Strona 18 z 26
					
				
				: 2011-06-24, 12:45
				autor: SID
				trzeba było dać znać i mnie gonic - daleko bym nie odjechał bo max 3 tys obr robie 

i z tego powodu też cicho w wydechu, ale nie aż tak jak piszesz.
Zderzak fatalnie bez kratek wyglada, zrobie go niebawem
 
			
					
				
				: 2011-06-24, 13:13
				autor: kamil
				pieszo szedlem, to bym nie dogonil. ;)
			 
			
					
				
				: 2011-06-24, 13:32
				autor: bracus
				Andrzej wolno jeździ trzeba było próbować  

 
			
					
				
				: 2011-06-24, 16:44
				autor: Fiko
				Zapomniałem spytać - z jakiego modelu te 3,0l?
			 
			
					
				
				: 2011-06-29, 09:57
				autor: cowboy
				ja mam pytanie lajkonika bo nie znam specyfikacji 2,7
jakie jest oryginalnie wykorbienie, a jakie na strokerze na 3.0L ?
			 
			
					
				
				: 2011-06-29, 23:43
				autor: SID
				a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.
3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna
dzis nie moglem sie zdecydowac jaki licznik zostawic do mego auta  
 
 
nie patrzyc na radio bo wczensiej akku odpinalem

 
			
					
				
				: 2011-06-29, 23:51
				autor: bracus
				Andy Ty chyba robisz konkurencję dla Lubziny  
 
  
 
			
					
				
				: 2011-06-30, 00:05
				autor: SID
				w Lubzinie nie maja żadnego licznika RS !
zresztą z właścicielem nie można porozmawiać bo cały czas piwo pije  

 
			
					
				
				: 2011-06-30, 08:20
				autor: Rapix
				Rs-owe są najlepsze  

 
			
					
				
				: 2011-06-30, 09:21
				autor: cowboy
				SID pisze:a dokladnych danych to nawet ja sam nei wiem dlatego kupilem caly set gotowy a wał w PL.
3,0l jest tylko wał z silnika wolnossacego 3,0l benzyna
oryginalnie S4 ma mały skok (wykorbienie/2) bo 86.4mm i średnice 81mm co daje pojemność 2671
jak mi podasz jaką masz średnice tłoków to sie wyliczy jakie jest wykorbienie :)
jesli masz np. rozwiert na 82,5 to wykorbienie musi być około 92mm żeby było 2950 pojemność, czyli średnia prędkość tłoka 25,4 m/s wychodzi przy 8300 rpm
pytam bo jestem ciekay ile można zakręcic na strokerze ten silnik...
 
			
					
				
				: 2011-06-30, 09:26
				autor: SID
				tłoki mam na 82,5mm
			 
			
					
				
				: 2011-06-30, 09:27
				autor: cowboy
				no to skok tłoka musi być koło 92mm
jesli masz wał z 3.0 TDI to on ma 91,4 i tłoki 83mm

 
			
					
				
				: 2011-06-30, 09:30
				autor: bracus
				tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO  

 
			
					
				
				: 2011-06-30, 09:37
				autor: cowboy
				bracus pisze:tak btw. wykorbienie to masz Ty cowboy...na punkcie OOOO  

 
 
juz poprawiłem na skok ;) wykorbienie to skok / 2 - taki skrót myslowy
po prostu zastanawiam sie czy jest logiczne zakładanie takiego strokera pod ogromne moce
nie wiem jak miał Killer i do ilu sie kręcił ?
pewnie te magiczne 25 m/s (o których wszyscy pisza żeby nie przekraczac) nie dotyczy super lekkich tłoków, lekkich korbowodów i super złożonego silnika, wszak na leżejszych tłokach i korbach pewnie mozna taki stroker kręcić pod 9000 rpm chwilowo np na 1/4 mili
tematem sie interesuje bo R32 ma skok ogromny prawie 96mm wiec przy wysokich rpm (~7000rpm) tłok strasznie szybko musi latać (i przyspieszać) i kiedyś planuje założyć wał z 2.8 o skoku 90,3mm dzieki czemu zmniejsze pojemność do 3.0L ale bedzie mozna wyżej kręcić silnik
 
			
					
				
				: 2011-06-30, 10:07
				autor: SID
				wał 3,0l benzyna