[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany
Po tym co wymieniliscie uwazam ze nie wiecie co robicie i poki co zamiast wydawac kase na kolejne czesci za ta kase mialbys pozadnie zdiagnozowane jak i nie naprawione auto
Ostatnio zmieniony 2013-10-29, 10:48 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiesz jakie wtryski i pompa , nie wiesz czemu niedoladowanie , nie wiesz czemu maly przeplyw powietrza przez przeplywke ... Wiesz ze jest problem i bledy a my mamy pomic Ci je usunac. Ktos kto zna te silniki powinien sobie raz dwa poradzic i tyle. Tu bez podstawowych informacji nikt Ci nie pomoze a do tego na razie glownym problemem jest problem z doladowaniem i za niskie odczyty z przeplywki a co za tym idzie pewnie przelewanie paliwem... DV sprawne ? Uklad szczelny ? EGT jak czasami wyskakuje to dwie elektroniki dla spokoju wymienic w pizdu i po sprawie . zostanie walka ze szczelnoscia.

17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation P1556 - 35-00
zła regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna wartośc doładowania - efekty:
za małe ciśnienie skutkujące utratą mocy, możliwe usterki:
- uszkodzony N75 lub nieszczelne wężyki pomiędzy N75 i turbiną
- uszkodzony zawór upustowy turbiny ( gruszka )
- nieszczelnośc dolotu pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym
Nie no wiesz co ja lubie pomoc itp sam wybitny nie jestem jakis ale cos tam sie grzebie , fakt niektore prosby o pomoc wygladaja jak moje sprzed 6ciu lat i moga irytowac :)
zła regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna wartośc doładowania - efekty:
za małe ciśnienie skutkujące utratą mocy, możliwe usterki:
- uszkodzony N75 lub nieszczelne wężyki pomiędzy N75 i turbiną
- uszkodzony zawór upustowy turbiny ( gruszka )
- nieszczelnośc dolotu pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym
Nie no wiesz co ja lubie pomoc itp sam wybitny nie jestem jakis ale cos tam sie grzebie , fakt niektore prosby o pomoc wygladaja jak moje sprzed 6ciu lat i moga irytowac :)

- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
no to teraz już wiem co to za auto, aż z ciekawości do niego jutro zadzwonie i zapytam co i jak
z tego co pamiętam i słyszałem od włąściciela byłego siedzą tam seryjne turbo K03 po regeneracji,
puszczały olej i właściciel je zregenerował przy okazji zakłądając nowe sprzęgło i inne nowe z osprzętu,
podobno to robił samemu z kolegą i myślę że do końca nie udało mu się to sprawnie złożyć do kupy bo to było jego pierwsze 2,7 i często się pytał to i owo
no chyba że zrobił coś czego mi wtedy nie mówił
z tego co pamiętam i słyszałem od włąściciela byłego siedzą tam seryjne turbo K03 po regeneracji,
puszczały olej i właściciel je zregenerował przy okazji zakłądając nowe sprzęgło i inne nowe z osprzętu,
podobno to robił samemu z kolegą i myślę że do końca nie udało mu się to sprawnie złożyć do kupy bo to było jego pierwsze 2,7 i często się pytał to i owo
no chyba że zrobił coś czego mi wtedy nie mówił