[AGB] Szarpnięcie powyzej 3500 rpm i brak mocy - rozwiązany

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

moze przestancie naprawiac go przez net ?
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

sportmile, co w tym złego ?
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy ;-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

buba pisze:
gustav pisze:sportmile, co w tym złego ?
to że sie nie uda bo nikt nie wie co tam jest. nawet Wy ;-)
Acha. czyli reasumując mamy pojechać do zakładu xxxx , zostawić conajmniej XXXX zł i się cieszyć z tego powodu ? myślałem że na forum będzie bezinteresowna pomoc :(
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

szkoda że nie rozumiesz o czym mowa
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

buba pisze:szkoda że nie rozumiesz o czym mowa
Domyślam się ale może mnie naprowadzisz. Wiemy co mamy dalej działać.
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Po tym co wymieniliscie uwazam ze nie wiecie co robicie i poki co zamiast wydawac kase na kolejne czesci za ta kase mialbys pozadnie zdiagnozowane jak i nie naprawione auto
Ostatnio zmieniony 2013-10-29, 10:48 przez sportmile, łącznie zmieniany 1 raz.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Nie wiesz jakie wtryski i pompa , nie wiesz czemu niedoladowanie , nie wiesz czemu maly przeplyw powietrza przez przeplywke ... Wiesz ze jest problem i bledy a my mamy pomic Ci je usunac. Ktos kto zna te silniki powinien sobie raz dwa poradzic i tyle. Tu bez podstawowych informacji nikt Ci nie pomoze a do tego na razie glownym problemem jest problem z doladowaniem i za niskie odczyty z przeplywki a co za tym idzie pewnie przelewanie paliwem... DV sprawne ? Uklad szczelny ? EGT jak czasami wyskakuje to dwie elektroniki dla spokoju wymienic w pizdu i po sprawie . zostanie walka ze szczelnoscia.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nosb jest lepszym dydaktykiem :mrgreen:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

17964 - Charge Pressure Control : Negative Deviation P1556 - 35-00
zła regulacja ciśnienia doładowania - przekroczona dolna wartośc doładowania - efekty:
za małe ciśnienie skutkujące utratą mocy, możliwe usterki:
- uszkodzony N75 lub nieszczelne wężyki pomiędzy N75 i turbiną
- uszkodzony zawór upustowy turbiny ( gruszka )
- nieszczelnośc dolotu pomiędzy turbiną a kolektorem dolotowym

Nie no wiesz co ja lubie pomoc itp sam wybitny nie jestem jakis ale cos tam sie grzebie , fakt niektore prosby o pomoc wygladaja jak moje sprzed 6ciu lat i moga irytowac :)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no to teraz już wiem co to za auto, aż z ciekawości do niego jutro zadzwonie i zapytam co i jak

z tego co pamiętam i słyszałem od włąściciela byłego siedzą tam seryjne turbo K03 po regeneracji,
puszczały olej i właściciel je zregenerował przy okazji zakłądając nowe sprzęgło i inne nowe z osprzętu,
podobno to robił samemu z kolegą i myślę że do końca nie udało mu się to sprawnie złożyć do kupy bo to było jego pierwsze 2,7 i często się pytał to i owo

no chyba że zrobił coś czego mi wtedy nie mówił
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Bez pytan :lol:
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Po zmianie cewek [ wszystkie nowe od SID'a]
nie no to razem z tymi cewkami od SID to musi byc 400 koni jak CH.UJ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

mam teraz takie wersje na 500+ 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Dobra bez beki juz :) Bo pojda chlopaki w swiat i powiedza ze na sportaudi to sami debile :)

Dowiedz sie kolego jakies masz : sprezarki , wtryski , pompe paliwa :) I bedzie jakikolwiek punkt zaczepienia na razie to nikt nie wie co tam pod maska wiec jak cokolwiek sugerowac?
Obrazek
ODPOWIEDZ