Przez takie podejście właśnie ludzie kręcą te liczniki, sprzedający nic nie musiał...peacenotwar pisze:Cenzura... i przez takie podejście ludzie w polsce muszą kręcić liczniki... Liczy się przede wszystkim stan techniczny, a nie przebieg!!! Pewnie musiał skręcić do sławnych 180, żeby w ogóle polaczki zaczęły dzwonić.
ZAKUP KONTROLOWANY S/RS info?
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
dopasował ofertę do rynkuMasta_J pisze:Przez takie podejście właśnie ludzie kręcą te liczniki, sprzedający nic nie musiał...peacenotwar pisze:Cenzura... i przez takie podejście ludzie w polsce muszą kręcić liczniki... Liczy się przede wszystkim stan techniczny, a nie przebieg!!! Pewnie musiał skręcić do sławnych 180, żeby w ogóle polaczki zaczęły dzwonić.


-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
"kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone"
Więc tylko podmiana klapy była. Zderzaki s4 usa były bardzo podobne do a4 (lub takie same). Zegary amerykańskie bo nie ma temperatury, tylko jest HOT/COLD. Więc wszystko się zgadza.
Dla ciekawskich - można zdjąć ramkę rejestracji i zobaczyć czy są odpowiednie dziury na blendę. Jeśli nie ma to znaczy że zderzak był zmieniany
Więc tylko podmiana klapy była. Zderzaki s4 usa były bardzo podobne do a4 (lub takie same). Zegary amerykańskie bo nie ma temperatury, tylko jest HOT/COLD. Więc wszystko się zgadza.
Dla ciekawskich - można zdjąć ramkę rejestracji i zobaczyć czy są odpowiednie dziury na blendę. Jeśli nie ma to znaczy że zderzak był zmieniany
o kraju pochodzenia ,juz nie doczytalem
a reflektory przod w usa nie byly inne ?
ciekawe z tym zderzakiem tyl usa ,ze byl jak w zwyklej
sam kiedys sie tak zastanawialem,ale jak obejrzalem kilka ogloszen z us ,to juz bylo jasne :)

a reflektory przod w usa nie byly inne ?
ciekawe z tym zderzakiem tyl usa ,ze byl jak w zwyklej
sam kiedys sie tak zastanawialem,ale jak obejrzalem kilka ogloszen z us ,to juz bylo jasne :)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
artur35, myślę że tu wspomniałeś o mojm aucie. Moje jest ogarnięta mechanicznie w 90% aa to że trzeba poprawić lakierniczo to nie oszukujmy się ale auto ma już 17 lat. ważne żeby mechanicznie było auto zrobione. Kupisz auto które nie trzeba malować ale w serwis włożysz lekko 10 tys. Wiem co mam aa po za tym zawsze dojeżdża do celu z punktu A do B bez najmniejszych problemów
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Z ciekawości sprawdziłem na swoim. Pokazało mi tylko ostatni zarejestrowany przebieg. Szkoda, że nie pokazuje jakie były przebiegi przy poszczególnych badaniach technicznych.peacenotwar pisze:łatwo sprawdzić czy było kręcone: https://historiapojazdu.gov.pl/
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt: