B6 2.7
Chłopaki trochę zakręciliście
1 bieg jest dłuższy o jakies 2-3 km/h
2 - to samo co s4
3- to samo co s4
4 - delikatnie dłuższy jakies 245km/h
5- 300 zgadza sie
6 - 370+
Różnice wynikają m.in z innego przełożenia głównego!! 4,11 a 3,89 to dosć duża różnica :)
Na 6 biegu przy 200km/h ok -3500 rpm
Co ciekawe skrzynie z TDI mają podobno zupełnie inny TBR - Torque Bias Ratio.
Seryjne S4 ma torsena o TBR 2:1 podczas gdy te z TDI mają 3:1
Nowe B7 S4 i RS4 mają już 4:1 więc to kolejna zmiana w dobrym kierunku. Nie raz zastanawiałem się dlaczego auto jedzie dużo mocniej bokiem od innych S4 b5
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_4
1 bieg jest dłuższy o jakies 2-3 km/h
2 - to samo co s4
3- to samo co s4
4 - delikatnie dłuższy jakies 245km/h
5- 300 zgadza sie
6 - 370+
Różnice wynikają m.in z innego przełożenia głównego!! 4,11 a 3,89 to dosć duża różnica :)
Na 6 biegu przy 200km/h ok -3500 rpm
Co ciekawe skrzynie z TDI mają podobno zupełnie inny TBR - Torque Bias Ratio.
Seryjne S4 ma torsena o TBR 2:1 podczas gdy te z TDI mają 3:1
Nowe B7 S4 i RS4 mają już 4:1 więc to kolejna zmiana w dobrym kierunku. Nie raz zastanawiałem się dlaczego auto jedzie dużo mocniej bokiem od innych S4 b5
Another focus of the B7 RS 4 was on the introduction of the latest development of Audi's 'trademark' quattro permanent four-wheel drive system.[5][6] This utilised the 'third generation' asymmetric/dynamic[6] Torsen[5][6] T-3 'automatic torque biasing' (ATB) centre differential, featuring a 'default' 40:60 front-to-rear torque split under normal conditions. Audi stressed that this would result in a more neutral response in corners, and a more dynamic driving experience. Also, a more aggressive Torque Bias Ratio (TBR) was used, and set to 4:1, as opposed to 2:1 (and later variants 3:1 TBR) on standard A4.[citation needed] That means that one side of the differential can handle up to 80%, while the other side would have to only handle 20% of applied torque.
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_4
Ostatnio zmieniony 2014-11-07, 09:01 przez ghost, łącznie zmieniany 3 razy.
Mały update... Dzięki uprzejmośći kolegi Kurpiu z forum udało się wczoraj zrolkować aktualny setup. Hamowane na LPG
:


Ostatnio zmieniony 2014-11-07, 14:56 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie auta jakie stroję i z którymi mam kontakt robię tak aby sterownik silnika benzynowy nie wiedział ,że jeździ na lpg. Korekty paliwowe na PB jak i LPG powinny być w miare najbliżej siebie. Wtedy silnik jeździ najlepiej i nie ma z niczym problemów. Gaz tak jak każde inne paliwo w nadmiarze powoduje spadek mocy. Ale przy odpowiednim AFR spokojnie może zastąpić benzynke 98. Lata testów i doświadczeń na różnych silnikach tylko to potwierdzają. Bez pewnych modów w silniku EGT będzie takim samym problemem na gazie jak i na benzynie. Więc jeśli problem jest na benzynie to i na gazie będzie występował. Ale jeśli auto ma 500 ps na benie i nie ma problemu z egt to i na gazie nie będzie. Kwestia doboru gadzetów+strojenie i łaski nie robi 
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
