na tym osprzecie co masz mozesz zalac sobie i nitrometanol i to nic nieda. Nie rozumiesz pewnych podstawowych rzeczy ze k03 fizycznie nie jest w stanie wygenerowac takiego przeplywu przez silnik zeby wygenerowac taką moc !!!! Zrozum to do chuja pana albo zamilcz na wieki wieków. Po raz kolejny ci piszemy wstaw poprawne dane w konfiguracji dynometu i wyjdzie ci realny wynik.