Strona 18 z 26

: 2011-06-24, 12:45
autor: SID
trzeba było dać znać i mnie gonic - daleko bym nie odjechał bo max 3 tys obr robie :-)
i z tego powodu też cicho w wydechu, ale nie aż tak jak piszesz.
Zderzak fatalnie bez kratek wyglada, zrobie go niebawem

: 2011-06-24, 13:13
autor: kamil
pieszo szedlem, to bym nie dogonil. ;)

: 2011-06-24, 13:32
autor: bracus
Andrzej wolno jeździ trzeba było próbować :-P

: 2011-06-24, 16:44
autor: Fiko
Zapomniałem spytać - z jakiego modelu te 3,0l?

: 2011-06-29, 09:57
autor: cowboy
ja mam pytanie lajkonika bo nie znam specyfikacji 2,7

jakie jest oryginalnie wykorbienie, a jakie na strokerze na 3.0L ?

: 2011-06-29, 23:43
autor: SID
a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.

3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna

dzis nie moglem sie zdecydowac jaki licznik zostawic do mego auta :mrgreen:
nie patrzyc na radio bo wczensiej akku odpinalem
Obrazek

: 2011-06-29, 23:51
autor: bracus
Andy Ty chyba robisz konkurencję dla Lubziny :-P ;-)

: 2011-06-30, 00:05
autor: SID
w Lubzinie nie maja żadnego licznika RS !
zresztą z właścicielem nie można porozmawiać bo cały czas piwo pije :-?

: 2011-06-30, 08:20
autor: Rapix
Rs-owe są najlepsze :lol:

: 2011-06-30, 09:21
autor: cowboy
SID pisze:a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.

3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna
oryginalnie S4 ma mały skok (wykorbienie/2) bo 86.4mm i średnice 81mm co daje pojemność 2671

jak mi podasz jaką masz średnice tłoków to sie wyliczy jakie jest wykorbienie :)

jesli masz np. rozwiert na 82,5 to wykorbienie musi być około 92mm żeby było 2950 pojemność, czyli średnia prędkość tłoka 25,4 m/s wychodzi przy 8300 rpm

pytam bo jestem ciekay ile można zakręcic na strokerze ten silnik...

: 2011-06-30, 09:26
autor: SID
tłoki mam na 82,5mm

: 2011-06-30, 09:27
autor: cowboy
no to skok tłoka musi być koło 92mm

jesli masz wał z 3.0 TDI to on ma 91,4 i tłoki 83mm

Obrazek

: 2011-06-30, 09:30
autor: bracus
tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO :-P

: 2011-06-30, 09:37
autor: cowboy
bracus pisze:tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO :-P


juz poprawiłem na skok ;) wykorbienie to skok / 2 - taki skrót myslowy

po prostu zastanawiam sie czy jest logiczne zakładanie takiego strokera pod ogromne moce

nie wiem jak miał Killer i do ilu sie kręcił ?

pewnie te magiczne 25 m/s (o których wszyscy pisza żeby nie przekraczac) nie dotyczy super lekkich tłoków, lekkich korbowodów i super złożonego silnika, wszak na leżejszych tłokach i korbach pewnie mozna taki stroker kręcić pod 9000 rpm chwilowo np na 1/4 mili

tematem sie interesuje bo R32 ma skok ogromny prawie 96mm wiec przy wysokich rpm (~7000rpm) tłok strasznie szybko musi latać (i przyspieszać) i kiedyś planuje założyć wał z 2.8 o skoku 90,3mm dzieki czemu zmniejsze pojemność do 3.0L ale bedzie mozna wyżej kręcić silnik

: 2011-06-30, 10:07
autor: SID
wał 3,0l benzyna