B6 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Do jazdy na co dzień może być ciekawe do 4 podobnie a potem ekonomia... :)
Awatar użytkownika
Kornetto
Posty: 356
Rejestracja: 2014-04-01, 12:19
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kornetto »

Miku a masz może porównanie skrzyni rs4 przy 7000 obr/m ?
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Nie - jest podobno jeszcze krótsza niż s4 więc mnie nie interesowała
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Chłopaki trochę zakręciliście :-P

1 bieg jest dłuższy o jakies 2-3 km/h
2 - to samo co s4
3- to samo co s4
4 - delikatnie dłuższy jakies 245km/h
5- 300 zgadza sie :-)
6 - 370+

Różnice wynikają m.in z innego przełożenia głównego!! 4,11 a 3,89 to dosć duża różnica :)

Na 6 biegu przy 200km/h ok -3500 rpm

Co ciekawe skrzynie z TDI mają podobno zupełnie inny TBR - Torque Bias Ratio.
Seryjne S4 ma torsena o TBR 2:1 podczas gdy te z TDI mają 3:1 :-D
Nowe B7 S4 i RS4 mają już 4:1 więc to kolejna zmiana w dobrym kierunku. Nie raz zastanawiałem się dlaczego auto jedzie dużo mocniej bokiem od innych S4 b5 :-)
Another focus of the B7 RS 4 was on the introduction of the latest development of Audi's 'trademark' quattro permanent four-wheel drive system.[5][6] This utilised the 'third generation' asymmetric/dynamic[6] Torsen[5][6] T-3 'automatic torque biasing' (ATB) centre differential, featuring a 'default' 40:60 front-to-rear torque split under normal conditions. Audi stressed that this would result in a more neutral response in corners, and a more dynamic driving experience. Also, a more aggressive Torque Bias Ratio (TBR) was used, and set to 4:1, as opposed to 2:1 (and later variants 3:1 TBR) on standard A4.[citation needed] That means that one side of the differential can handle up to 80%, while the other side would have to only handle 20% of applied torque.

-> http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_4
Ostatnio zmieniony 2014-11-07, 09:01 przez ghost, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

wydaje mi sie ze nigdy nie bylo 3:1, myslalem ze jest 2:1 w wiekszosci albo 4:1 w RS4 B7(nie jestem pewien co do eSki B7), pierwszy raz o tym czytam choc kiedys dosc mocno zglebialem temat, hmm
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Mały update... Dzięki uprzejmośći kolegi Kurpiu z forum udało się wczoraj zrolkować aktualny setup. Hamowane na LPG :mrgreen: :

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-11-07, 14:56 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Jak na seryjne głowice wynik bardzo fajny :)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

a jaki jest dokładny setup?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Flyer pisze:a jaki jest dokładny setup?
To w zasadzie stary setup :-) pomiar był zrobiony z ciekawosci ile jest na seryjnych czapkach i wałkach. Wszystko wypisałem w pierwszym poscie tematu...
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

no w końcu ktoś na forum hamował na normalnym paliwie
dobry wynik :)
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

dobrze jest, i oszczednie ;)
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Gratki! Słyszałem, że bardzo fajnie z dołu jedzie i po wykresie widać:) Jak z egt na gazie, widać różnice do pb? Jak dojdę ze swoim do ładu, muszę się do Ciebie uśmiechnąć, zobaczymy ile da się wycisnąć z LPG...
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Wszystkie auta jakie stroję i z którymi mam kontakt robię tak aby sterownik silnika benzynowy nie wiedział ,że jeździ na lpg. Korekty paliwowe na PB jak i LPG powinny być w miare najbliżej siebie. Wtedy silnik jeździ najlepiej i nie ma z niczym problemów. Gaz tak jak każde inne paliwo w nadmiarze powoduje spadek mocy. Ale przy odpowiednim AFR spokojnie może zastąpić benzynke 98. Lata testów i doświadczeń na różnych silnikach tylko to potwierdzają. Bez pewnych modów w silniku EGT będzie takim samym problemem na gazie jak i na benzynie. Więc jeśli problem jest na benzynie to i na gazie będzie występował. Ale jeśli auto ma 500 ps na benie i nie ma problemu z egt to i na gazie nie będzie. Kwestia doboru gadzetów+strojenie i łaski nie robi :-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Dzisiaj kolejne podejscie do hamowni i mamy nowy wynik 444KM i 575NM :D Oczywiscie na LPG
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

kurpiu pisze:Dzisiaj kolejne podejscie do hamowni i mamy nowy wynik 444KM i 575NM :D Oczywiscie na LPG
trochę się popieściło i tak wyszło Obrazek
ODPOWIEDZ