Strona 3 z 8

: 2014-06-25, 19:53
autor: ADI
Kierownik pisze:
BurnOuT pisze:Jedno z aut w ogłoszeniach to moje auto - S4 B5 Avant 500KM

Cena S4 to bardzo ciężki temat - wszystko kwestia co i za ile się kupi jako bazę.
Auto bezwypadkowe i na bieżąco serwisowane mało nie kosztuje i trzeba się z tymi liczyć. Kupując auto nieserwisowane, w dodatku z przeszłością wypadkową okazuje się że po zakupie zamiast brać się za mody trzeba wydać 5-10tys na doprowadzenie auta do ładu.

Moje auto na obecnej specyfikacji przejechało już około 20 000km użytkowane zarówno w korkach Warszawskich, mrozach -20st, upałach 35st i wypadach wakacyjnych po 500km w jedną stronę.

W ciągu tych kilometrów auto niezliczoną ilość razy widziało 7000rpm i prędkości 250+

Z poważniejszych usterek miałem tylko dwie i obie były z mojej winy.
500+ to już piękny wynik
A jak spalanie względem serii w takiej konfiguracji?

[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]
aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.

A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?
Spalanie 500+ przy normalnej jezdzie mniej niz seria ;-)

: 2014-06-25, 20:37
autor: Floro
[ Dodano: 2014-06-25, 19:52 ]
aw69 pisze:70% Biturbo to juz zajeżdzone trupy, trzeba robić kompleksowy remont silnika góry włacznie z dołem i wtedy jak najbardziej mozna jeździć i uzywać jako daily 400 - 500 KM.
Obawiam się, że możesz mieć rację co do stanu większości sprzedawanych egzemplarzy.

A jaki jest koszt regeneracji takiego silnika, żeby cieszyć się długą bezproblemową jazda? I kto ogarnia temat remontu tej jednostki w PL?[/quote]

aw69 ogarnie Tobie cały temat ;-)

: 2014-06-25, 20:46
autor: buba
Mysle ze dyszka peknie z turbinami. Ale nie ma co kombinowac tylko szukac tych za 15k z malym przelotem ;-)

: 2014-06-25, 21:19
autor: Arek_HB
buba pisze:Mysle ze dyszka peknie z turbinami. Ale nie ma co kombinowac tylko szukac tych za 15k z malym przelotem ;-)

Masz racje :mrgreen: :lol: :lol:

: 2014-06-25, 22:47
autor: BurnOuT
Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l

: 2014-06-25, 23:19
autor: RooS
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.
...
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Czyli słynne 100 / 100 :) Znam ten przyjemny ból.

: 2014-06-25, 23:49
autor: aw69
Normalna jazda ze średnim wychyleniem przepustnicy, 400+ pali podobnie jak seria. Duże rozbieżności robią się jak jedzie się na 100% wychylenia przepustnicy :) Swego czasu przez ponad rok, użytkowałem 450 konne S4, którym jeździlem codziennie, przez rok spokojnie ponad 30 tys km. Do tego sporo wyjazdów na 1/4 mili, spotów itp. To był najfajniejszy setup - bardzo mile wspomniam, awarie jakie miałem to tylko z przeniesieniem napędu, półosie dyfer czasami jakaś poduszka silnika/skrzyni. Sprzęgło FX400 wytrzymywało wszystkie moje fanaberie jak zaczarowane :) Z wszystkich eventów wracałem na kołach, więc było zajebiście :)

[ Dodano: 2014-06-25, 23:49 ]
Czyli słynne 100 / 100 :) Znam ten przyjemny ból.
Słynne 100/100 to pali V8 biturbo w RS6 C5. Tam jest dopiero hardcore przy ostrej jeździe :)

: 2014-06-26, 08:13
autor: Flyer
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobic :-P

: 2014-06-26, 10:27
autor: LCQ
Flyer pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Moja "seria" po sofcie z wydechem i dolotem pali bardzo podobnie, trasa tak samo, miasto 15-18, nartomiast 30l nigdy nie udalo mi sie zrobic :-P
moja była Ska (około 330KM) pod ciężką nogą do ok 27, normalna szybka jazda 18-20, wolna nie wiem, nie jeździłem :mrgreen: , trasa szybka 16, trasa wolna 10, raz test na bardzo wolną jazdę 8,5l!! :) 100km cały czas ok 80-90 km/h



czyli bardziej opłaca się brać szybsze auto :mrgreen:

: 2014-06-26, 12:02
autor: BurnOuT
Generalnie setup na fabrycznych sprężarkach Audi typu K04 RS4 czy RS6 bez problemu pozwala na całkowicie normalne użytkowanie auta na codzień.

Jedyne elementy które w jakimś tam stopniu zmieniają zachowanie auta na codzień to wydech (który i tak każdy założy) i sprzęgło spiekowe. U mnie jest FX400 i nie ma problemu z parkowanie czy korkami ale wiadomo że nie działa tak komfortowo i płynnie jak sprzęgła "normalne"

: 2014-06-26, 12:33
autor: Floro
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:

: 2014-06-26, 12:44
autor: Jachyr
Floro pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:
to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.

: 2014-06-26, 12:57
autor: jace746
Jachyr pisze:
Floro pisze:
BurnOuT pisze:Nie wiem ile pali seria.

U mnie:
Przepisowa trasa 10l
Dynamiczna trasa 12l
Szybka trasa 18l
Miasto wolno 15l
Miasto dynamicznie 18l
Miasto szybko 30l
Co do spalania dużo zależy od kierowcy ( umiejętność odpowiedniego używania pedału gazu :-P )

Dla mnie seria przy ekonomicznej jeździe ( do 120 -140 km/h ) paliła w trasie 9,5l

Po programie u aw69 (niewiem co tam namodził ale zapierd... dobrze :mrgreen: ) przy ekonomicznej jeździe w trasie ( 120- 140 km/h) spalanie 8,5l Pb98 :shock:

Przy zapierd... w trasie po mazurskich drogach ( 160-200 km/h ) 11,5l Pb98

Podsumowując seria po dobrym programie pali 1l mniej :mrgreen:
to chyba tez zalezy od prgramu i mnie przy spokojnej jezdzie owszem wychodzi 10-12 ale przy bucie w trasie jest sporo wiecej ok 16-18. Zaraz ruszam na Pl wiec zobaczymy jak wyjdzie przy sredniej 180-200.
180-200 kmh średnia... nie żartuj... z jakiego dystansu ??? 2000m?

: 2014-06-26, 13:01
autor: bracus
180-200 kmh średnia... nie żartuj... z jakiego dystansu ??? 2000m?
czytaj dobrze :) kolega wraca z obczyzny i zapewne przez DE :-D
ja od granicy do Berlina miałem średnią 160km/h golfem V 2.0 TDI ;-)

: 2014-06-26, 13:57
autor: Flyer
Ja kiedyś miałem średnią na FISie 193km/h (w 2,5TDi :mrgreen:) na odcinku Stryków > Poznań. Da się ;-)

...ale wróćmy do tematu.